Přejít na obsah

KFL

Členové_50
  • Příspěvky

    5 443
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    3

KFL naposledy vyhrál 20. srpna 2024

KFL má nejvíce líbivý obsah

9 sledujících

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

23 077 zobrazení profilu

KFL's Achievements

MegaXXLzávislák

MegaXXLzávislák (8/8)

222

Popularita

  1. Jojo, existujou. Ale chce to čas a nějakou práci, než narazíš na někoho normálního, s kým se dá mluvit a třeba i někam vyrazíš. O pichu nemluvě .
  2. Není. UA ladies mi neva, ale jsou hrozný netykavky. Nehledě k tomu, že občas nevíš, nakolik je profil reálnej . AI bots jsou většinou u Asiatek, to je naprostý peklo.
  3. Poslední dobou mě dost se*ou holky na Tinderu . Je to čím dá horší. Jednou ty zážitky vydám knižně .
  4. KFL

    NOMOS novinky

    Mně se líbí. Naopak cením to, že indexy jsou zakouslý do subcifru a ne naopak, jak bývá běžný. To zase vždycky rozčilovalo mě.
  5. Tak teď už vim, že motorka bere cca 5-5,5 litrů na sto, čili můžu bezpečně ujet 180-190 km. Protože jak jsem psal výše, když v nádrži zůstanou 3 litry, motorka stejně začne vynechávat, protože se benzín někde schovává. Nádrž má 13 litrů .
  6. Pocitadlo je jasny, to delam i u auta - odjakziva [emoji3]. Coz ale nic na situaci nemeni..
  7. Ano, tyhle úvahy mi samozřejmě taky běží hlavou, ale říkám si, že je to pořád jen stroj, navíc novej model, takže má nárok na nějakou tu mouchu. Čili počkám a budu doufat, benefity pořád převažují .
  8. Je to digitální 4palcovej dotykovej displej. Má to X obrazovek, dva typy budíků apod., a funguje to i v rukavicích. Není to nejrychlejší, ale když to funguje, funguje to dobře . Ten rastr displeje na fotce není normálně vidět. Viz: 1. Došel mi benzín a chcípl stroj uprostřed polí, ačkoli palivoměr ukazoval 75 % nádrže. Po restartu ukazoval už rezervu a hladový oko. Po doskákání (kejvání strojem na přelití benzínu + 6 dalších chcípnutí) na pumpu se ukázalo, že v nádrži byly ještě 3 litry, akorát někde schovaný. Palivoměr při posledních restartech ležel na nule. 2. Nefungovaly nějaký maličkosti na budíku (data z jízdy, navigace). 3. Po připojení telefonu na USB kabel (nabíjení) ho budík zobrazí jako zařízení a lze ovládat hudbu/podcasty přímo z budíku (resp. páčkama/čudlikama na řídítkách). Bohužel připojení telefonu občas zapřičiní restart nebo zamrznutí budíku. A někdy i telefonu. Investigovaným řešením je telefon připojit před startem motorky. Motorka jinak jezdí i bez budíku. 4. Dneska mi stroj chcípnul za jízdy ve stoupání do prudšího kopce v obci (dvojka, čtvrt plynu, cca 45 km/h). Po restartu už OK. Body 1 a 2 zčásti vyřešil update SW budíku, kterej vyšel před měsícem. Palivoměr už ukazuje o trochu přesněji, ale dle diskuzí lidí kolem Scoutů jde o dlouhodobej problém lživýho plováku. Doporučuje se tankovat po 150 km (pro jistotu). Bod 4 jsem v diskuzi objevil též - jde o nějakou anomálii v ŘJ motoru, někomu to dělá, někomu ne. Psal mi jeden frajer, že se mu to občas děje při výjezdu z garáže. Indian chybu prý řeší a bude nová verze softwaru (někdy). Do toho je svolávačka na 2024 Scouty kvůli blbě indikovanýmu neutrálu. Tj. budík ukazuje neutrál, ačkoli je tam 1 nebo 2. Mně se to třeba nestalo. A zase - lidi v diskuzích, který svolávačkou prošli a mají novou verzi SW nějaký jednotky, zase hlásí různý nový neduhy (kolísající volnoběh a chcípání stroje). Nebudu tvrdit, že mě to nese*e. Sice jsou to relativně maličkosti, ale třeba náhodný chcípnutí motorky za jízdy mi úplně humorný nepřijde. Plus teda u takhle drahýho stroje bych podobný potíže nečekal. Vlastně u žádnýho (chcípání) . Nechci tu ale plivat jedy - servis příští týden udělá svolávačku, zkontroluje soft u ŘJ, prohejbe plovák (i když mi servisák do telefonu řekl: "No jo no, plovák, to se děje všem."), udělaj servis a pak se uvidí. Ta mašina je jinak skvělá, zábavná, charakterní a k velkému překvapení i pohodlná. Umím si představit jet klidně 300-400 km (s trojím tankováním ). Takže by mě fakt s*alo, kdybych měl furt něco reklamovat.
  9. Dneska jsem završil okružní jízdou záběhových 800 km a ve středu jde stroj na první servis. Pár zajímavých much a anomálií se objevilo, což přičítám prostě mírné exotice a "rurálnímu" původu, tak jsem zvědavej, jak si s tím mechoši poradí. Dle dosavadních diskuzí majitelů na webu asi moc ne .
  10. To vypadá, že jsem sehnal po lítém boji s totální ignorací firem v okruhu 80 km statika. Člověka, kterej reaguje na mail tentýž den a nabídnul mi v první odpovědi termín ještě tenhle týden, že pojede okolo a mohlo by to vyjít. Neříkám hop, ale potěšil mě .
  11. To místo moc dobře znám . Určitě to zvládnou.
  12. Já to úplně nemám hozený podle počasí, ale pokud není vysloveně hic, tak jedu to, na co mám zrovna náladu, kam jdu/jedu, co mám na sobě. Nejčastěji Raw Gold, Crystal Saffron, Musc Ravageur, Luna (Kintsugi), Al Emarat, Saharu atd.
  13. Já mám oba a jsou fajn. Na druhou stranu je používám jako sekundární, tj. málokdy jsou volba číslo jedna. Spíš když mě nudí standardní set nebo se nemůžu rozhodnout. Výdrž je podle mě lehce silnější u Crivelli a popis FL je tu.
  14. Mala garaz, presuny mrtvy hmoty (diky za kolejnice na koleckach), manevrovani na centimetry, ale Triumph je uspesne venku. Po pul roce jsem na nej vlez a je to porad skvelej, vyborne znejici a sympatickej stroj!
×
×
  • Vytvořit...