Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Předem omluva, že na Chronomag je téma asi out, takže pokud bude smazáno, akceptuji to. Mám problém s brzdama na autě a v servisu mě pokaždé odpálkujou (auto je v záruce). Problém největší - klesne-li venkovní teplota pod 3 stupně nad nulou, brzdy začnou vynechávat a to tak, že jedete třeba 100 kilometrů a jsou ok a pak najednou šlápnete na brzdu a pedál je gumový a výkon brzd je tak na 50%, což ve výsledku znamená, že se vám třeba nepovede odbočit na sjezdu, protože to najednou neubrzdíte. Dělá to nepravidelně za sucha i mokra, za mrazu i lehce nad nulou, v létě je vše ok. Mokro to pravděpodobně zhoršuje. Udělá to ale klidně i ráno, kdy na první křižovatce zabrzdíte a pak máte co dělat abyste ubrzdili ve třicítce na druhé. Při couvání se někdy opět bez jakékoli pravidelnost, logiky či čeho všeho ozývá hučení z kol. Tu a tam smrdí zadní kola i po jízdě 2 km po městě, bez nějakého velkého brždění. Jasně tady se nebude odtahovat dobře destička kvůli nějakému prachu, současně to nemá vliv na to jestli auto brzdí dobře, nebo špatně viz. výše. Kromě samotné závady je problém to, že když přijedu do servisu, tak vše funguje, protože to prostě dělá jen někdy:-( Pro servis jsem tedy idiot, který bohužel tu a tam nedobrzdí (naštěstí zatím bez jakýchkoli následků). Neměl byste někdo zkušenost co s tím? Auto je Mercedes, čtyřkolka, automat, r.v. 12/2008 Díky M. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Kontaktuj člena s nickem tada - je to v podstatě mechanik a hroznej fanda k autům. Upraveno 31. května 2010 uživatelem Peta-Biker 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantik Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Kontaktuj člena s nickem tada - je to v podstatě mechanik a hroznej fanda k autům. Navíc je to vynikající právník, takže i nejakou tu radu bude mít v rukávu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mechano Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Napiš třeba odkud jsi, třeba by se něco dalo udělat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew_C Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Auto už bylo na STK? Pokud ano, brzdy se jevily jako v pořádku? Jinak bych možná na STK zajel, vyzkoušet na válcích jak to brzdí, třeba by se něco objevilo a minimálně by to byl důkaz pro servis. Nicméně mě fascinuje přístup autorizovaných servisů obecně ve stylu: "Jó pane, to musíte pořádně brzdit a né to jenom šolíchat" a tyto kecy doprovázené výmluvnými pohledy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yvaine Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No, na autorizovaný servis dost neodborný a laxní přístup.Mě dělalo BMW to samé, odešel brzdový posilovač (poměrně kuriozním způsobem)Každopádně pokud to někdy dělá a někdy ne...babo raď.Tlačil bych na ně, tím spíš že jde o zdraví. Zastavit takhle těžký auto bez posilovače ... děs.Můžu ti dát kontakt na jeden výbornej servis (ne autorizovanej ) mimochodem je na bavorský hned vedle mercedesu.Atˇti to dobře dopadne! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldo Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Sice nejsem takovej odborník jako Tada, ale tipoval bych to buď na problém posilovače, nebo klidně něco s elektronikou, třeba ABS povoluje brzdy i když nemá nebo tak něco. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 vzhledem k přečudlíkovanosti dnešních aut je už docela problém nějak jednoduše hledat závady. Když budu uvažovat z pohledu klasické brzdové soustavy, odmyslím si veškerou elektroniku tak mi to vychází na zavzdušněnou kapalinu. Svědčil by pro to "gumový" pedál, snížená účinnost brzd i to váznutí zadních brzd. Každopádně bych změnil servis, mechanik by měl vědět že jsou i závady které se projeví jen občas. Jenže dnes už nejsou mechanici, jen čtenáři monitorů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Nepravidelnost projevování by svědčila na něco v elektronice, kdyby byl špatný posilovač, tak by to spíš prostě jen nebrzdilo nějak stabilně. Možná něco s kapalinou jak psal PepaSFI. A taky změnit servis bych radil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Sice nejsem takovej odborník jako Tada, ale tipoval bych to buď na problém posilovače, nebo klidně něco s elektronikou, třeba ABS povoluje brzdy i když nemá nebo tak něco. No s ABS mám poslední dobou dojem, že nefunguje také jak má, alespoň na jiných autech jsem tohle nezažil. Zadupnu brzdy (když zrovna brzdí:-) a auto (kola) se sekne a pak povolí a poskočí o 50 cm a pak už je cítit klasický ABS a brždění .. Nepravidelnost projevování by svědčila na něco v elektronice, kdyby byl špatný posilovač, tak by to spíš prostě jen nebrzdilo nějak stabilně. Možná něco s kapalinou jak psal PepaSFI. A taky změnit servis bych radil. Pokud by dělala chybu elektronika, mělo by to být zanesený v počítači v autě a to mi servis tvrdí, že chybu žádnou nezanamenal .... vzhledem k přečudlíkovanosti dnešních aut je už docela problém nějak jednoduše hledat závady. Když budu uvažovat z pohledu klasické brzdové soustavy, odmyslím si veškerou elektroniku tak mi to vychází na zavzdušněnou kapalinu. Svědčil by pro to "gumový" pedál, snížená účinnost brzd i to váznutí zadních brzd. Každopádně bych změnil servis, mechanik by měl vědět že jsou i závady které se projeví jen občas. Jenže dnes už nejsou mechanici, jen čtenáři monitorů. Kdyby to bylo zavzdušněné, tak by to blbě brzdilo pořád, ne? No, na autorizovaný servis dost neodborný a laxní přístup. Mě dělalo BMW to samé, odešel brzdový posilovač (poměrně kuriozním způsobem) Každopádně pokud to někdy dělá a někdy ne...babo raď. Tlačil bych na ně, tím spíš že jde o zdraví. Zastavit takhle těžký auto bez posilovače ... děs. Můžu ti dát kontakt na jeden výbornej servis (ne autorizovanej ) mimochodem je na bavorský hned vedle mercedesu. Atˇti to dobře dopadne! Dík:-) auto je v záruce, takže do neautorizovaného asi ani nemůžu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Auto už bylo na STK? Pokud ano, brzdy se jevily jako v pořádku? Jinak bych možná na STK zajel, vyzkoušet na válcích jak to brzdí, třeba by se něco objevilo a minimálně by to byl důkaz pro servis. Nicméně mě fascinuje přístup autorizovaných servisů obecně ve stylu: "Jó pane, to musíte pořádně brzdit a né to jenom šolíchat" a tyto kecy doprovázené výmluvnými pohledy. Autu nejsou 2 roky, takže na stk je brzo. Jinak co všechno jsem se za výmluvy dozvěděl v Mercedesu, to jsem zatím nikde nezažil, takže s Tebou jen souhlasím:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No tak všechny možnosti jsme v zásadě vyjmenovali a tobě se žádná nezdá, to je pak těžký Nám doma třeba na BMW vlivem velkých mrazů přestaly fungovat různé brzdové asistenty a ABS, jak se to zahřálo tak to zase fakčilo, prostě špatná elektronika. Nemáš v tom Mercedesu aktivní tempomat s distronicem? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 mám stejnej problém, když jedu víc jak sto kilometrů se zataženou ruční brzdou tak to taky nebrzdí - taky nevím co s tím, ale pomáhá mi brzdit "na pekaře" 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 (upraveno) Zkus kontaktovat pana Popeláře z www.autotechnologi.cz. Jedná se o bývalého technika Mercedesu (z Chodova), který se udělal sám pro sebe. Sice funguje jako neautorizovaný servis, ale rozhodně ví o čem mluví a možná se již s podobnou závadou setkal. Jinak osobní zkušenosti s pražským Mercedesem nikomu nepřeji. Co se týče záruk, nebo kulancí, tak v ČR se uznává oproti DE jen zlomek. Zkrátka s čím nepochodíš u nás, upaluj do Německa, tam se k majitelům Mercedesů chovají s národní hrdostí. Dostaneš náhradní auto zdarma (!)(v našem případě i Sclass, který v ČR jako náhradní údajně vůbec není), kafe s koláčky také zadarmo a né za stopade jako tady a hlavně pocit, že jsi svěřil své dlouholeté úspory do správných rukou. Tady na to každý kašle, od prodejců až po servis... Kdybys něco potřeboval, pošli SZ Upraveno 31. května 2010 uživatelem Andrew 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PepaSFI Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 zavzdušnění dokáže zázraky i na staré jednoduché soustavě bez elektroniky. A co teprv když putující bublina začne blbnout hlavu ABS, rozdělovači brzdné síly a stabilizaci? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No tak všechny možnosti jsme v zásadě vyjmenovali a tobě se žádná nezdá, to je pak těžký Nám doma třeba na BMW vlivem velkých mrazů přestaly fungovat různé brzdové asistenty a ABS, jak se to zahřálo tak to zase fakčilo, prostě špatná elektronika. Nemáš v tom Mercedesu aktivní tempomat s distronicem? No to je ono, jak je teplo všechno funguje .. (skoro:-) Tempomat tam mám, nevím co je distronic, ale dá se s ním ubírat i přidávat a jezdit jen ovládáním páčky tempomatu .. Zkus kontaktovat pana Popeláře z www.autotechnologi.cz. Jedná se o bývalého technika Mercedesu (z Chodova), který se udělal sám pro sebe. Sice funguje jako neautorizovaný servis, ale rozhodně ví o čem mluví a možná se již s podobnou závadou setkal. Jinak osobní zkušenosti s pražským Mercedesem nikomu nepřeji. Co se týče záruk, nebo kulancí, tak v ČR se uznává oproti DE jen zlomek. Zkrátka s čím nepochodíš u nás, upaluj do Německa, tam se k majitelům Mercedesů chovají s národní hrdostí. Dostaneš náhradní auto zdarma (!)(v našem případě i Sclass, který v ČR jako náhradní údajně vůbec není), kafe s koláčky také zadarmo a né za stopade jako tady a hlavně pocit, že jsi svěřil své dlouholeté úspory do správných rukou. Tady na to každý kašle, od prodejců až po servis... Kdybys něco potřeboval, pošli SZ Dík za kontakt, možná to zkusím. Protože v Mercedesu mě už dvakrát vyfakovali, že je všechno ok. Proto jsem to sem dal, dokud tam nepřijdu s něčím v ruce, tak se tím zabývat nebudou. Dík. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 No to je ono, jak je teplo všechno funguje .. (skoro:-) Tempomat tam mám, nevím co je distronic, ale dá se s ním ubírat i přidávat a jezdit jen ovládáním páčky tempomatu .. Distronic je taková sračička, která ti umí držet vzdálenost od auta před tebou a i brzdit PepaSFI: To by mohlo být ono. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 mám stejnej problém, když jedu víc jak sto kilometrů se zataženou ruční brzdou tak to taky nebrzdí - taky nevím co s tím, ale pomáhá mi brzdit "na pekaře" :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrew Odesláno 31. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 Dík za kontakt, možná to zkusím. Protože v Mercedesu mě už dvakrát vyfakovali, že je všechno ok. Proto jsem to sem dal, dokud tam nepřijdu s něčím v ruce, tak se tím zabývat nebudou. Dík. To nám se stávalo (mimo JINÉ ), že nám auto uprostřed jízdy ztratilo drasticky výkon a po pár metrech přestalo jet úplně. Na Chodově jsme s tím byli asi 4x, přičemž jednou jsme takhle "dojeli" k nim před závoru, kde to opět chcíplo (nutno řict, že bylo asi 5:30pm). Napíchli to na počitač, chyba nikde, přičemž palubní počitač předtím hlásil chybu motoru. Takže po 30 minutách testování nám auto vrátili že je v pořádku a na nic nepřišli. Druhý den nám auto udělalo to samé na D1 při cestě do Vídně! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 31. května 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 31. května 2010 To nám se stávalo (mimo JINÉ ), že nám auto uprostřed jízdy ztratilo drasticky výkon a po pár metrech přestalo jet úplně. Na Chodově jsme s tím byli asi 4x, přičemž jednou jsme takhle "dojeli" k nim před závoru, kde to opět chcíplo (nutno řict, že bylo asi 5:30pm). Napíchli to na počitač, chyba nikde, přičemž palubní počitač předtím hlásil chybu motoru. Takže po 30 minutách testování nám auto vrátili že je v pořádku a na nic nepřišli. Druhý den nám auto udělalo to samé na D1 při cestě do Vídně! To je taky dobrý. Zlatý časy, moje nejoblíbenější auto byla Honda Civic. Za 12 let co jsem ji měl nebyla ani jednou v servisu se závadou, pouze výměna výfuku, který byl po šesti letech trop. Mimo jiné Nový Mercedes mi vydržel jezdit bez závady jeden týden, kdy uprostřed hor mi přestal řadit automat a na hot lince mi doporučili abych těch 100 kiláků dojel na jedničku k nim do servisu:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se