Jiřina Odesláno 26. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 26. března 2015 Tak nějak sem budu přidávat pokusy amatéra. Tak jako první OMEGA PLANET OCEAN 8500 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 26. března 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 26. března 2015 A něco málo MAX BILLa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Locky Odesláno 27. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. března 2015 Pěkný fotky, super hodinky a zajímavá kompozice! Čím fotíš? K nasvícení byla použita pouze lampička nebo něco víc high tech?Zatím jsem amatér, co fotí max mobilem, tak ať se něčemu přiučím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 27. března 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 27. března 2015 Děkuji... Tak amatéři jsme dva . Všechno foceno v kuchyni na stole. Večer, takže světlo v kuchyni a dioda od IPhonu, popřípadě odraz diody od papíru Foceno na Nikon D7000, ale mam ho krátce, takže se s nim dost ucim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IKAROS Odesláno 28. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března 2015 Krásne fotky .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiřina Odesláno 28. března 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března 2015 Je potřeba se to naučit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcus Odesláno 28. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března 2015 Pěkné fotky. Kvalita jde rozhodně prudce nahoru. Budu se těšit na další. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosPF Odesláno 28. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března 2015 Vypadá to dobře, chce to zkrátka trpělivost ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...