Axel Odesláno 12. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 12. ledna 2017 Tyto Seika tady nejsou prilis rozsirena, pritom jde o zajimave diver quartzky se solarem, tak jako mensi osvetu alespon pridam par fotek a par vet k tomuto kousku Hodinky jsem kupoval jako sportovni univerzalky, o ktere se nebudu muset bat a pritom vydrzi i nejakou tu ranu, jako bonus beru solarni nabijeni, tudiz netreba menit baterku. Pokud jsou hodinky nabite, mely by vydrzet dokonce az 6 mesicu v chodu. Zni to super, jak to bude fungovat v praxi, nevim, solary jsem totiz nikdy nemel. Co se tyce quartzu, tak posledni jsem si kupoval nekdy tak pred 5-6 lety, pak uz jsem porizoval jen mechaniky.. Quartz ma nepochybne ale take sve vyhody a nijak tento typ pohonu nezavrhuji. Ocekavam blbuvzdornost, presny chod a minimum udrzby. Hodinky maji WR 200m, prumer nejakych 43-44mm, vysku 14mm, pusobi ale na me mensim dojmem. Kovovy tah neni valne kvality, coz mi ale vubec nevadi a byl jsem s tim predem smiren. Chci stejne nosit Nato/Zulu pasek, pripadne je dat na hnedy remen.. No kdyby me hodne chytily za srdce, tak poridim kovovy tah ze strapcode. Jinak ke zracovani pouzdra nemam vyhrad.. Jako prijemny bonus beru znacek X na cifru (Prospex) a sroubovaci korunku s tlacitky chronografu. Momentalne se kamaradi s modrym Zulu nylonem, postou jeste leti Zulu v bezove a nato v cerne, kdyby byl zajem, rad pridam dalsi foto PS: omluvte kvalitu "makra", ale je to foceno optikou na portrety 45mm/1.8, na takove srandy mi bohuzel chybi vybaveni..
969 Odesláno 12. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 12. ledna 2017 Hezký moc. Ta půlroční výdrž mě taky zaujala. Jinej způsob, než je na půl roku zavřít do temný komory a zjistit tak, jestli je to pravda, mě nenapadá. U Seika to ale tak pravděpodobně bude. Ať slouží. :-)
Frostie Odesláno 12. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 12. ledna 2017 Toho soláru bych se nebál a těch 6 měsíců bral u Seika jako absolutní minimum