Přejít na obsah

Letecké PRIM automat


Doporučené příspěvky

Tak jsem vyfotil ciferník, který jsem si z parexa objednal asi před 14 dny . Jak jsem napsal, součástí sad y rámeček není, požádal jsem ale v parexu, jestli ho náhodou namají taky Nějaký poslali, jestli je správný nevím, řekne mi až hodinář, přikládám i jeho fotku.

Fotky asi nic moc, ale snad z nich něco bude poznat.

post-23175-054063100 1351344289.jpg

post-23175-017390600 1351344312.jpg

post-23175-057321300 1351344330.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No martýrium (jasně že "martýrium") se skládáním z dílů a s díly z Parexa. Nedávno jsem si skládal 2.1 červené do automatu, protože tyhle se zrovna moc neprodávají :). Když to chce mít člověk ťip ťop dá to teda fušku vše sehnat aby to sedělo (originál slušný pouzdro, číselník..., sklo z Parexa, armovák, ručky,... většinou to moc nepasuje s originálními díly). Cenově takovéto skládání vyjde nakonec taky dost draho. Když je v pouzdře třeba špatné sklo a člověk chce, aby byly hodinky opravdu vodotěsné nakonec nezbývá než to poslat do Eltonu, aby nalisovaly nové.

 

Tak v souvislosti s těma leteckýma a náhražky dílů z Parexa i při tý ceně mi to dnes přijde dost nevýhodný skládat to co je docela k mání. Originál původní díly na mě působí úplně jinak!, zvlášť, když vidím teď často na Aukru aplikace Parexo dílů na sportech I a II.

 

Jasně, skládání a sbírání je zábava a ta fotka toho ciferníku co tu je z Parexa - to je asi zrovna originál.

 

Jen jsem chtěl zkrátka ze zkušeností co jsem získal říct - je mnohem lepší koupit slušný nebo nositelný originál než skládat z dílů nebo renovovat do originálu vrak. Aspoň finančně je to vždy levnější. Ale proti gustu žádný dišputát ;), a taky bych nerad nikoho odrazoval od zábavy, protože kdo si hraje nezlobí :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyfotil ciferník, který jsem si z parexa objednal asi před 14 dny . Jak jsem napsal, součástí sad y rámeček není, požádal jsem ale v parexu, jestli ho náhodou namají taky Nějaký poslali, jestli je správný nevím, řekne mi až hodinář, přikládám i jeho fotku.

Fotky asi nic moc, ale snad z nich něco bude poznat.

 

To už se to Hněvsa naučil tisknout, nebo někde ještě vyhrabal starý zásoby? :blink: Ten ciferník vypadá jako origo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten ciferník je origo a pan Hněvsa jich bude mít zašitých víc. O hodně víc.

A je ochotný je pouštět jen s celou sadou Parexo letecké. Sólo je nedá.

Hodně mě zajímá, proč má přepájený nožičky (sám mám takový cifr doma) a jestli v originálních hodinkách jsou taky ciferníky s přepájenýma nožkama?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě bych si tipnul, ze získal nějakou várku chybných ciferníků, která byla pravděpodobně určena k likvidaci a kolíčky nechal přepájet. Nebo má novou sadu z činy s lepším potiskem a jinou drobnou vadou. Otázkou je, jestli ciferníky mají lumimiscenci. Jestli ano, tak je to nová výroba - buď parexo nebo zmetky z Eltonu. Původní nesvítily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No martýrium (jasně že "martýrium") se skládáním z dílů a s díly z Parexa. Nedávno jsem si skládal 2.1 červené do automatu, protože tyhle se zrovna moc neprodávají :). Když to chce mít člověk ťip ťop dá to teda fušku vše sehnat aby to sedělo (originál slušný pouzdro, číselník..., sklo z Parexa, armovák, ručky,... většinou to moc nepasuje s originálními díly). Cenově takovéto skládání vyjde nakonec taky dost draho. Když je v pouzdře třeba špatné sklo a člověk chce, aby byly hodinky opravdu vodotěsné nakonec nezbývá než to poslat do Eltonu, aby nalisovaly nové.

 

Tak v souvislosti s těma leteckýma a náhražky dílů z Parexa i při tý ceně mi to dnes přijde dost nevýhodný skládat to co je docela k mání. Originál původní díly na mě působí úplně jinak!, zvlášť, když vidím teď často na Aukru aplikace Parexo dílů na sportech I a II.

 

Jasně, skládání a sbírání je zábava a ta fotka toho ciferníku co tu je z Parexa - to je asi zrovna originál.

 

Jen jsem chtěl zkrátka ze zkušeností co jsem získal říct - je mnohem lepší koupit slušný nebo nositelný originál než skládat z dílů nebo renovovat do originálu vrak. Aspoň finančně je to vždy levnější. Ale proti gustu žádný dišputát ;), a taky bych nerad nikoho odrazoval od zábavy, protože kdo si hraje nezlobí :).

 

 

Souhlasím, že se finančně nevyplatí renovovat vrak. Mám v plánu si pořídit originál letecké, pro mne je to originál i v tom, že s nima skutečně někdo seděl za kniplem třeba Migu 21. Takové ale nebudu nosit a ani je dávat do Eltonu. Ne jen kvůli ceně, ale i proto, že už to nepovažuji za originál, to si maximálně seženu origo nové chromované pouzdro a takové hodinky zařadím do sbírky. Parexo je pro mne jen možnost jak levněji než v Eltonu pořídit pouzdro, které budu běžně nosit s origo cifrem, ručkama atd, nebo pro mého tátu "sestavit" retro automaty v nerezu za cenu cca. 3000,- Kč. Takové hodinky ale nepovažuji za sbírkové, ani jako originál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě bych si tipnul, ze získal nějakou várku chybných ciferníků, která byla pravděpodobně určena k likvidaci a kolíčky nechal přepájet. Nebo má novou sadu z činy s lepším potiskem a jinou drobnou vadou. Otázkou je, jestli ciferníky mají lumimiscenci. Jestli ano, tak je to nová výroba - buď parexo nebo zmetky z Eltonu. Původní nesvítily.

 

Ciferníky mají UV lumi. Nová Čína to není, sám ho mám už pár let.

Nemáš někde fotku ciferníku z rubové strany z číslovaných leteckých? Nemá náhodou přepájené kolíčky celá várka origo cifrů?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom případě bych si tipnul, ze získal nějakou várku chybných ciferníků, která byla pravděpodobně určena k likvidaci a kolíčky nechal přepájet. Nebo má novou sadu z činy s lepším potiskem a jinou drobnou vadou. Otázkou je, jestli ciferníky mají lumimiscenci. Jestli ano, tak je to nová výroba - buď parexo nebo zmetky z Eltonu. Původní nesvítily.

 

 

Ciferník nemá lumi... ale také by mne zajímalo, jak vypadají z druhé strany ostatní origo letecké cifry. To by potvrdilo či vyvrátilo mou úvahu o originálních zmetcích, které se ale podařilo zdařile opravit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrzuju, ciferník co mám, nesvítí a má taky přepájené nožky, jde to vidět na fotce.

Jinak parexo už ten ciferník s "hydrou na pneumatice" v nabídce namá, aspoň jsem ho na jejich stránkách už nenašel. Takže Vy co ji máte se ho nezbavujte, za pár roků to možná bude velmi žádaná raritka :-)

Jak jsem napsal, ten rámeček mi poslali z parexa s tím, že by měl do leteckých sedět, ale to se uvidí až u hodináře.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím, jen dotaz , zase mě to chytá (ach jo) a tak jakou můžou mít cenu letecké prim v top stavu s krabičkou a původním návodem, pokud by se mi povedly sehnat tak abych věděl že mě prodejce nenatahuje. Děkuji moc, tyhle hodinky mě prostě hrozně lákají, ale moc jich není. Díky moc za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parexo už v sadách dává ty s hydrou.Nedávno jsem tam byl a bylo mě zděleno, že originály došly koncem roku 2011 nebo nějak začátkem tohoto roku.Proto už nejsou ani v nabídce samostatně.Tuto informaci jsem dostal od p.Hněvsi mladšího.Jinak sám jsem tuto sadu kupoval před dvěma lety a nějaký problém v sestavení nebyl.Prošly i zkouškou vodotěsnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Borci, tak to si trochu protiřečíte...davyt píše, že si ciferník objednal před 14ti dnama a přišel mu originál, takže je Hněvsa musí mít, jak je to s tou hydrou nevim, ale davyt tvrdí, že v nabídce parexa není, já ho tam ale našel: http://www.parexo.no....cz/cifPRIM.pdf . Respektive jsou tam oba, ale originál prodává akorát v sadě, jak píše financ (což je taky paradox, když je cifr to jediný, co je v té sadě origo...)

 

edit: ten katalog je aktualizovanej před měsícem, takže asi fakt někde vyhrabal starý zásoby...teď je otázka, jeestli to jsou nějaký přepájený zmetky, nebo to tak mají všechny letecké. Já si to nějak nemůžu uvědomit, jak ten cifr vypadá z druhé strany a hodinky se mi kcůli tomu teď rozdělávat nechcou...

Upraveno uživatelem Mirek24
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník rama

Já tady jednu špatnou fotku zadní strany svýho leteckýho cifru mám a něco jako zbytky kolíčků tam je patrný. Je to č. 001226 zakoupené zde loni od váženého člena.

post-18172-077816200 1351433159.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je možný, že je to podle nálady a nebo ksichtu.Kdo se dá lehce odbít-(já) tak pro něho nejsou.A nebo jsou to nové/staré zásoby někde vyhrabané a dány do prodeje.Nevím kde a kdy, ale už tady někdo psal dřív, že originály už nejsou.Bylo to tuším někdy o prázninách.Já tam byl v druhé polovině září a jak jsem koupil tak prodávám.Jen mě mrzí, že jestli opravdu jsou, tak se tam teď dlouho nedostanu a na jeden kus bych našel uplatnění v origo leteckých i za cenu koupi celé sady za dost peněz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Parexu jsem byl vloni a pan Hněvsa mi říkal, že origo leteckých ciferníků se vyrobily řádově tisíce (to číslo už si nepamatuju, myslím že trojnásobně přesahovalo počet vyrobených leteckých). A velice tajemně se u toho tvářil, jakože by mohl vědět kde jsou.

Každopádně je pořád má, viděl jsem od něho balíček, mimo jiné i se třema sadama leteckých a ciferníky byly origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...