Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

nech si vyzadat stanovisko sos tam to to jasne vysvetli..

vyžádej měl by sis to i přečíst. doporučuju si přečíst i ten zákon je to jen pár stránek. už sem to psal posledně a jen bych se opakoval. prostě na to nárok mají a využívají toho to je fakt s kterým je potřeba se smířit. pokud to nejde, tak to nejde. :crying_anim:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná tomu nerozumím,, ale štve mě že se mažou hlava nehlava příspěvky a to nejen mně , které jistě nebyli v rozporu vůbec s ničím.

Teď se dokonce zavírají rovnou vlákna , jelikož se moderátor rozhodl, že toho již má dost. ( Storm)

 

No jak píši asi tomu nerozumím, nechci tady vulgariusmy a osobní napadání, ale .......................

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná tomu nerozumím,, ale štve mě že se mažou hlava nehlava příspěvky a to nejen mně , které jistě nebyli v rozporu vůbec s ničím.

Teď se dokonce zavírají rovnou vlákna , jelikož se moderátor rozhodl, že toho již má dost. ( Storm)

 

No jak píši asi tomu nerozumím, nechci tady vulgariusmy a osobní napadání, ale .......................

Možná si koleduju, ale je to silnější než já ...

Mám z toho pocit, že je cosi shnilého ve státě dánském ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moc toho o zákonech nevíš co? napálit se nenechal a měli na to právo. pravda je jen to že ne každý eshop toho striktně využije

 

 

No jo, teď na to koukám, ja o tom celou dobu přemýšlím jako o reklamaci .... co jsem vracel zboží (protože mi nevyhovovalo nebo tak), tak jsem vždycky vracel v obalech nepožkozených, jen u tý reklamace ne .... Mea culpa, omlouvám se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Možná tomu nerozumím,, ale štve mě že se mažou hlava nehlava příspěvky a to nejen mně , které jistě nebyli v rozporu vůbec s ničím.

Teď se dokonce zavírají rovnou vlákna , jelikož se moderátor rozhodl, že toho již má dost. ( Storm)

 

No jak píši asi tomu nerozumím, nechci tady vulgariusmy a osobní napadání, ale .......................

 

longu, tebe stále něco štve

 

tvé politické příspěvky si probírej na novinkách, nebo kde si to nasál - to mazat prostě budu a pokud máš chuť dále diskutovat o tourbillonu, máš k tomu adekvátní vlákno

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

to: Honza.manta - se divím, že se toho prohnilého cirkusu také učastníš jako opérator :smile_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

longu, tebe stále něco štve

 

tvé politické příspěvky si probírej na novinkách, nebo kde si to nasál - to mazat prostě budu a pokud máš chuť dále diskutovat o tourbillonu, máš k tomu adekvátní vlákno

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

to: Honza.manta - se divím, že se toho prohnilého cirkusu také učastníš jako opérator :smile_anim:

 

 

 

Ok jsi mod máš na to plné právo, ale podívej se co jsi mi vymazal za posledních za 14 dní za příspěvky. Bez jednoho sprostého slova, bez napadání, bez čehokoliv kde bych někoho jen slovem urazil a nebo se o někoho ho otřel, také neprodávám jeté boty nebo bundy.

 

Vadí mi jen, že se pleteš, jsem docela šťastný muž, tedy nic mě stále neštve jak píšeš.

 

Viz sraz, viz Storm a další. Je mi líto, že mě pokládáš za člověka ze špatnou pamětí nebo retardu, který neví co píše. Chápu že je to těžké měřit všem stejně a hlídat 1000 tupců když chce mít každý svou pravdu, ale.....

 

Sorry smířím se s tím, že se tady více maže a budu sem raději méně psát abych si ušetřil čas, ten můj je příliš drahý na to, abych nad něčím přemýšlel smolil příspěvěk a příští den byl pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyžádej měl by sis to i přečíst. doporučuju si přečíst i ten zákon je to jen pár stránek. už sem to psal posledně a jen bych se opakoval. prostě na to nárok mají a využívají toho to je fakt s kterým je potřeba se smířit. pokud to nejde, tak to nejde. :crying_anim:

 

 

 

 

já tu ba právě několik stanovisek ČOI a SOS mam a proto na ně poukazuji... možná pokud jsi provozovatel Eshopu by ti mohl některý z nespokojených zákazníků takovou kontrolu zaslal asi by jsi se moc divil....

 

 

 

 

 

navíc je na straně obchodu dokázat, že výrobek byl znehodnocen a proto musí být stržena částka, nikoli na straně zákazníka, který by měl dokazovat, že výrobek nepoužil.. Možná by bylo lepší se tu postavit na reálnou stranu zákazníků a chovat se tu jako človek ne majitel či provozovatel eshopu, který kolem sebe šíří vlastní filozofii...

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vím, je to Rolex, ale třistadvacet éček za dotáhnutí rotoru? To je dobrá prda, tam byl spíš asi nějákej vážnější problém, nebo nevíš co na nich udělali za servis?

 

uz to bylo dyl, musel se menit rotor, vosoupany dynko zevnitr a este neco tam bylo, pri tom se to i seridilo, vycistilo, namazalo a pretesnilo - z meho laickeho pohledu generalka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....Možná by bylo lepší se tu postavit na reálnou stranu zákazníků a chovat se tu jako človek ne majitel či provozovatel eshopu, který kolem sebe šíří vlastní filozofii...
aha už jsme doma. v tom je právě problém že já se nebudu stavět na stranu zákazníka ale ani na stranu eshopu (žádný ani nemám) ale na stranu co je zákonné a co ne. ani nespočítám kolikrát jsem pomohl lidem co měly problémy s reklamací protože neměli záručák ani doklad o prodeji nebo krabici a obchod porušoval oz. nejčastější omyl proč vznikají tyhle diskuze je že si lidi pletou reklamaci, odstoupení od smlouvy z důvodu rozporu s kupní smlouvou nebo odstoupení ve 14 denní době bez udání důvodu. jsou to při naprosto různé věci. a jen na okraj.někdo tady psal že to dělá i alza. je to největší českej eshop a ten by si nedovolil dělat něco nezákonýho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já něco dodám jako provozovatel eshopu, protože tyhle věci řeším často. Stanovisko SOS je pro spotřebitele určitě dobrou pomůckou, jde ale pouze o doporučení jisté organizace. Je třeba se řídit platnou legislativou, která má značné trhliny. V tomhle případě nařizuje spotřebiteli jedinou věc: Zákazník musí v rámci 14-ti denní lhůty pro bezdůvodné vrácení zboží vrátit ve stavu schopném dalšího prodeje. Tady bohužel pro zákazníka dostává prodejce celkem velký prostor na to, aby se zákazníkem mohl vyjebat. Ono se totiž bude jinak prodávat odzkoušené tričko bez igelitu a vysačky z výroby, tam žádnej problém s prodejem nebude, hůř už se bude prodávat třeba zimní technická bunda, kde igelitovej přebal nikomu chybět nebude, už ale může postrádat vysačky s informacema o použitejch materiálech, vodních sloupcích atd., lcd televize bez původní krabice se bude kvůli přepravě prodávat asi fakt blbě, některý věci jsou bez původního obalu vpodstatě neprodejný. Tady hodně záleží na tom, jak se k dané situaci obě strany postaví, určitě je lepší jít zákazníkovi na ruku a v dnešní době si ho hýčkat, šikanovat někoho kvůli roztrženýmu igelitu je nesmyls, když mi ale někdo přijde po 14ti dnech vrátit věc, kterou nejen odzkoušel, ale během těch dvou týdnů evidentně používal a k tomu všemu už od dveří vyhrožuje čojkou, na kolena před ním padat nehodlám.

 

To montemar: s tebou opravdu vyběhli a stálo by za to se bránit:

1) naúčtovat opravdu můžou, výši těžko odhadovat

2) na naúčtování opět právo mají, výše je dle mě ale napadnutelná, zalisování je vpodstatě haléřová položka

3) dle zákona ti musí vrátit částku za zboží včetně poštovného a balného, pokud bylo hrazeno, poštu zpět k dodavateli hradíš ty(můžou si naúčtovat další náklady na uvedení zboží do prodeje, viz výše, poštovné k tobě ti ale vrátit musí, respektive nenaúčtovat ti ho)

A koupí v kamenném obchodě si moc nepomůžeš, možnost vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů platí pouze pro zboží zakoupené na dálku! Tady je legislativa opět děravá jak ústa staré indiánky, když si zboží objednáš přes e-shop, dojdeš si ho ale vyzvednout a zaplatit na kamennou pobočku, tuhle možnost vrácení ti nemusí prodejce uznat.

Upraveno uživatelem Mirek24
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já něco dodám jako provozovatel eshopu, protože tyhle věci řeším často. Stanovisko SOS je pro spotřebitele určitě dobrou pomůckou, jde ale pouze o doporučení jisté organizace. Je třeba se řídit platnou legislativou, která má značné trhliny. V tomhle případě nařizuje spotřebiteli jedinou věc: Zákazník musí v rámci 14-ti denní lhůty pro bezdůvodné vrácení zboží vrátit ve stavu schopném dalšího prodeje. Tady bohužel pro zákazníka dostává prodejce celkem velký prostor na to, aby se zákazníkem mohl vyjebat. Ono se totiž bude jinak prodávat odzkoušené tričko bez igelitu a vysačky z výroby, tam žádnej problém s prodejem nebude, hůř už se bude prodávat třeba zimní technická bunda, kde igelitovej přebal nikomu chybět nebude, už ale může postrádat vysačky s informacema o použitejch materiálech, vodních sloupcích atd., lcd televize bez původní krabice se bude kvůli přepravě prodávat asi fakt blbě, některý věci jsou bez původního obalu vpodstatě neprodejný. Tady hodně záleží na tom, jak se k dané situaci obě strany postaví, určitě je lepší jít zákazníkovi na ruku a v dnešní době si ho hýčkat, šikanovat někoho kvůli roztrženýmu igelitu je nesmyls, když mi ale někdo přijde po 14ti dnech vrátit věc, kterou nejen odzkoušel, ale během těch dvou týdnů evidentně používal a k tomu všemu už od dveří vyhrožuje čojkou, na kolena před ním padat nehodlám.

 

To montemar: s tebou opravdu vyběhli a stálo by za to se bránit:

1) naúčtovat opravdu můžou, výši těžko odhadovat

2) na naúčtování opět právo mají, výše je dle mě ale napadnutelná, zalisování je vpodstatě haléřová položka

3) dle zákona ti musí vrátit částku za zboží včetně poštovného a balného, pokud bylo hrazeno, poštu zpět k dodavateli hradíš ty(můžou si naúčtovat další náklady na uvedení zboží do prodeje, viz výše, poštovné k tobě ti ale vrátit musí, respektive nenaúčtovat ti ho)

A koupí v kamenném obchodě si moc nepomůžeš, možnost vrátit zboží do 14-ti dnů bez udání důvodů platí pouze pro zboží zakoupené na dálku! Tady je legislativa opět děravá jak ústa staré indiánky, když si zboží objednáš přes e-shop, dojdeš si ho ale vyzvednout a zaplatit na kamennou pobočku, tuhle možnost vrácení ti nemusí prodejce uznat.

 

To, že je řešíš často, očividně neznamená, že jim rozumíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A čemu konkrétně nerozumím?

 

Tak samozřejmě podle tvého textu nerozumíš ničemu. Pokud chceš příklad, tak třeba tvé postřehy v posledním odstavci. Zboží můžeš bez udání vrátit "byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku". Způsob převzetí na tomto právu nic nemění. Žádná díra v legislativně tady není.

 

Dál to rozebírat nebudu, já jsem pouze chtěl upozornit případné čitatele, že plácáš nesmysly a neměli by tě brát za slovo při řešení svých problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta díra je v tom, že za kupní smlouvu nemusí být považována ani závazná objednávka, pokud si to prodejce stanoví v obchodních podmínkách. Za kupní smlouvu se pak považuje paragon-faktura, která ale byla vystavena při osobním převzetí. Tady dává obchodníkům za pravdu i ČOI. Její vyjádření :

 

Pokud si ?na dálku? pouze zboží vybíráte, ale kupujete a platíte v obchodě, tj. klasicky, pak se na tento způsob prodeje možnost vrácení zboží bez vady do 14 dnů bez udání důvodu (viz příloha) nevztahuje. Ovšem pokud na vrácení přistoupí prodávající (jako služba zákazníkovi), nemůže vám vrátit méně, než jste zaplatil. Storno poplatek může účtovat, pokud vás o něm předem informoval (tj. v rámci informace o podmínkách nákupu).

 

SOS na tohle má názor opačný:

 

Uvedený postup je poměrně častý. Jedná se o svérázný výklad zákona ze strany internetových obchodů, ačkoli toto jednání nemá v zákoně oporu. Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě je možné na základě § 53, odstavce 7 občanského zákoníku při uzavření kupní smlouvy jedním z prostředků komunikace na dálku. Kupní smlouva je uzavřena již při objednávce a způsob zaplacení nebo převzetí zboží není rozhodující. Máte tedy právo odstoupit od smlouvy a firma není oprávněna žádat jakýkoli storno poplatek, odstoupení od smlouvy je vaše zákonné právo. Při odstoupení od smlouvy jsou si strany povinny vrátit veškeré vzájemné plnění, tedy vy musíte vrátit věc se všemi součástmi a prodejce celou zaplacenou částku.

 

To, že jsou v tomhle případě dvě takové organizace v rozepři, je jasný znamení, že něco není v pořádku.

 

A k tomu zbytku-obal není předmětem prodeje ani zakoupeného předmětu, prodejce nemá nárok ho vyžadovat při vrácení ani při reklamaci, má ale nárok naúčtovat/strhnout náklady, které mu s vrácením zboží vzniknou.(Nová krabice, zalisování atd., aby byl výrobek schopný dalšího prodeje..)

je to volná citace zákonů, který mám před sebou, hledat to na netu a kopírovat v plným znění se mi fakt nechce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...