IWCmann Odesláno 22. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Buď v klidu, nejhorší je smrt z vyplašení Já měl, či mám už šestery Co-Axial Omegy a naprosto v pohodě. Musíš je prostě denně nosit, jinak se naserou a ... Tak tak, já co-ax i po svých zkušenostech každému doporučuji a kdybych si kupoval další Omegy, tak zase s touto technikou, i když možná raději s cal. 8500. Jsou přece v záruce, takže ev. problémy servis pořeší a určitě je mnohem více spokojených nositelů, kteří se o svých pozitivních zkušenostech jen nezmiňují. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Buď v klidu, nejhorší je smrt z vyplašení Já měl, či mám už šestery Co-Axial Omegy a naprosto v pohodě. Musíš je prostě denně nosit, jinak se naserou a ... Presne tak - ja mel sestery PO s co-axialem a nikdy zadny problem - nejvyssi odchylka +1 sec za den. A i proto se chystam jit do sedmych... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Richarde to je teda s Tebou něco Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Presne tak - ja mel sestery PO s co-axialem a nikdy zadny problem - nejvyssi odchylka +1 sec za den. A i proto se chystam jit do sedmych... Jak jsem ti již psal ... jediná záchrana pro tebe je nechat si na dýnko vygravírovat tvůj nick. Pak už je nikdo nekoupí a budeš v blaženém klidu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Tak jsem se odpoledne rozhoupal, vzal karty a hodinky a zajel k Dušákovi... Inventura.Možná by to mohlo být na jejich webu, někde vedlo informace o otevírací době na kterou jsem se tam koukal. Máte někdo zkušenost s vyřizováním reklamace ve Švýcarsku? Myslím průběh, dobu vyřízení, jak s dopravou...Nebudu na tom příští týdny nejlépe s časem, ale druhý pokus dostat se do centra snad ještě udělám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam99 Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Tak jsem se odpoledne rozhoupal, vzal karty a hodinky a zajel k Dušákovi... Inventura. Možná by to mohlo být na jejich webu, někde vedlo informace o otevírací době na kterou jsem se tam koukal. Hele když otevřu jejich web, tak na mě vyskočí docela velké okno s info o inventuře. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 22. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. ledna 2011 Hele když otevřu jejich web, tak na mě vyskočí docela velké okno s info o inventuře. No teď na to koukám, ty jsi zadal rovnou adresu, já jsem si nebyl jistej jestli nemají ve webovce i slovo klenoty a tak jsem to napsal do google. To co vyskočí ale není ta úplně úvodní stránka a tam to není, já takhle jen koukl na otvíračku a tam to nebylo. No to je jedno, zkusím se tam dostat a ještě jednou prosím o nějaké info ohledně servisu ve Švýcarsku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Turki22 Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 No to je jedno, zkusím se tam dostat a ještě jednou prosím o nějaké info ohledně servisu ve Švýcarsku. Konkrétne skúsenosti nemám, ale v Bratislavskom Sherone mi povedali, že ak by som dal požiadavku, oni by boli povinný dať opraviť moje OMEGY priamo k výrobcovi. Ja som to ale riešil v Prahe ( už som to tu pisal ) a som fakt spokojný . Predpokladám, že ak daš požiadavku u akehokoľvek predajcu, mali by Ti to poslať priamo do Švajčiarska ( minimálne do Viedne - SWATCH GROUP ) . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sect Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 (upraveno) Dušák Omegy opravuje přímo v Praze. Vlastní zkušenost s generální opravou. Upraveno 23. ledna 2011 uživatelem sect Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 23. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 Ne, já myslel poslat je tam přímo, sám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IWCmann Odesláno 23. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. ledna 2011 Ne, já myslel poslat je tam přímo, sám. Nejjednodušší máš je nechat spravit u Dušáků, ohlasy na jejich servis jsou tady myslím jen kladné. Posílat je přímo do švajcu mě připadne takové komplikované, pojištění, doprava a tak a potom ještě možná DPH? Ale třeba se mýlím, osobní zkušenost s tím nemám. Každopádně to bude trvat déle než tady v Česku a to znamená být déle bez milovaných hodinek! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 Tak jsem se dneska násilně urval a zajel do centra. Mladý technik po řádově 20 minutách hodinky přinesl zpět s tím, že byly trochu zmagnetizovány.Ptal jsem se co na ně vibrograf a ten prý ukazuje +6s. Trochu škoda, když před problémem dělaly sekundu jednu.Uvidím ráno, zkusím to po cca 12 hodinách.Nevím podle čeho je seřídil, ale oproti presnycas.cz šly o minutu napřed od seřízení v půl šesté, takže ani moc nedoufám :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 To by chtělo vidět průběh na vibrografu včetně beat error, to je škoda, že nemáš protokol o měření. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 To nemám, snad se měření odehrálo, protože jak koukám na hodinky po jedné hodině od seřízení, už jdou o 40s napřed.To přece musí vibrograf ukázat ne? Tohle je to o čem mluvím, čert vem poškrábanej tah při zkracování, ale já nemám čas do centra denně jezdit.O inventuře jsem se mohl dočíst kdybych se více snažil, ale zítra tam včetně mé blbosti pojedu po třetí. Opravdu jste nikdo neposílal hodinky do švajcu přímo?Obětuju delší čas v opravě, složitější komunikaci, výdaje za dopravu, ale nechci to řešit takhle komplikovaně.Co se cla týče, snad to musí být nějak ošetřené to posílání do oprav, nejsou to přece znovu koupené hodinky. Co vy třeba zrovna Dušák platil za každé poslání do externí dopravy na cle... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 Posílal jsem hodinky do švýcar přes Dušáka, trvalo to cca 2,5 měsíce, ale to se nedalo jinak. Na vibrografu ihned vidíš jakýkoli problém s přeností či odchylky od správného chodu (tedy nepravidelnosti). Nevím jak měřili nějaké zmagnetování. Clo ani DPH při poslání Dušák samozřejmě neplatí, tomu toto nepodléhá, je to ve zvláštním celním režimu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 Naprosto souhlasím. Nechtěl jsem nikoho osočovat, ale že by vibrograf neviděl 40s odchylky za hodinu... K čemu jinému by pak sloužil.Navíc nevím od čeho by byly trochu zmagnetizovány. To ale byla pozáruční oprava, to o čem píšeš, že?S tím zvláštním celním režimem to v podstatě dá rozum, není to ani jinak myslitelné, já spíš reagoval na IWCmanna, který píše o platbě cla a dph. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 Ano to byla placená oprava, kterou Dušák neumí. Záruční opravy dělají tady. Na vibrografu to přeměří v každém slušném hodinářství, to není potřeba Dušák a hned uvidí ten problém. Asi tam měli fofr a vykašlali se na to. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 No nevím, ale pokud se nejedná o záruční opravu a hodinky jsou posílány mimo EU, tak se jedná o tzv. pasivní zušlechťovací styk a z toho by se clo a DPH platit mělo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 To sice ano, ale kdo to přizná, že nešlo bezplatnou opravu že? Navíc se dá velmi těžko celníkem zjistit kolik vlastně oprava stála, pokud k tomu není doklad. Navíc Dušák prostě řekne cenu za opravu celkem, takže to zákazník řešit nemusí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischa Odesláno 25. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. ledna 2011 Otázka pro odborníky: měří se co-axial na vibrografu stejně, jako běžný švýcarský kotvový krok, nebo to vyžaduje nějaké změny v nastavení, či jiný způsob měření? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se