Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

Je mi 19 let a jsem stále student a koupil jsem své přítelkyni obyčejné hodinky. Bohužel jsou velké a tak bych potřeboval radu a pomoc, zda by tyto hodinky šly zkrátit. Přikládám fotografii a zároveň děkuji a omlouvám se, že otravuji s takovými hodinkami. 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odesláno

Jde ti o zkrácení tahu (náramku)? Obecně by to neměl být problém, udělej fotku z boku. pokud možno na dobrém světle. Nebo zajdi k hodináři, je to práce na minutu. 

Odesláno (upraveno)

Omlouvám se, ale v hodinkách se moc nevyznám. Přítelkyně je nasadila a měla je dost velké, takže by mi pomohlo cokoliv jen ať je má dobré. Jsou to obyčejné hodinky, právě proto se bojím, že by to nemuselo jít..

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Upraveno uživatelem Rosi1919
Odesláno

Velké tedy volné. Příliš dlouhý je náramek, který je drží na ruce? Předpokládám, že ano. Téměř jistě půjde zkrátit. Udělej fotku toho náramku z boku a ideálně z vnitřní strany. Podle  toho poznáme jak je složený a budeme moct poradit jak na něj.

Odesláno

Už to vidím. Jednotlivé články jsou drženy piny, to jsou tyčky jejichž konce vidíš z boku. Z vnitřní strany bude šipka. PO směru šipky vytlačíš pin ven (je to kovová tyčka) a tím náramek rozpojíš. O potřebný kus dál vyjmeš další pin a zbyte ti volný kousek náramku. Volné části spojíš k sobě a zastrčíš zpět jeden z pinů PROTI směru šipky. Akci případně opakuješ tak dlouho dokud to nedoladíš akorát. Není to nic náročného. Případně za dvě stovky to upraví každý hodinář na počkání na míru.

Odesláno