Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj všetci, už dva mesiace povečeroch študujem chronomaga a rozhodol som sa kúpiť si prvé mechanické hodinky. Vzhľadom na finančné možnosti podporím Ruskú federáciu :) .

Potrebujem ale radu: Na čo slúži stupnica 10-95 po obvode? Klasický tachometer som vylúčil, aj keď niečo s rýchlosťou to mať asi bude......

na fóre a stránke som našiel iba, že podobnú stupnicu majú napr. Breitlingy........

Modely Ruslan/Blue angels

f96c897d0190ff464f9f75dcf2b84b64.jpg

1b1fb8f31b9296f7bdfd6bd26e3cabc2.jpg

Odesláno

Jednoduse na nic. U B. se jedna zrejme jednu ze stupnic navigacniho pocitace, jenze tady s nim nelze otacet. Zkus manualy k Breitlingum. Hodinky samotne jsou celkem hezke, ale jeste se nad tim zamysli, at ti za nejaky cas nezacne vadit, ze je to v podstate nedotazena kopie, kdyz je vsude jinde tolik hezkych a originalnich hodinek (treba Strely, kdyz uz jsme u Poljotu).

• po 3 týdnech...
Odesláno

Já bych spíš řekl že je to nějaká odrůda tachymetru nebo prostě něco na stejném principu jako tachymetr. Vzhledem k tomu že se jedná o mechanický chronograf, kde jsou stopky na centrální ručičce, nemusíš mít otáčecí lunetu, protože měření začíná vždycky na 0 (12). Na svých starých Lorusech mám obyčejný kilometrový tachymetr a funguje to stejně.

Odesláno

V tomhle pořípadě ale nejde ani o tachy- ani telemetr jako třeba na Strelách. To by to muselo bejt jinak cejchovaný (techymetr na jedné minutě 60 a pak se postupně zvyšuje ke 120 na půl minutě, 240 na 15 sekundách, 600 na 6 sekundách, telemetr pak na nule nula a jeden kilomter každé 3 sekundy).

Je to "parodie" ma logaritmické pravítko na Breitlingách. Něco, jako když si v logáru zalepíš posuvku...

Odesláno

To je ovšem tragédie - jinak celkem pěkné hodinky se tím pádem stávají skoro něčím na úrovni korálkových hodinek s nalepenýma ručkama :suicide_anim: