Návštěvník Snow Odesláno 8. dubna 2015 Nahlásit Odesláno 8. dubna 2015 Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Tourbillon MovementMechanical automatic winding movement, Jaeger - LeCoutlre Calibre 982262 parts28,800 vph45 hour power reserve33 jewels1 barrel6.40 mm thickFunctionsHours, minute and secondsTourbillonCaseMaterial: white goldDiameter: 40 mmThickness: 11.3 mmWater resistance: 5 atmDialSilver toned dialHands: dauphineStrapAlligator leather strap with 18 mm folding clasp zdroj - http://www.masterhorologer.com/2015/04/jaeger-lecoultre-master-ultra-thin.html
Dali Odesláno 17. dubna 2015 Nahlásit Odesláno 17. dubna 2015 Nádhera, jednoduchost a elegance. Stříbrná struktura ciferníku hezky odráží stříbrné ručičky a indexy a k tomu krásně vyniká zlaté turbo. Stokrát ověřená klasika a přesto jinak a zajímavě. Dizajnéři od JLC umí.
cigi Odesláno 30. dubna 2015 Nahlásit Odesláno 30. dubna 2015 nádherný hodinky, tak nádherný, že mě probudily snad po dvou měsících mlčení. Vůbec mi nepřipadají jednoduchý, ani designem, natož technikou, za to nádherný a elegantní jsou fakt PRUDCE !!! Dík, snow.
McStinger Odesláno 30. dubna 2015 Nahlásit Odesláno 30. dubna 2015 V 30. 4. 2015 v 15:44, cigi napsal: nádherný hodinky, tak nádherný, že mě probudily snad po dvou měsících mlčení. Vůbec mi nepřipadají jednoduchý, ani designem, natož technikou, za to nádherný a elegantní jsou fakt PRUDCE !!! Dík, snow. No, ešte sa naučiť urobiť pekné turbo a sú za vodou.
sery.vlk Odesláno 2. května 2015 Nahlásit Odesláno 2. května 2015 V 30. 4. 2015 v 20:00, McStinger napsal: No, ešte sa naučiť urobiť pekné turbo a sú za vodou. Pokud to nebyla nadsázka, prosím, abys svůj povzdech konkretizoval: co soudruzi dělají špatně, co se Ti nelíbí a proč. A jak by teda turbo mělo být konstruováno, aby to bylo správně, děkuju. Vodu rozvádět nemusíš.
McStinger Odesláno 2. května 2015 Nahlásit Odesláno 2. května 2015 V 2. 5. 2015 v 8:21, sery.vlk napsal: Pokud to nebyla nadsázka, prosím, abys svůj povzdech konkretizoval: co soudruzi dělají špatně, co se Ti nelíbí a proč. A jak by teda turbo mělo být konstruováno, aby to bylo správně, děkuju. Vodu rozvádět nemusíš. Neviem, ako by malo byť konštruované. Nie som odborník na kalibre. Je mi jasný mechanický princíp, materiály apod. Ale túto vyššiu hodinárčinu beriem skôr z estetickej stránky a aj som písal pekné turbo, nie správne konštruované. U JLC do turba často trčia rôzne ozubené kolieska, jednoducho mi to vadí. Spherotourbillon majú parádny, prečo nie aj obyčajný? Niektoré firmy majú aj turbo "opticky vymazlené", radosť pozrieť. Určite môj príspevok bol trochu aj s nadsádzkou, akurát ja nejak tradične zabúdam dávať smajly a potom tie príspevky vyznievajú razantnejšie, než sú. JLC: A napríklad UN:
sery.vlk Odesláno 2. května 2015 Nahlásit Odesláno 2. května 2015 Njn, jsi náročnej .-)Tohle ale není férové srovnání, turbo s krokovým systémem Ulysse anchor je přece jen třída sama o sobě (to je jako bys kritizované turbo srovnával s gyroturbem nebo aspoň s "flying tourbillon"). A ty převody i tenhle UN má taky, akorát je nepřizná a schovává pod ten zdobenej můstek. - Navíc v reálu - aspoň u mne to tak je - žádná kolečka nevidím, bo jsem fascinován tím pohybem .-)
cigi Odesláno 12. května 2015 Nahlásit Odesláno 12. května 2015 Někdo je prostě úlysnej jaryn a tak mu záleží na opticky načechraným turbu, setrvačce a všemu , a někdo je přesný střídmý silný jágr , a tak se soustředí na technickou brilanci a nenucenost, které dává nenápadně na odiv - obě firmy dělají přesně to, co od sebe očekávají a dělají to skvěle a nezaměnitelně.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se