Jump to content

Recommended Posts

Posted

Našel jsem po dědovi funkční kapesní hodinky RECTA. Věděl jsem, že je měl, ale nemohl jsem je dlouho najít - až teď se zadařilo. Mají obyčejné pouzdro, ale krásně vypadají a ta mimostředná vteřinovka na šestce je nádherná :rolleyes:

Fotky jsou špatný - nemám pořádnej foťák, večer už je taky není moc světlo a vůbec - jsem fotograf na houby.

Protože nejsem velký odborník a na kapesní už vůbec ne, prosím o názor místních vážených odborníků. Je mi jasný, že nemají asi žádnou cenu, ale vzhledem k tomu, že děda byl skvělej chlap, tak bych je chtěl zachovat pro další generace...

Máte představu kolik tak může stát nějaké to vyčištění, kontrola ev. renovace ciferníku atd. Exteriérově se mi moc zničené nezdají - nějaké to přeleštění by to asi spravilo, ale strojek je pro mne španělská vesnice a raději bych, kdyby se našel někdo nejlépe v Brně a okolí, kdo by se na ně mrknul a řekl co a jak. (v průběhu týdne zkusím ještě nějaké lepší fotos)

P.S.: Chvilku jsem hledal firmu RECTA a vyhodilo mi to švýcarské buzoly a pak nějaké odkazy, že firma dělala nějaký uhren pro wermacht, takže jestli někdo máte nějakej zdroj o této firmě, tak budu za info vděčen.

Díky a omlouvám se předem za všechny prohřešky vůči místní etiketě :notworthy: , protože sic registrován již delší dobu, tak to tady zatím spíš pasivně sleduju...

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Posted

Omlouvám se za OT, ale nedá mi to... Chlapi, jak já vám tyhle rodinné nádhery, plné nezaplatitelných vzpomínek na blízké, závidím. Já dostal jako malej desetiletej kluk od dědy nějaké Rakety, ale vydržely mi tak půl roku :crying_anim: Tohle je prostě kásná rodinná tradice, ve které je povinnost pokračovat! A nám ostatním nezbývá holt nic jiného, než založit pro své potomky novou...

Posted