Přejít na obsah

Leatherman zaruka


Doporučené příspěvky

Poslal jsem Raptora oficiálnímu zastupci značky pro ČR poštou s popisem vady a žádostí o servis (nůžky jsem kupoval jinde), v popisu jsem napsal že servis klidně zaplatim. Bez odpovědi mi za týden přišel nový kus (s novým modelem pouzdra). 
 

edit: poslal jsem to také bez dokladu o koupi.

Upraveno uživatelem Z. Paul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není záruka na Leatherman místo doživotní nově už "jenom" 25 let? Moris je výbornej, slyšel jsem samá pozitiva a k reklamacím se staví čelem tak jak to má být na rozdíl mnoha jiných výrobců u nás, kteří by se od nich mohli učit 👍 Co s ním máš?

Upraveno uživatelem African
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, jankoxxx napsal:

Vidis, hladal som tu na fore ale toto mi vobec nevyhladalo..

Vdaka za odpovede. Idem tiez reklamovat zlomenu cepel. 

Jak to se ti přihodilo? Já mám u Charge zlomenou špičku, ale nechávám si to na památku telecích let, kdy nástroj dostával opravdu zabrat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, jankoxxx napsal:

Orezaval som klacek a nejako sa mi ten noz v dreve zvrtol a ulomilo sa. Popravde ma to trochu prekvapilo, ale obcas sa proste nehody stavaju asi..

Spicka by mi nevadila, ale toto je tak centimeter a pol.

Jasný, ti to vymění a jedeš dál 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodejce (jakýkoliv obchod) dává v ČR záruku  roky a po tu dobu se dá reklamovat i u něj, teoretickou výhodou by měla být povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů. Není to ale zvykem, protože Leatherman dává celosvětově záruku 25 let, jak tu už zaznělo a jakýkoliv Leatherman lze reklamovat u dovozce (v ČR a SR firma Moris v Praze). K reklamaci u dovozce není třeba žádný doklad a dokonce mění i kusy starší než 25 let. Výměna za nový kus není jeho povinnost, ale v drtivé většině případů to tak praktikuje. Jedním z důvodů pro záruční opravu je např. to, když má někdo k Leathermanu osobní vztah (dárek, rodinná památka..) a chce stejný opravený kus. Toto je třeba dovozci sdělit a on se snaží to dodržet, pokud jsou k dispozici náhradní díly. 

Pokud se jedná o starší model, který se již nevyrábí, proběhne výměna za nástupnický model - např. za původní Wave dostanete současný Wave Plus apod. Na vyměněné kusy platí opět 25 let záruka.

Leatherman svou reklamační politikou říká, že když si jednou koupíte jeho multitool, kdykoliv v budoucnosti se o vás postará.

U dovozce lze reklamovat jakýkoliv pravý (ne fejk) Leatherman, koupený kdekoliv na světě, v obchodě nebo bazarový a jak jsem napsal, není k tomu třeba žádný doklad. Český dovozce umožňuje nové kusy registrovat. Já to dělám, ale z hlediska záruky to není nutné. Dokazuje to jen to, že jde o kus z české distribuce a vyřizování reklamace by mohlo být teoreticky rychlejší než u kusů koupených v zahraničí nebo v ČR u šedých prodejců. V praxi je ale 99% reklamací řešena obratem, semtam to může trvat několik týdnů, já čekal na reklamaci nejdéle 6 týdnů, to byl Raptor. Protože jsem byl bez něj jako bez ruky, koupil jsem si na tu dobu ještě jeden a jsem rád, že mám oba.. 

  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...