tmoris Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 Je to nafoukany tak na 80-90%, ale chci vic, vozim na tom v sedacce dite. Zkusel jsem rucni pumpicku, ale neprotlacim to a na benzince nemaj vhodnou koncovku. Je nejaka redukce, kterou bych si mohl koupit, abych to pridelal na benzince ke kompresoru? diky za tipy
323GT Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 Tzv. galuskovy ventilek. Povol "cepicku" na konci, zkus kratce zmacknout. Pak by melo jit lehce nafoukat.
Lion Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 (upraveno) Redukci potřebuješ tuhle, každej prodejce kol to má https://www.okolokola.cz/Redukce-z-VELO-GALUSKA-na-MOTO-d5446.htm?gclid=Cj0KCQiAsK7RBRDzARIsAM2pTZ_hqauaxEwXb49VeGDpEOGYh-JolaICRNfy8UZb-2GNCcU7lDlNTmQaAhYlEALw_wcB Upraveno 9. prosince 2017 uživatelem Lion
tmoris Odesláno 9. prosince 2017 Autor Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 Dekuji vsem, tedy zrejme vyreseno
sodekcz Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 důležité je to co říká ke konci videa - nekroutit pumpou. Ani při nasazování, ani při pumpování. Galuskáče se rády lámou.
Marhi Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 Ona je tam ta podložka na ráfek , tak nějak na pytel. Žádnej závoďák to tam nevozí. Prasí to ráfek, dělá neplechu a při přezutí to člověk musí šroubovat. Jinak ten ventilek se menuje presta.
TLD Odesláno 9. prosince 2017 Nahlásit Odesláno 9. prosince 2017 Hele, kdyz to nafoukas na max, tak abys zase z prcka nevyklepal dusi....
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se