honzick Odesláno 31. července 2009 Nahlásit Odesláno 31. července 2009 Dobrý den... Jsem na tomto fóru začátečník. Vlastním tyto vintage hodinky Omega Seamaster automatic. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte, o jaký typ se jedná, popřípadě jestli mají nějakou hodnotu. Prodávat je nechci, mám k nim určitý citový vztah. Dostal jsem je od svého dědy, který je kdysi dostal od mého otce. Jen mě zajímá, jak hodně na ně mám dávat pozor. Hodinky jsou v pěkném stavu, jen na skle je drobný škrábanec a odchází původní kožený pásek. Ten nejspíš budu muset vyměnit za nový. Ctěl bych opět kožený originální Omega. Nemáte někdo zkušenosti, s tím, kde ho nejlépe koupit? Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
steel Odesláno 31. července 2009 Nahlásit Odesláno 31. července 2009 Dobrý den... Jsem na tomto fóru začátečník. Vlastním tyto vintage hodinky Omega Seamaster automatic. Chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte, o jaký typ se jedná, popřípadě jestli mají nějakou hodnotu. Prodávat je nechci, mám k nim určitý citový vztah. Dostal jsem je od svého dědy, který je kdysi dostal od mého otce. Jen mě zajímá, jak hodně na ně mám dávat pozor. Hodinky jsou v pěkném stavu, jen na skle je drobný škrábanec a odchází původní kožený pásek. Ten nejspíš budu muset vyměnit za nový. Ctěl bych opět kožený originální Omega. Nemáte někdo zkušenosti, s tím, kde ho nejlépe koupit? no nejlepe u omegy, tedy u Dusaka
STRAPATONI Odesláno 10. září 2009 Nahlásit Odesláno 10. září 2009 S řemínke nejlépe u OMEGY,nebo ŠImona
ls8ls8 Odesláno 11. září 2009 Nahlásit Odesláno 11. září 2009 Hodnotu pro tebe maji predevsim citovou, takze na tu financni se vykasli. Podle fotek jsou v perfektnim stavu, takze si na ne davej pozor!