cigi Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 Hele YPO, ty jsi před pár lety znal NOMOS ? Jasně, souhlasím, ale tohle jde rychle a nemysli, když někdo řekne, že vyráběl v českých zemích 60 let hodinky, tak to má svojí váhu, už patříme do "jejich" světa. Přesvědčuju se o tom denně, v evropě i americe, jen politici to pořád popírají. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 Hele YPO, ty jsi před pár lety znal NOMOS ? Jasně, souhlasím, ale tohle jde rychle a nemysli, když někdo řekne, že vyráběl v českých zemích 60 let hodinky, tak to má svojí váhu, už patříme do "jejich" světa. Přesvědčuju se o tom denně, v evropě i americe, jen politici to pořád popírají. sorry cigi, ale tyhle argumenty si strč za klobouk před pár lety(20ti) jem znal rolex a omegu a to jenom z vyprávění - před třemi lety jsem díky chronomagu zjistil, že existují i značky jako nomos atd. - fakt si myslíš , že si "lojza s ulice", kterého to vůbec nezajímá a chce jenom nějaké hodinky koupí hodinky, které defacto nejsou ani v krámě ? to si snad děláš prdel ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigi Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 (upraveno) lojza z ulice si nekupuje hodinky za 50 litrů a když jo, tak tagy, brajle nebo omegy. Ne, nekoupí si primky, když budou stát víc, než 10 litrů a to ani, když je bude dizajnovat klír, nebo nosit petr čech Ale nekoupí si ani sinn, nomos, perrelet ... Hodinky pro lojzu z ulice ovšem nemívají obří prestiž, že, nakonec prim takovými hodinkami 50 let byl. Já nevím, kam míříš, YPO. Že by měl prim jako být v každým krámě a na každým neonu, v každým čísle playboye, aby sis ho koupil ty? Tak jo, proč ne. To souhlasím. Upraveno 16. října 2009 uživatelem cigi 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
New Milis Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 :D mechano, ty nevíš, že chtějí dělat levný šunty a draho je strkat hejlům, přeci :D Ale vážně, vůle a odhodlání je základ, vždyť jsi mi vyprávěl, jak slavní hodináři poté, co prošli praxí u mistrů, prodali a zastavili vše, co měli, měla jejich rodina, přátelé a známí, zadlužili se po uši, jen aby otevřeli dílnu, kde by mohli dělat svoje kousky. Docela by mě zajímalo, jestli jsou nějak zmapovaný i skvělý výsledky a smutný osudy těch neúspěšných. (Franc Miller ......) A taky by mě zajímalo, kolik je ksakru Roman ZA ochoten zaplatit za český fifty fathomy s certifikátem ? Já jako Milisák bych za tohodle českýho fantóma zaplatil něco míň než za podobný Precisty, tzn. cca 7000,-Kč. Na certifikát prdím, zas takovýho hejla by mě nikdo ze sebe udělat nepřinutil. Realita je taková, že toho českýho fantóma koupí 10 lidí ročně, takže cena kolem 60k je na místě - víc se vydělá se stejným úsilím, dělal bych to zrovna tak. (Cigi, českým fantómem ty primky jedničky nazývám proto, abys měl radost. :D ) Jinak gratuluju k Tvému PR for Eltón, za chvíli už to bude jistý - Eltón vyrábí safírový lunety a mrská futrály pro Blancpain, jen to fikne! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 :D mechano, ty nevíš, že chtějí dělat levný šunty a draho je strkat hejlům, přeci :D Ale vážně, vůle a odhodlání je základ, vždyť jsi mi vyprávěl, jak slavní hodináři poté, co prošli praxí u mistrů, prodali a zastavili vše, co měli, měla jejich rodina, přátelé a známí, zadlužili se po uši, jen aby otevřeli dílnu, kde by mohli dělat svoje kousky. Docela by mě zajímalo, jestli jsou nějak zmapovaný i skvělý výsledky a smutný osudy těch neúspěšných. (Franc Miller ......) Ale , tak dělat levně věci a draho je prodávat, to je přeci tak nějak naše náboženství. Komu by se to nelíbilo, ať se přihlásí. A jestli jsou zmapovaný skvělý výsledky? Už jen zjistit, co je skvělým výsledkem třeba pro Franka Mullera versus Nikolase Hajka, by byla pěkná studie. V našich dějinách najdeme většinou případy jako Jawa, Tatra, čeští skláři, ak. Wichterle, z hodinářů třeba Josef Božek (génius a nositel pokroku za což byl nenáviděn svými "kolegy", zemřel v úplné bídě) atd.atd. Tito by se dali shrnout do skupiny s názvem "Promrhané šance". Do těch "nepromrhaných" bych dal třeba Baťu a potom řadu nových firem, které jedou a o nichž ještě uslyšíme. Ještě takovou bajku o mistrovství v různých oborech: když si mistr ve střelbě nechá během závodu přijít na mysl myšlenku na vítězství, vždycky to spolehlivě zkurví. Stejně tomu bude u mistra hodináře, nechá-li si při výrobě majstrštyku přijít na mysl myšlenku na peníze, které za to utrží. Sem se nějak rozžvanil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 lojza z ulice si nekupuje hodinky za 50 litrů a když jo, tak brajle nebo omegy. Ne, nekoupí si primky, když budou stát víc, než 10 litrů a to ani, když je bude dizajnovat klír Ale nekoupí si ani sinn, nomos, oris, perrelet ... Já nevím, kam míříš, YPO. Že by měl prim jako být v každým krámě a na každým neonu, aby sis ho koupil ty? Tak jo, proč ne. To souhlasím. ne - snažil jsem se utéct od tématu zpochybňování kvality primu, která je jistě na dobré cestě - k následnému prodeji a budovaní zanedbané značky ještě k té reklamě - cigi reklama prodává - bohužel je to tak, ale prodává - nebo si myslíš, že jsou všichni co do toho cpou peníze blbci, kteří nevědí co s penězi a strkají je touhle formou do kanálu ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cigi Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 (upraveno) Jo YPO, to souhlasím, nějak jim to v tomhle ohledu skřípe, na jedné straně to poněkud neohrabané promo, na druhé straně naprosto nedostatečné webové stránky, hlavně, co se týká fotek a taky mám dojem, jestli už ten podomní prodej nevyčerpal možnosti růstu. Je jasný, že když postavím fabriku, naučím se vyrábět, tak musím prodávat. Nejslavnější hodináři byli myslím ale taky spíš obchodníci, než hodináři ne? milis - dík za uznání :D Ale tou sedmičkou jsi mě zklamal, chlape Nezapomněls nulu? mechano, prosím, kdo to byl Josef Božek ? Co , kdybyste se Safim nebo Kamilem sfoukli něco jako medajlón na úvodní stránku, ať máme nové théma? Upraveno 16. října 2009 uživatelem cigi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 16. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. října 2009 Jo YPO, to souhlasím, nějak jim to v tomhle ohledu skřípe, na jedné straně to poněkud neohrabané promo, na druhé straně naprosto nedostatečné webové stránky, hlavně, co se týká fotek a taky mám dojem, jestli už ten podomní prodej nevyčerpal možnosti růstu. Je jasný, že když postavím fabriku, naučím se vyrábět, tak musím prodávat. Nejslavnější hodináři byli myslím ale taky spíš obchodníci, než hodináři ne? mechano, prosím, kdo to byl Josef Božek ? Co , kdybyste se Safim nebo Kamilem sfoukli něco jako medajlón na úvodní stránku, ať máme nové théma? Většinou to museli být hlavně dobří obchodníci. Ostatně ve chvíli, kdy už měli nějakou manufakturu, tak asi už hodinky moc fyzicky nevyráběli. Spíše vymýšleli nové patenty....Ostatně i tehdy platilo to, co dnes - pro zavedené značky dělají HH částečně kontraktoři - např. kdysi Vianney Halter. Výrobní linku Chopard na L.U.C kalibry jim taky dal do provozu někdo jiný (Parmigliani) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biges Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2009 Vy máte teda starosti Safírové lunety - a já se marně snažím sehnat obyčejné plastové lunety na Dvojky, obvolávám hodináře, zatimní úspěch: "Možná příští týden něco bude", ale to už jsem slyšel mnohokrát :-/ Nicméně tu byl zmíněn marketing Eltonu a jeho nepříliš... eee... velká potence. Tak by mne zajímalo, jak patrné je působení Eltonu na Slovensku? Přeci jen je to snad jediný další trh vedle Česka, kde Prim znají a má tam nějakou pověst, což by šlo využít. Zatím to vypadá, že na Slováky Elton dlabe, alespoň stránky jsou kompletně v češtině. Tedy ne že by Slováci česky nerozuměli, ale byl by to takový hezký krok vstříc mít alespoň úvod a základní informace slovensky, nakonec tolik toho zase na webu Elton nemá. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaem Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2009 Nicméně tu byl zmíněn marketing Eltonu a jeho nepříliš... eee... velká potence. Tak by mne zajímalo, jak patrné je působení Eltonu na Slovensku? Přeci jen je to snad jediný další trh vedle Česka, kde Prim znají a má tam nějakou pověst, což by šlo využít. Zatím to vypadá, že na Slováky Elton dlabe, alespoň stránky jsou kompletně v češtině. Tedy ne že by Slováci česky nerozuměli, ale byl by to takový hezký krok vstříc mít alespoň úvod a základní informace slovensky, nakonec tolik toho zase na webu Elton nemá. Posobenie je veskere zadne Tu uz po primkach ani pes nestekne a ak povies, ze nove primky stoja od 1500?, tak si maximalne ludia poklopu po hlave. Chyba nam ten patriotizmus, ktorym by sa zakryli a odpustili technicke a dizajnove nedokonalosti. Btw. domenu prim.sk ma firma ponukajuca zachody, umyvadla a kotly... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biges Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2009 (upraveno) Mně osobně připadá, že mnohé české firmy slovenský trh zbytečně zanedbávají. Přitom jazyková bariéra je minimální a společná kulturní, jazyková a historická příbuznost je výborný potenciál. Hádám, že +/- třetina Primek se za komančů prodala na Slovensku a i na tomto fóru je hodně Slováků. I kdyby pro Elton jen 25 % nových zakázek mělo přijít ze Slovenska, stálo by to za to. A jelikož mají vlastně ruční výrobu, nebyl by problém hodinky přizpůsobit ("Elton Šport"?) Ale tak co já vím, jak vlastně Slováci vnímají bývalé Československo, jestli také jako ten "jejich" stát, či jako něco cizorodého. Upraveno 29. října 2009 uživatelem Biges Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. října 2009 CT24, ekonomika, zaver. nejdrive botas a pak Prim. pan Helikar+ Olgoj Chorchoj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Mně osobně připadá, že mnohé české firmy slovenský trh zbytečně zanedbávají. Přitom jazyková bariéra je minimální a společná kulturní, jazyková a historická příbuznost je výborný potenciál. Hádám, že +/- třetina Primek se za komančů prodala na Slovensku a i na tomto fóru je hodně Slováků. I kdyby pro Elton jen 25 % nových zakázek mělo přijít ze Slovenska, stálo by to za to. A jelikož mají vlastně ruční výrobu, nebyl by problém hodinky přizpůsobit ("Elton Šport"?) Ale tak co já vím, jak vlastně Slováci vnímají bývalé Československo, jestli také jako ten "jejich" stát, či jako něco cizorodého. Prave proto, ze jazykova bariera je minimalni, tak neni potreba delat SK verzi. Proc proboha?!?! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biges Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Prave proto, ze jazykova bariera je minimalni, tak neni potreba delat SK verzi. Proc proboha?!?! Protože je to maličkost, která potěší. Nejsem expert na problematiku česko-slovenských vztahů, ale co mi máma říkala, že mnozí Češi, a Pražáci zvlášť, měli za federace tendenci se dívat na Slováku svrchu. A to stále přetrvává, nakonec byl dosti tristní případ, že ČT *předabovala* slovenský seriál, naopak se to vůbec nedělá. A tak jakýkoli projev respektu ze strany nějaké firmy může přilákat zákazníky. Ti jinak skutečně těžko budou brát Prim jako tu "svou" značku. A jelikož extra drahé hodinky od Eltonu nejsou ekonomickou koupí (kdo chce spolehlivý časoměřič, pořídí si za babku Quartz Casio), je nutno marketingově pilovat každou drobnost, zvlášť, když Elton nemá dedikované slovenské stránky. Třebas tyto firmy mají i slovenské verze svých stránek: Opavia Škoda Auto Jenže z webu Eltonu jasně čiší, že na Slovnsko totálně peče, je to ryze *česká* firma navazující na *české* tradice, pro *českého* zákazníka, všici ostatní jsou jim fuč. Přitom by snad nebylo tak těžké s ohledem na společnou tradici vnutit Primky i slovenskému prezidentovi :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
utrejch Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Protože je to maličkost, která potěší. Nejsem expert na problematiku česko-slovenských vztahů, ale co mi máma říkala, že mnozí Češi, a Pražáci zvlášť, měli za federace tendenci se dívat na Slováku svrchu. A to stále přetrvává, nakonec byl dosti tristní případ, že ČT *předabovala* slovenský seriál, naopak se to vůbec nedělá. A tak jakýkoli projev respektu ze strany nějaké firmy může přilákat zákazníky. Ti jinak skutečně těžko budou brát Prim jako tu "svou" značku. A jelikož extra drahé hodinky od Eltonu nejsou ekonomickou koupí (kdo chce spolehlivý časoměřič, pořídí si za babku Quartz Casio), je nutno marketingově pilovat každou drobnost, zvlášť, když Elton nemá dedikované slovenské stránky. Třebas tyto firmy mají i slovenské verze svých stránek: Opavia Škoda Auto Jenže z webu Eltonu jasně čiší, že na Slovnsko totálně peče, je to ryze *česká* firma navazující na *české* tradice, pro *českého* zákazníka, všici ostatní jsou jim fuč. Přitom by snad nebylo tak těžké s ohledem na společnou tradici vnutit Primky i slovenskému prezidentovi :-) Myslim, ze slovaci o nic neprichazaji. Vesele a zabavne PR clanky o ceskem HH si muzou precist i tak a kdyz by nahodou projevili zajem, verim ze Prokop nasedne a na slovensko dojede Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 (upraveno) Protože je to maličkost, která potěší. Nejsem expert na problematiku česko-slovenských vztahů, ale co mi máma říkala, že mnozí Češi, a Pražáci zvlášť, měli za federace tendenci se dívat na Slováku svrchu. A to stále přetrvává, nakonec byl dosti tristní případ, že ČT *předabovala* slovenský seriál, naopak se to vůbec nedělá. A tak jakýkoli projev respektu ze strany nějaké firmy může přilákat zákazníky. Ti jinak skutečně těžko budou brát Prim jako tu "svou" značku. A jelikož extra drahé hodinky od Eltonu nejsou ekonomickou koupí (kdo chce spolehlivý časoměřič, pořídí si za babku Quartz Casio), je nutno marketingově pilovat každou drobnost, zvlášť, když Elton nemá dedikované slovenské stránky. Třebas tyto firmy mají i slovenské verze svých stránek: Opavia Škoda Auto Jenže z webu Eltonu jasně čiší, že na Slovnsko totálně peče, je to ryze *česká* firma navazující na *české* tradice, pro *českého* zákazníka, všici ostatní jsou jim fuč. Přitom by snad nebylo tak těžké s ohledem na společnou tradici vnutit Primky i slovenskému prezidentovi :-) Ale proc by to delali. To jako když nemaji stranky ve slovenstine, tak na ne pecou??? Vždycky byli, jsou a budou česká značka a tak se profilují a hledají klienty na našem trhu. To jako chronomag inzeráty bychom taky meli davat ve slovenstine, aby to nevypadalo ze na nase kolegy ze Slovenska pečem? To nedává moc smysl. Chapu, ze sis chtel najít nejakou peknou Eltonchybu, ale tohle je nic moc Upraveno 30. října 2009 uživatelem Frantik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr.snake Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 primky nikdy neboli a nebudu hodinkami 60 ticícovej kategorie, druha vec je snaha výrobcu ich také mať...nasadiť také ceny Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Biges Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Elton vznikl jako československá firma a také tak působil, Slovensko a Slováci byli třetinovou součástí federace. Že se vzádáv potenciálně velkého trhu, to je jen jeho marketingovou impotencí. Představa, že zákazník je někdo, kdo se s prosíkem připlazí, aby si mohl koupit nějaké zboží, ta patří do centrálně plánovaného hospodářství, dneska se musí firmy všemožně vyjít zákazníkům vstříc. Jak tak sleduji ty komentáře, tak se nedivím, že se Slováci chtěli oddělit. Můj příspěvek nebyl hledáním "Eltonchyby", v první řadě jsem se ptal, jak moc je Elton na slovenském trhu vidět. Dostalo se mi několika odpovědí, z nichž nejhodnotnější je ta od Jaema, tedy že působení žádné. Další skupina odpovědí skrze zdejší české přispěvatele zase osvětlila myšlenkové hnutí Eltonu, totiž že Slovákům není třeba něco přizpůsobovat, že kdyby náhodou něco chtěli, tak se o sobě dají vědět, ale Elton o ně beztak nestojí, protože kdo by chtěl eura, když česká koruna je tak bezvadná a s tradicí a vůbec se nemají co patlat do *českého rodinného stříbra* :-) (financováno s pomocí evropských peněz, o tom pomlčíme) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr.snake Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 ja som nikdy nepovedal že primky nemaju tradiciu ale nikdy neboli vnimane ako hodinky strednej triedy a neto ešte high a to že teraz chce z nich urobiť preducent strednu triedu je jeho želanie poz. nie som hodinar a chcel som si kupit iba hodinky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2009 Elton vznikl jako československá firma a také tak působil, Slovensko a Slováci byli třetinovou součástí federace. Že se vzádáv potenciálně velkého trhu, to je jen jeho marketingovou impotencí. Představa, že zákazník je někdo, kdo se s prosíkem připlazí, aby si mohl koupit nějaké zboží, ta patří do centrálně plánovaného hospodářství, dneska se musí firmy všemožně vyjít zákazníkům vstříc. Jak tak sleduji ty komentáře, tak se nedivím, že se Slováci chtěli oddělit. Můj příspěvek nebyl hledáním "Eltonchyby", v první řadě jsem se ptal, jak moc je Elton na slovenském trhu vidět. Dostalo se mi několika odpovědí, z nichž nejhodnotnější je ta od Jaema, tedy že působení žádné. Další skupina odpovědí skrze zdejší české přispěvatele zase osvětlila myšlenkové hnutí Eltonu, totiž že Slovákům není třeba něco přizpůsobovat, že kdyby náhodou něco chtěli, tak se o sobě dají vědět, ale Elton o ně beztak nestojí, protože kdo by chtěl eura, když česká koruna je tak bezvadná a s tradicí a vůbec se nemají co patlat do *českého rodinného stříbra* :-) (financováno s pomocí evropských peněz, o tom pomlčíme) OK, no comment Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se