Přejít na obsah

Prim Sport modré po renovaci

Doporučené příspěvky

Zdravím,

tak se mi renovované Sport 1 nedaří koupit, proto se rozhoduji o renovaci.

Zatím jsem však nenašel fotografie nového ("renovovaného") číselníku s bílými indexy.

Pokud takovou máte, prosím přihrajte ji sem :)

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli se nepletu, ale podle mě se nevyráběly Igeny s bílými indexy. Vždy jsem všechny viděl s nazelenalou lum. barvou. Ale je pravda, že když jsem dával moje Igeny na renovaci do Eltonu, bylo mi této možnosti nabídnuto. Zvolil jsem zelenou lum. barvu protože mi šlo předevší o renovaci do originálu. Už se nemůžu dočkat až mi přijdou.

Odkaz ke komentáři

Nevím jestli se nepletu, ale podle mě se nevyráběly Igeny s bílými indexy. Vždy jsem všechny viděl s nazelenalou lum. barvou. Ale je pravda, že když jsem dával moje Igeny na renovaci do Eltonu, bylo mi této možnosti nabídnuto. Zvolil jsem zelenou lum. barvu protože mi šlo předevší o renovaci do originálu. Už se nemůžu dočkat až mi přijdou.

No já si chci udělat verzi, která nebude zcela odpovídat originálu a ta bílá mi připadá jako lepší volba. Ale raději bych to předem ještě rád viděl :)

Ta zelená nabízená teď Eltonem je fakt hodně zelená, původní bila spíše do žluta.

Odkaz ke komentáři

No ale ta původní "do žluta" tak vypadá po 40 letech, takže těžko říct, jestli se za tu dobu trochu nezměnila a třeba nevybledla, nebo nezežloutla. Já bych si tipnul, že byla trochu do zelena. A pochybuju, že si někdo naprosto přesně vybaví jaký odstín ta barva tenkrát měla.

Odkaz ke komentáři