apocalipta Posted December 11, 2009 Report Posted December 11, 2009 Zdravím všechny Náhodou jsem se dostal na tyto stránky a po chvíli zkoumání a procházení topiců jsem nabyl názor, že je tu spousta zkušených a hodinko-znalých lidí, proto bych si chtěl nechat poradit od zkušenějších Jsem stále student (22 let) a chci si koupit hodinky. Doposud jsem měl jenom takové ty obyč casio za pár korun a teď bych si rád koupil něco hezčího, kvalitnějšího. Nemám na hodinky statisíce, rád bych se vešel cenou tak do 7000, pokud by to opravdu stálo za to tak možná 10 000. Problémem je to, že hodinek je hrozně moc druhů a vybrat mezi nimi ty správné je docela těžké. Jako laik navíc nepoznám co je kvalitní a co ne. Dostal jsem se také na AUKRO, kde se prodává hodně modelů za velice příznivé ceny (zatím mě nejvíce zaujaly asi tyto : http://aukro.cz/item845825713.html ) ale nevím nakolik se tomu dá věřit. Tyto hodinky třeba v obchodech stojí kolem 13 000, tady za 3.. jsou pravé? případně jak to poznám. Jaké byste mi obecně poradili? Nehledám nutně extravaganci, ale hlavně kvalitu (samozřejmě pouze nejvyšší možnou za dané peníze). Budu rád za jakoukoli radu (případně zkušenost s nákupem z aukra). Velice děkuji M.
Guest Tada Posted December 11, 2009 Report Posted December 11, 2009 Zrovna Emporio Armani nejsou z hodinářského hlediska nic moc... Chvíli si to tady čti, procházej, každou chvíli někdo shání hodinky do 10tis
Gilius Posted December 11, 2009 Report Posted December 11, 2009 ještě chvilku se tu rozhlížej,hlavně v této sekci....."poraďte s koupí"....dotazů,jaký jsi položil,je tu spousta....čti si.....specifikuj si požadavky a uvidíš,že se k něčemu dobereš. Emporo Armani raději ne-e.....