Přejít na obsah

lib

Členové_50
  • Příspěvky

    3 587
  • Registrace

10 sledujících

Návštěvy profilu

12 805 zobrazení profilu

lib's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

63

Popularita

  1. lib

    Hodinky a ženy

    Coby odbornik na dopravu mas proste rad, kdyz jsou znacky jasny. To da rozum.
  2. lib

    ŽUMPA

    Proto prece Piaget, Universal Geneve, Buren (asi i dalsi) snad uz od padesatych let vyvijeli MICROROTOR!
  3. lib

    ŽUMPA

    To máš jedno. Stejně jsou už všichni mrtví. A někdo zaplatil dědickou daň.
  4. lib

    ŽUMPA

    Ono se to da ilustrovat, opakuji ilustrovat, veloce jednoduse. Dejme tomu, ze vsichni budou ve svatek pracovat. Za praci behem svatku nalezi zanestnanci priplatek a ne maly. Jen za to, ze je zrovna svatek. Za celou repubkiku se pak opravdu bavime v miliardách. A, svete div se, on to nekdo musi zaplatit.
  5. lib

    ŽUMPA

    Mě udivuje, že jsem ještě nezaznamenal, že by někdo řekl: Fajn, teď mám větší zisky, tak se přes zvýšenou daň podelim. Co ale bude, až budu mít ztrátu???
  6. Na Frantíka nesahej! Frantík je Ambasador! Takových moc není. Ještě mě napadá George Clooney, možná Travolta, Roger Federer.... a tím skoro končíme.
  7. A stejně tomu šéfuje ten nejmenší.
  8. Něco takového měli před pár lety v Harrachově... Pod Čerťákem.
  9. Jak se to chova pri rentgenu na letisti?
  10. Ja jeste trosku zaplevelim. Predstav si, ze servis a prodejna budou samostatny ucetni jednotky. Kazda si na sebe musi driv nebo pozdeji vydelat. Servis samozrejme da prodejne nejaky lepsi sazby, od toho jsou partneri vve vzajemne symbioze, ale neni nicjako obed zadarmo. Takze z dlohodobeho hlediska si musi vzdy servis neco uctovat. Prodejna to obetuje jako rozumny naklad a sluzbu zakaznikovi. Proc by ro ale mel servis obetovat? Obcas treba jo, ale dlouhodobe? To je, jako by prisla pani do kosmetickyho salonu a kadernice vola na kolegyni: Maňo, tady pani byla u mě vcera nechat si udelat vlasy, ze ji dnes udelas nehty zadarmo, co?
  11. A presne tak to je: Jdeš do Prodejny, tam si neco koupis a Prodejna vyuzije sveho Servisu, abys byl spokojenej. Treba opakovane, aby to sedlo.Neco z jineho zdroje si prineses do Servisu.... je ti poskytnut servisni ukon. Co s tim jako ma Prodejna delat?
  12. Pro Tebe je to jeden dílek. Prk ne je ti ake polozka v ceniku. Úprava naramku. Predstav si, ze odeberes jeden dilek, zjistis, ze se nemas hodinky tak, jak bys chtel, a pozadas 'tady ubrat dva dily' tady jeden pridat'... 'tak ne, pred tim to bylo lepsi, ale ne o moc, zkusme to naopak, atd., atd...' Porad je to uprava naramku. V prvnim pripade 10 minut, ve druhem klidne hodina. A navic tam mas to lepidlo Priste si kup Loctite a sroubovacek a muzes si s tim laborovat sam. Navic na prvni dobrou vetsinou nepoznas, co bude dlouhodobe vyhovovat, co v zime, v lete, jak bude fungovat mikroregulace..... Uprava tahu je, podle mě, jeden z nejnevdecnejsich ukonu.
  13. Pred 20 lety nakup, pred 10 lety pokus o prodej: Září 1999 ... kolem 34,6 CZK / USD Září 2009 ... kolem 17,4 CZK / USD. Diamanty? Netuším. Ale pokrýt ten kurzovy rozdil plus marže obchodníků a něco k tomu V KORUNÁCH vydělat ... to už by musela být pořádná jízda.
  14. Ten znamy at se taky podívá na kurzy dolaru. Pred 20 lety to bylo 35 až 40 Kč za USD. Dnes 23. Treba zjistí, ze nakonec vydelal slusne, i kdyz mu to tak na prvni pohled neprijde.
  15. Ja uz to nevydrzim! Už to tady visi tydny. 'We have got a problem' neznamena 'M?LI jsme problem'!! To znamena: 'M?LI JSME A porad jeste MÁME PROBLÉM'! Tedy: 'Houstone, mame problem!' Je asi tak nejblíž.
×
×
  • Vytvořit...