Návštěvník salamio Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 (upraveno) V posledním vydání časopisu Týden je rozhovor s Jean-Claude Biverem, ředitelem Hublotu. Vypíchnu jeden úryvek: Jako obchodní strategie OK, ale lidsky mi to nějak nesedí ? snaží se z těch hodinek dělat něco, co ve skutečnosti nejsou. Za komančů byl převis poptávky u nejrůznějších věcí, ale to ještě nedělá třeba z hajlzpapíru luxusní zboží. Třeba u Stowy je mi důvod celkem dlouhé čekací doby o dost bližší. Za sebe si Hublot řadím k nesympatickým firmám. Rozhovor.pdf Upraveno 5. února 2010 uživatelem salamio
instant Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Problém podľa mňa je, že sa tým otvorene chváli. Viacero drahých luxusných značiek to tak skutočne robí, ale nahlas to nedeklarujú. Hublot mi je nesympatický najmä kvôli nekonečnému vykrádaniu jednej témy - príde mi to nudné a nezaujímavé. Tie informácie čo uvádzaš už len dokresľujú obrázok v detaile
Murphy97 Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 souhlasím s Instantem - toto nebude ojedinělá strategie... Jo, a Hublot má novou "ambassadorku" http://hublot.com/site/#/EN/NEWS/1001021, sice nevím, kdo to je, ale je to snad k tématu
skalis Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Jako obchodní strategie OK, ale lidsky mi to nějak nesedí ? snaží se z těch hodinek dělat něco, co ve skutečnosti nejsou. Za komančů byl převis poptávky u Dik za clanek. Hublot neni muj salek kavy, ale na druhou stranu mi tahle marketingova strategie nijak nevadi. A to ani lidsky - beru to z toho pohledu, ze hodinky za tisice (a vic) dolaru jsou natolik zbytna zalezitost, ze je mi jedno, jak ktery vyrobce svoje zakazniky laka. A zaroven dodavam, ze ne kazda luxusni znacka ma v mych ocich tu hodnotu, kterou se snazi prezenovat (treba ten Hublot).
Frantik Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 (upraveno) Me ta strategie prijde dobra, je jedno jestli je lidská nebo nelidská, ale funguje. A to, ze Hublot jede porad dokola jedno modelové téma nekomu vyhovuje - je to mozna lepsi, nez mit dvacet produktovych řad nebo skákat z jednoho stylu na druhej. Upraveno 5. února 2010 uživatelem Frantik
Viktor Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 (upraveno) Biver je celkem sympatickej chlápek. Asi bych nedělal závěry z jednoho přeloženýho rozhovoru, možná je lepší podívat se na jeho příspěvky na TimeZone.com , kde velmi aktivně odpovídá na Hublot podfóru hodinkovejm nadšencům, není moc hodinářskejch CEO, který by toho byli schopný a zvládli to s bravurou. A když tak je aspoň upřímnej a nemlží , což je mi sympatičtější než marketingový kecy o náročnosti všeho kolem hodinek. Jinak jejich black modely se mi moc líbí, jejich foudroyante je i neobvyklá hodinařina a frajeřina. Edit: jedno video vydá za tisíc slov Upraveno 5. února 2010 uživatelem Viktor
jartop Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Jo, a Hublot má novou "ambassadorku" http://hublot.com/site/#/EN/NEWS/1001021, sice nevím, kdo to je, ale je to snad k tématu Ex hokejisty Petra Nedvěda (pokud víš, kdo to je....)
emte Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Nenaplnenie dopytu je imho uplne normalne, je to nastroj budovania prestize, exkluzivity. Ferrari to tak robi cele roky a urcite aj vdaka tomu si udrzuje medzi ostatnymi znackami sportovych aut specialne miesto.
Murphy97 Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Ex hokejisty Petra Nedvěda (pokud víš, kdo to je....) jo, jasně, byl jsem na něm a bráchovi na Strahově, dík
Medák Odesláno 5. února 2010 Nahlásit Odesláno 5. února 2010 Čínští výrobci vyrábějí faky Hublotů, které se dají i s poštovným do ČR pořídit kolem 50 dolarů. Asi reakce na "nedostatkový zboží" Jinak se mi Hubloty vzhledově líbí moc, i když bych je sám nechtěl. Mají netradiční design, který je snadno rozpoznatelný od tisíce jiných značek.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se