Přejít na obsah

B-Uhren


Onisan

Doporučené příspěvky

Tak Steinhart Gold Ed. dorazily.. čumím na to jako vrána :) Ty hodinky, jejich balení, prostě všechno... klidně to může konkurovat hodinkách 5x dražším od renomovaných firem... Klobouk dolů...

Jsem rád, že jsi rád. Taky jsem čuměl a myslím, že v této cenové kategorii to nemá chybu. Zejména pozlacené vnitřnosti v bříšku se mi moc líbí i po 2 měsících. Už jsem doobjednal a dostal další řemeny od Steinhartů, aby si Goldky mohly hrát na Pražské Jezulátko... :pope:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to neuvěřitelné.... Za těch pár euro a oni nejsou líní to zabalit luxusně úplně stejně jako Longines zabalil Lindberghy... Otevíral jsem to za jízdy po I.P.Pavlova a v první chvíli jsem si myslel, že se sekli a dali mi tam něco mnohem, mnohem dražšího.. :)

Sice se od původního designu odchylují mimostřednou vteřinovkou, ale zase díky zlatému lemování ruček vykazují neuvěřitelnou čitelnost ve všech úhlech a světelných podmínkách.... Mnohem větší než černý a nebo modrý lem...

Upraveno uživatelem Onion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak se v rámci mojí sbírečky B-Uhren vyšplhaly dost vysoko. Jsou to hodinky které vypadají velmi pěkně, subciferník na vteřinovku je plasticky propadlý, jak jsem psal, ručky svými zlatými okraji zajištují bezprecedentní čitelnost za všech podmínek. K manuálnímu nátahu a strojku Unitas 6497 není co dodávat, snad jen to, že v pozlaceném provedení jako je v těchto hodinkách , je to pohled skvělý... číslování v 333 ks serii dodává hodinkám zdání jisté exklusivity. V porovnání s Azimuth Bombardier jsou hodinky mnohem tlustčí a tak celkově působí mnohem masivněji. Jsem spokojen a předpokládám, že pokud nebudu mít vyloženě smůlu, tak budu spokojen i v budoucnosti :)

Sice mám v plánu jednu akvizici z kategorie snů, ale ani tak nemám obavu, že by tyhle hodinky šly do šuplíku. Momentálně se budou střídat s Lindberghama a Precistama Italian které nosím ve chvílích sportovního venkovního vyžití :)

Upraveno uživatelem Onion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Jak to vlastně na originálu bylo s barvou řemenu? Černý, tmavohnědý nebo hnědý v přírodní barvě?

 

 

Co jsem viděl a i to co dávalo Laco do svých limitek tak to byla tmavě hnědá... Ale je otázka jak "tmavě" byla ta tmavěhnědá v reálu, protože pokud by tam šoupli přírodní barvu tak za chvíli to chytne patynu jako prase :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mnoho se diskutuje co jsou to pilotní hodinky, proč, kdo a nač je měl. Pokud máte nějaké poznatky k hodinkám B-Uhren které jsou podmnožinou těch pilotních, tak sem s nima. :) Pokud je někdo sbíráte (v jakékoliv podobě) ať již ty původní originály, nebo jako já, jejich soudobé remake, tak se pochlubte, potěšte oko pěknou fotkou, zkušeností, dejte typ druhým kde dobře nakoupit.

 

Onione ty tu stránku na 99% znáš, ale co kdyby... takže www.flying-time.de, moderátor má heslo "Don´t trust any watch under 55mm" a někteří členové snad prý vlastní originály fliegery z WW2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO?

IWC od Markuse Bühlera

 

Mechanical movement skeletonised and decorated by hand with hand-winding, small seconds at 6.00, hands and indices coated with photo-luminescent material, see-through back, in a limited edition of 12 timepieces

 

Movement Calibre 64900

Vibrations 18,000/ h / 2.5 Hz

Jewels 17

Power reserve 46 h

Winding hand-wound

Case Material stainless steel

Glass sapphire, convex, antireflective

Water-resistant 3 bar

Diameter 46.2mm

Height 15.8mm

 

Já bych do nich šel hned... Kde si to YPO našel?

 

https://www.iwc.com/communication/events/ev..._buehler-en.asp

 

https://www.iwc.com/jobs/trainee/prix_ifhh_03/index-en.asp

 

http://www.perpetuelle.com/ForumThreadMode...Disc&pid=21

 

http://www.imattes.com/files/fea2b5ca42db6...6f20f8-202.html

 

 

http://nelsonwademagazine.com/iwcs-limited...watch-edition-1

 

 

 

atd atd

Upraveno uživatelem Onion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrtule zespodu je napojena na západkové kolo. Všiml jsem si, že IWC u ručních nátahů dává kameny do chatonů. Foto je tak malé, že to nepoznám, ale myslím, že stroj bude zdobený pouze novoměstskými kruhy - žádné chatony. Škoda, od IWC bych čekal v úpravě stroje víc. Jinak jde o pěkný kontrast mezi vintage designem B-Uhr a turbínou z proudových letounů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak technicky by to šlo - vrazíš tam dvě ozubená kolečka navíc :)

Jinak to vpředu není turbína, ale dmychadlo (kompresor) - viz ta drobná spirálka namalovaná na tzv. klobouku dmychadla. Turbína, resp její poslední stupeň je na spodní straně. :) :)

zda sa mi, ze to dmychadlo a turbina nie su v jednej ose?

ak by boli, bol by tam priehlad a kazdy kus by sa tocil inym rpm (120/60) ... "to by bylo teprv neco" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale o tom jsem přece psal. :) Vrtule na číselníku je sekundovka a vrtule na stroji je na západkovém kole - točí se, když natahuješ hodinky. Jsou to dvě nezávisle se pohybující vrtule. :)

jj, sorry, docvaklo az po druhom precitani ... kazdopadne miniturbinoskeleton by bol fajn ... aj ked asi na inom modeli, sem by to chcelo vrtulu z He111 alebo tak nieco

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...