Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Prosím o radu, kam dát do servisu Breitling Superocean, které se začaly tenhle týden zastavovat.

 

Určitě bych se toho tady někde ve fóru dolopotil, ale nestíhám se teď pročítat tématy a hodinky chci dát na servis zítra až budu v Praze v centru.

Hodinky jsou nošené asi 6 let nonstop a teď se začaly zastavovat, jsou i celkem "zarostlé" a přeleštění a vyčištění by jim prospělo, nechal bych to tedy vše dohr.

Super by pro mě byl Dušák, měl bych to zítra hned u nosu. Dával jste tam někdo Breitle na servis či přeleštění?

Byl jsem tam před nějakou dobou s Longiny a servis OK, lidi trochu neandrtálci, ale jde mi o práci a lokalitu a ta byla OK...

Prosím Vás o rady a názory...

 

Tamara je pro mě už z ruky, ale pokud je to jednoznačně lepší volba (nemám zkušenost), tak bych se do Pařížský nějak prokousal během týdne...

 

Děkuju za názory...

Odesláno

Tady se musím ozvat.

 

Dušák: mně udělali perfektní komplet servis, strojek je podle vibrografu jako vyměněný (mnohem menší odchylky mezi jednotlivými polohami, lepší amplitudy i úhly odpadu), pouzdro vypadá jako nové. - Nezlob se, tohle podle mne žádný neadrtálec nedokáže.

 

Taky předpokládám, že neandrtálec sotva získá glejt ofiko servisu na značky: OMEGA, RADO, BREITLING, IWC, ROTARY, BLANCPAIN a BREGUET. (A Zenith jim posílá náhradní díly, i když oficiálně servisní středisko nejsou, ale zenithy vlastně servisovat dokážou.) - Já mám s panem Molákem zkušenosti stejně dobré jako s panem Městkou v Carollinu (jen doufám, že se četnost těch zkušeností nebude zvyšovat, že k nim budu svoje hodinky nosit jen na čištění po těch x doporučovaných letech).

 

- Někde si tady vyhledej další pozitivní reference na Dušákův servis, pamatuju se, byl tu jeden příspěvek i s fotkami vyleštěného pouzdra.

 

 

Odesláno
Tady se musím ozvat.

 

Dušák: mně udělali perfektní komplet servis, strojek je podle vibrografu jako vyměněný (mnohem menší odchylky mezi jednotlivými polohami, lepší amplitudy i úhly odpadu), pouzdro vypadá jako nové. - Nezlob se, tohle podle mne žádný neadrtálec nedokáže.

 

Taky předpokládám, že neandrtálec sotva získá glejt ofiko servisu na značky: OMEGA, RADO, BREITLING, IWC, ROTARY, BLANCPAIN a BREGUET. (A Zenith jim posílá náhradní díly, i když oficiálně servisní středisko nejsou, ale zenithy vlastně servisovat dokážou.) - Já mám s panem Molákem zkušenosti stejně dobré jako s panem Městkou v Carollinu (jen doufám, že se četnost těch zkušeností nebude zvyšovat, že k nim budu svoje hodinky nosit jen na čištění po těch x doporučovaných letech).

 

- Někde si tady vyhledej další pozitivní reference na Dušákův servis, pamatuju se, byl tu jeden příspěvek i s fotkami vyleštěného pouzdra.

 

 

Děkuju moc za rakci, dám to k Dušákovi.

 

Ještě k tomu neandrtálci - abych to vysvětlil. Na příjmu jsme byli dva zákazníci a já čekal na zkrácení tahu 3/4 hodiny. Dvakrát zkráceno špatně a napotřetí konečně tak, jak jsem chtěl od začátku. Opakuju, že jsme tam byli jen dva a pán mi třikrát za sebou na ruku cpal hodinky druhého zákazníka a ve finále, když byli zkrácené dobře a technik mu je přinesl, musel jsem sám obsluhujícímu po chvíli čekání říci, že už jsou hotové a leží za ním na pultu... A to jsem byl ten první na řadě, takže po třičtvrtě hodině jsem docela vypěněný konečně odešel se zkráceným tahem, za tragikomickou cenu, jestli si vzpomínám 300,- což by trvalo v hodinářství v Horní-Dolní asi tak 3 minuty... Takže prestiž toho hodinářství, ve kterém jsem byl tenkrát poprvé šla pro mě do kopru. Ale jak jsem psal, teď mi nezáleží na rychlosti, ale na práci, tak to zkusím.

 

Ještě jednou díky.

Odesláno
Tak dej prosím vědět, co s těma holkama bylo" Po šesti letech, to je celkem brzy, aby šli do kopru:-)

 

OK, nebylo to 6, ale 8 let, jak jsem zjistil podle dokladů, nákup 2001. Nošeny téměř nonstop. Dám sem potom vědět...

Odesláno

Tak je u Dušáka vzali na opravu a předběžně mi řekli cenu a co jim je: nečistoty uvnitř, některý součástky na výměnu, uvolněnej rotor apod. takže jdou na GO s přetěsněním a vyleštěním, na vše prý dostanu 2 roky záruku. Akorát servis bude trvat prý tk 2 měsíce. Nebudu je zatím chválit, ale přístup OK, tak to byla minule asi vyjímka... Byl tam ten samej strejda s brýlemi.

post-5919-1248866811.jpg

Odesláno

Po pouhých osmi letech palec dolů pro Breitling" Čekal jsem nečistoty, ale vadné součástky a volný rotor? Mamamia, to neměl děda na svých primkách za 30 let nošení" O jaké součástky se prosím tě jednalo? A předběžná cena?

Jinak je tedy pravda, že automaty by se měli čistit každé 3 roky, aby právě vzniklé nečistoty nezničili nějáké jemné součástky. Ale čím více nečistot se v hodinkách nachází, tím víc to vypovídá o nekvalitním použitém materiálu ústrojí, ikdyž zase na druhou stranu je tam klasická lety prověřěná ETA, tak to mi hlava nebere"

Odesláno (upraveno)

Tak já předpokládám, že si na tom hoši něco přidaj, co třeba ani měnit není třeba, hlavně, že je dají do olrajtu. Konkrétní součástky nevím. Předběžná cena 6k podle nějakejch tabulek to tam lovil. Právě, že hodinky nebyly zatím nikdy v servisu a nošeny denně, nikdy nebyly otevřené, takže asi servis už žalostně potřebovali jako auto v provozu. Ale třeba pod vodou nebyly nikdy... Já jsem s tím počítal, když na ně nebylo doposud sáhnuto...

Upraveno uživatelem Radius
Odesláno (upraveno)

Cca 10 x lacinejsi Seika bych si nechal taky asi vycistit u bezneho hodinare, ale u Breitlingu vzhledem k pomerne ridke distribucni siti v CR a porizovaci cene to bude asi problem. Ono asi malokdo se v nich bude chtit vrtat, vedom si moznych dusledku pri pripadnem poskozeni.

Ja jsem diky sve blbosti upustil sve Steelfishe na dlazbu v koupelne, kam dopadly samozrejme korunkou. Od te rany nebylo mozne je radne seridit. Odnesl jsem je tudiz k prodejci v Plzni ( Altman ) a pak na ne cekal 2 mesice. Tady je jen zabalili a poslali do Vidne. Domnivam se, ze se to deje asi vsem Beckam v CR. V ramci opravy byly hodinky kompletne vycisteny, prelesteny, bylo vymeneno sklo, cifernik a vraceny mi byly v nove etuji. Ja je dal do opravy v sacku. Od tohoto nuceneho servisu jdou presneji a davam si na ne vetsi pozor. Pokud si odmyslim cekaci dobu ktera mne stvala, tak servis byl na urovni a vysledek je excelentni. Domnivam se ze tady se pripadna zavada na hrubo diagnostikuje, ale oprava se dela venku.

Upraveno uživatelem mrazik

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...