Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Už to někde proběhlo, že je tento shop v pohodě, ale chci se zeptat na zkušenosti s dodáním zboží a stavu zásilky....balení hodinek je komplet s ?oraženým? zaručákem? Je tudíž na hodinky mezinárodní záruka?

https://www.uhrinstinkt.de/

Upraveno uživatelem moco
Odesláno
  V 4. 3. 2018 v 10:13, moco napsal:

Už to někde proběhlo, že je tento shop v pohodě, ale chci se zeptat na zkušenosti s dodáním zboží a stavu zásilky....balení hodinek je komplet s ?oraženým? zaručákem? Je tudíž na hodinky mezinárodní záruka?

https://www.uhrinstinkt.de/

ano

  • po měsících...
  • Po roku...
  • po 3 týdnech...
  • po měsících...
Odesláno

Ahoj vsem, nejaka aktualni zkusenost?

Pres chrono24 jsem se dostal na tohoto prodejce, maji v nabidce nove Tissot T-Touch Connect, ktere v CR budou az nekdy v pulce 2021.

Rovnou mi napsali, ze kartu potvrdi jejich dodavatel, zaruka samozrejme mezinarodni.

Jen me odrazuje, ze jim zaplatim a dodani je 4 tydny, objednaji u jejich dodavatele az po me objednavce.

Diky za info

  • Po letech...
Odesláno

Veľké sklamanie s firmou UHRINSTINKT. Hodinky som kúpil 7.4., pričom celá suma bola uhradená ešte pred ich odoslaním – aj tak som musel čakať ďalší týždeň, kým zásielku vôbec odoslali. Od doručenia prešli už tri týždne a stále márne čakám na vrátenie kaucie vo výške viac ako 6 000 €. Dostávam len výhovorky a prázdne sľuby, no peniaze stále neboli vrátené. Takýto prístup ku klientom považujem za maximálne neprofesionálny. Pri obchode s luxusným tovarom a vysokými sumami očakávam seriózne a transparentné jednanie.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...