Je to digitální 4palcovej dotykovej displej. Má to X obrazovek, dva typy budíků apod., a funguje to i v rukavicích. Není to nejrychlejší, ale když to funguje, funguje to dobře . Ten rastr displeje na fotce není normálně vidět.
Viz:
1. Došel mi benzín a chcípl stroj uprostřed polí, ačkoli palivoměr ukazoval 75 % nádrže. Po restartu ukazoval už rezervu a hladový oko. Po doskákání (kejvání strojem na přelití benzínu + 6 dalších chcípnutí) na pumpu se ukázalo, že v nádrži byly ještě 3 litry, akorát někde schovaný. Palivoměr při posledních restartech ležel na nule.
2. Nefungovaly nějaký maličkosti na budíku (data z jízdy, navigace).
3. Po připojení telefonu na USB kabel (nabíjení) ho budík zobrazí jako zařízení a lze ovládat hudbu/podcasty přímo z budíku (resp. páčkama/čudlikama na řídítkách). Bohužel připojení telefonu občas zapřičiní restart nebo zamrznutí budíku. A někdy i telefonu. Investigovaným řešením je telefon připojit před startem motorky. Motorka jinak jezdí i bez budíku.
4. Dneska mi stroj chcípnul za jízdy ve stoupání do prudšího kopce v obci (dvojka, čtvrt plynu, cca 45 km/h). Po restartu už OK.
Body 1 a 2 zčásti vyřešil update SW budíku, kterej vyšel před měsícem. Palivoměr už ukazuje o trochu přesněji, ale dle diskuzí lidí kolem Scoutů jde o dlouhodobej problém lživýho plováku. Doporučuje se tankovat po 150 km (pro jistotu).
Bod 4 jsem v diskuzi objevil též - jde o nějakou anomálii v ŘJ motoru, někomu to dělá, někomu ne. Psal mi jeden frajer, že se mu to občas děje při výjezdu z garáže. Indian chybu prý řeší a bude nová verze softwaru (někdy).
Do toho je svolávačka na 2024 Scouty kvůli blbě indikovanýmu neutrálu. Tj. budík ukazuje neutrál, ačkoli je tam 1 nebo 2. Mně se to třeba nestalo. A zase - lidi v diskuzích, který svolávačkou prošli a mají novou verzi SW nějaký jednotky, zase hlásí různý nový neduhy (kolísající volnoběh a chcípání stroje).
Nebudu tvrdit, že mě to nese*e. Sice jsou to relativně maličkosti, ale třeba náhodný chcípnutí motorky za jízdy mi úplně humorný nepřijde. Plus teda u takhle drahýho stroje bych podobný potíže nečekal. Vlastně u žádnýho (chcípání) .
Nechci tu ale plivat jedy - servis příští týden udělá svolávačku, zkontroluje soft u ŘJ, prohejbe plovák (i když mi servisák do telefonu řekl: "No jo no, plovák, to se děje všem."), udělaj servis a pak se uvidí. Ta mašina je jinak skvělá, zábavná, charakterní a k velkému překvapení i pohodlná. Umím si představit jet klidně 300-400 km (s trojím tankováním ). Takže by mě fakt s*alo, kdybych měl furt něco reklamovat.