Onisan Odesláno 15. prosince 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. prosince 2008 (upraveno) Místo shozu je tady... Upraveno 15. prosince 2008 uživatelem Onion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 15. prosince 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. prosince 2008 špatné světelné podmínky nám nevadí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejklik Odesláno 15. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. prosince 2008 Tak Steinhart Gold Ed. dorazily.. čumím na to jako vrána Ty hodinky, jejich balení, prostě všechno... klidně to může konkurovat hodinkách 5x dražším od renomovaných firem... Klobouk dolů... Jsem rád, že jsi rád. Taky jsem čuměl a myslím, že v této cenové kategorii to nemá chybu. Zejména pozlacené vnitřnosti v bříšku se mi moc líbí i po 2 měsících. Už jsem doobjednal a dostal další řemeny od Steinhartů, aby si Goldky mohly hrát na Pražské Jezulátko... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 15. prosince 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. prosince 2008 (upraveno) je to neuvěřitelné.... Za těch pár euro a oni nejsou líní to zabalit luxusně úplně stejně jako Longines zabalil Lindberghy... Otevíral jsem to za jízdy po I.P.Pavlova a v první chvíli jsem si myslel, že se sekli a dali mi tam něco mnohem, mnohem dražšího.. Sice se od původního designu odchylují mimostřednou vteřinovkou, ale zase díky zlatému lemování ruček vykazují neuvěřitelnou čitelnost ve všech úhlech a světelných podmínkách.... Mnohem větší než černý a nebo modrý lem... Upraveno 15. prosince 2008 uživatelem Onion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 15. prosince 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 15. prosince 2008 (upraveno) Jinak se v rámci mojí sbírečky B-Uhren vyšplhaly dost vysoko. Jsou to hodinky které vypadají velmi pěkně, subciferník na vteřinovku je plasticky propadlý, jak jsem psal, ručky svými zlatými okraji zajištují bezprecedentní čitelnost za všech podmínek. K manuálnímu nátahu a strojku Unitas 6497 není co dodávat, snad jen to, že v pozlaceném provedení jako je v těchto hodinkách , je to pohled skvělý... číslování v 333 ks serii dodává hodinkám zdání jisté exklusivity. V porovnání s Azimuth Bombardier jsou hodinky mnohem tlustčí a tak celkově působí mnohem masivněji. Jsem spokojen a předpokládám, že pokud nebudu mít vyloženě smůlu, tak budu spokojen i v budoucnosti Sice mám v plánu jednu akvizici z kategorie snů, ale ani tak nemám obavu, že by tyhle hodinky šly do šuplíku. Momentálně se budou střídat s Lindberghama a Precistama Italian které nosím ve chvílích sportovního venkovního vyžití Upraveno 15. prosince 2008 uživatelem Onion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo14 Odesláno 17. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2008 Jak to vlastně na originálu bylo s barvou řemenu? Černý, tmavohnědý nebo hnědý v přírodní barvě? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kejklik Odesláno 17. prosince 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. prosince 2008 Já měl na hodinách černý pilot a hnědý byl v krabici přibalený - viz příspěvek 92 na http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...14249&st=80 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 12. ledna 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 12. ledna 2009 Jak to vlastně na originálu bylo s barvou řemenu? Černý, tmavohnědý nebo hnědý v přírodní barvě? Co jsem viděl a i to co dávalo Laco do svých limitek tak to byla tmavě hnědá... Ale je otázka jak "tmavě" byla ta tmavěhnědá v reálu, protože pokud by tam šoupli přírodní barvu tak za chvíli to chytne patynu jako prase Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 13. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna 2009 Mnoho se diskutuje co jsou to pilotní hodinky, proč, kdo a nač je měl. Pokud máte nějaké poznatky k hodinkám B-Uhren které jsou podmnožinou těch pilotních, tak sem s nima. Pokud je někdo sbíráte (v jakékoliv podobě) ať již ty původní originály, nebo jako já, jejich soudobé remake, tak se pochlubte, potěšte oko pěknou fotkou, zkušeností, dejte typ druhým kde dobře nakoupit. Onione ty tu stránku na 99% znáš, ale co kdyby... takže www.flying-time.de, moderátor má heslo "Don´t trust any watch under 55mm" a někteří členové snad prý vlastní originály fliegery z WW2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 13. ledna 2009 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. ledna 2009 jj, správné heslo Ale co se týká těch původních hodinek, tak celkem není problém originály schrastit. Ceny se podle stavu pohybují někde mezi 40 a 100 tk (samozřejmě s přesahem do nekonečna ... Je jich relativně dost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO? Odesláno 16. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. ledna 2009 (upraveno) IWC od Markuse Bühlera Mechanical movement skeletonised and decorated by hand with hand-winding, small seconds at 6.00, hands and indices coated with photo-luminescent material, see-through back, in a limited edition of 12 timepieces Movement Calibre 64900 Vibrations 18,000/ h / 2.5 Hz Jewels 17 Power reserve 46 h Winding hand-wound Case Material stainless steel Glass sapphire, convex, antireflective Water-resistant 3 bar Diameter 46.2mm Height 15.8mm Já bych do nich šel hned... Kde si to YPO našel? https://www.iwc.com/communication/events/ev..._buehler-en.asp https://www.iwc.com/jobs/trainee/prix_ifhh_03/index-en.asp http://www.perpetuelle.com/ForumThreadMode...Disc&pid=21 http://www.imattes.com/files/fea2b5ca42db6...6f20f8-202.html http://nelsonwademagazine.com/iwcs-limited...watch-edition-1 atd atd Upraveno 18. ledna 2009 uživatelem Onion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 Vrtule zespodu je napojena na západkové kolo. Všiml jsem si, že IWC u ručních nátahů dává kameny do chatonů. Foto je tak malé, že to nepoznám, ale myslím, že stroj bude zdobený pouze novoměstskými kruhy - žádné chatony. Škoda, od IWC bych čekal v úpravě stroje víc. Jinak jde o pěkný kontrast mezi vintage designem B-Uhr a turbínou z proudových letounů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 (upraveno) měl bych stupidní dotaz: víte někdo, jak rychle se ta vrtule točí? rychlostí vteřinovky nebo nějak víc fofrem? Upraveno 18. ledna 2009 uživatelem Duke650 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 měl bych stupidní dotaz: víte někdo, jak rychle se ta vrtule točí? rychlostí vteřinovky nebo nějak víc fofrem? píšou tam " malá sekundovka na šestce", tak si myslím, že rychlostí vteřinovky... ...pěkné je to... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qvido Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 netuším zda by to bylo technicky možné, ale spřevodovat tu turbínu na min. 2x rychlost vteřinovky, to by byl neskutečnej masakr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hugo14 Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 Tak technicky by to šlo - vrazíš tam dvě ozubená kolečka navíc Jinak to vpředu není turbína, ale dmychadlo (kompresor) - viz ta drobná spirálka namalovaná na tzv. klobouku dmychadla. Turbína, resp její poslední stupeň je na spodní straně. :) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toams Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 Tak technicky by to šlo - vrazíš tam dvě ozubená kolečka navíc Jinak to vpředu není turbína, ale dmychadlo (kompresor) - viz ta drobná spirálka namalovaná na tzv. klobouku dmychadla. Turbína, resp její poslední stupeň je na spodní straně. zda sa mi, ze to dmychadlo a turbina nie su v jednej ose? ak by boli, bol by tam priehlad a kazdy kus by sa tocil inym rpm (120/60) ... "to by bylo teprv neco" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 zda sa mi, ze to dmychadlo a turbina nie su v jednej ose? Ale o tom jsem přece psal. Vrtule na číselníku je sekundovka a vrtule na stroji je na západkovém kole - točí se, když natahuješ hodinky. Jsou to dvě nezávisle se pohybující vrtule. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gorg Odesláno 18. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. ledna 2009 Dovolím si být mírně negativní...celé mi to připadá nesourodé a působí to na mě pouťově...takhle mají vypadat stylové hodinky? Myslím, že ne... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toams Odesláno 19. ledna 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. ledna 2009 Ale o tom jsem přece psal. Vrtule na číselníku je sekundovka a vrtule na stroji je na západkovém kole - točí se, když natahuješ hodinky. Jsou to dvě nezávisle se pohybující vrtule. jj, sorry, docvaklo az po druhom precitani ... kazdopadne miniturbinoskeleton by bol fajn ... aj ked asi na inom modeli, sem by to chcelo vrtulu z He111 alebo tak nieco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se