jankoxxx Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 Zdravim. Riesil tu uz niekto reklamaciu Leathermanu? Ako funguje ta ich dozivotna zaruka na Slovensku alebo v CR? Vdaka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harwey Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 Serus, riesilo sa toho dost, napr. tu A funguje to Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 Já s tím normálně šel na ČR oficiálního dealera asi před 5 lety a be problémů. Neměl jsem ani paragon, jen tool starej asi 10 let.. Všechno v pohodě, rovnou.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MVX Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 Ahoj. Ja pred mesicem dostal vymenou novy Wave plus za Wave ktery jsem jim tam poslal se zlomenou cepeli. Ta firma se jmenuje MORIS a jsou v Praze. Doklad od porizeni jsem taky nemel. Takze muzu doporucit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 (upraveno) Poslal jsem Raptora oficiálnímu zastupci značky pro ČR poštou s popisem vady a žádostí o servis (nůžky jsem kupoval jinde), v popisu jsem napsal že servis klidně zaplatim. Bez odpovědi mi za týden přišel nový kus (s novým modelem pouzdra). edit: poslal jsem to také bez dokladu o koupi. Upraveno 5. října 2024 uživatelem Z. Paul Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 (upraveno) Není záruka na Leatherman místo doživotní nově už "jenom" 25 let? Moris je výbornej, slyšel jsem samá pozitiva a k reklamacím se staví čelem tak jak to má být na rozdíl mnoha jiných výrobců u nás, kteří by se od nich mohli učit Co s ním máš? Upraveno 5. října 2024 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 5. října 2024 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 před 11 hodinami, Harwey napsal: Serus, riesilo sa toho dost, napr. tu A funguje to Vidis, hladal som tu na fore ale toto mi vobec nevyhladalo.. Vdaka za odpovede. Idem tiez reklamovat zlomenu cepel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 před 29 minutami, jankoxxx napsal: Vidis, hladal som tu na fore ale toto mi vobec nevyhladalo.. Vdaka za odpovede. Idem tiez reklamovat zlomenu cepel. Jak to se ti přihodilo? Já mám u Charge zlomenou špičku, ale nechávám si to na památku telecích let, kdy nástroj dostával opravdu zabrat.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 5. října 2024 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 (upraveno) Orezaval som klacek a nejako sa mi ten noz v dreve zvrtol a ulomilo sa. Popravde ma to trochu prekvapilo, ale obcas sa proste nehody stavaju asi.. Spicka by mi nevadila, ale toto je tak centimeter a pol. Upraveno 5. října 2024 uživatelem jankoxxx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 5. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 před 3 minutami, jankoxxx napsal: Orezaval som klacek a nejako sa mi ten noz v dreve zvrtol a ulomilo sa. Popravde ma to trochu prekvapilo, ale obcas sa proste nehody stavaju asi.. Spicka by mi nevadila, ale toto je tak centimeter a pol. Jasný, ti to vymění a jedeš dál Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jankoxxx Odesláno 5. října 2024 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2024 Uvidime, poslem to a zreferujem. Inac poskulujem aj po Leatherman Signal. Asi si urobim radost.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivan Lelák Odesláno 8. října 2024 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2024 Prodejce (jakýkoliv obchod) dává v ČR záruku roky a po tu dobu se dá reklamovat i u něj, teoretickou výhodou by měla být povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů. Není to ale zvykem, protože Leatherman dává celosvětově záruku 25 let, jak tu už zaznělo a jakýkoliv Leatherman lze reklamovat u dovozce (v ČR a SR firma Moris v Praze). K reklamaci u dovozce není třeba žádný doklad a dokonce mění i kusy starší než 25 let. Výměna za nový kus není jeho povinnost, ale v drtivé většině případů to tak praktikuje. Jedním z důvodů pro záruční opravu je např. to, když má někdo k Leathermanu osobní vztah (dárek, rodinná památka..) a chce stejný opravený kus. Toto je třeba dovozci sdělit a on se snaží to dodržet, pokud jsou k dispozici náhradní díly. Pokud se jedná o starší model, který se již nevyrábí, proběhne výměna za nástupnický model - např. za původní Wave dostanete současný Wave Plus apod. Na vyměněné kusy platí opět 25 let záruka. Leatherman svou reklamační politikou říká, že když si jednou koupíte jeho multitool, kdykoliv v budoucnosti se o vás postará. U dovozce lze reklamovat jakýkoliv pravý (ne fejk) Leatherman, koupený kdekoliv na světě, v obchodě nebo bazarový a jak jsem napsal, není k tomu třeba žádný doklad. Český dovozce umožňuje nové kusy registrovat. Já to dělám, ale z hlediska záruky to není nutné. Dokazuje to jen to, že jde o kus z české distribuce a vyřizování reklamace by mohlo být teoreticky rychlejší než u kusů koupených v zahraničí nebo v ČR u šedých prodejců. V praxi je ale 99% reklamací řešena obratem, semtam to může trvat několik týdnů, já čekal na reklamaci nejdéle 6 týdnů, to byl Raptor. Protože jsem byl bez něj jako bez ruky, koupil jsem si na tu dobu ještě jeden a jsem rád, že mám oba.. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se