malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 jak jsi u te cx5 s cenou servisu? kamarad me odrazoval od mazdy, ze tam vsechno stoji 2x tolik nez u evropskyho auta..podle toho co říkal kolega, by to mělo být stejný jako u evropskýho auta, jen některé náhradní díly jsou dražší, např. když nabouráš, ale to samé máš u volva a světel (proto jezdí tolik z nich se zalepeným světlem, vždy mně to divilo, dokud mi kámoš ze servisu neřekl kolik to světlo stojí:-))to samé se říkalo o fordu, jak jsou drahé díly a prd, je to levnější než škodatakže servis bych neřešilkromě audi, to je kráva drahá, v Praze mne stál servis 20 a ve Varech 12, sakra rozdíl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Traveller Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Jeste se vracim k tomu 1,4 tsi. U tomo mnou nalezeneho kousku je jiz retez menen v 70000 km a auto ma o 13000 vice. Pocitam s najezdem tak 3000 za rok tak to by snad mohlo nejaky patek vydrzet. Kdyby ne tak kolik stoji motor? Drobny problem je v tom, ze aut s automatem je jak safranu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Kamarád má předchozí Mazdu 6 a za jednu svíčku dával 11 kůlů. Tak nevim no.to mne stojí i na mém RS, takže prostě normál Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Jeste se vracim k tomu 1,4 tsi. U tomo mnou nalezeneho kousku je jiz retez menen v 70000 km a auto ma o 13000 vice. Pocitam s najezdem tak 3000 za rok tak to by snad mohlo nejaky patek vydrzet. Kdyby ne tak kolik stoji motor? Drobny problem je v tom, ze aut s automatem je jak safranu.u fabie RS je jen automat, co si pamatujia standard, podle forum škoda je kolem 50-60 tis km na výměnu (ne podle výrobce, ale většině to tak vydrží, údajně inovovaný řetěz a sada se dělala až od roku 2012, jestli to měnili v roce 2012, 2. pol tak by snad měl být již lepší, ale při rachocení hned jet do servisu, při studeném startu, a co se psalo, tak oprava motoru kolem 40 tisíc, žádná sranda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Traveller Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Delali to v listopadu 2012 tak snad ok. Jinak je toky dsg je to pro manzelku takze nejake hrube zachazeni nehrozi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Delali to v listopadu 2012 tak snad ok. Jinak je toky dsg je to pro manzelku takze nejake hrube zachazeni nehrozi.tak to jsou už ty nový rozvodya je pravda, že moc aut v automatu není, tady se to nabízí samo, ovšem dsg a tsi je smrtelná kombinace, proto VW už do svých aut dává řemen, ale u škodovky až od 2015, taky si číňani hodně stěžovali na dsg, tak měli svolávačky, ale údajně to bylo kvůli vlhkosti a prachu, spíš kvůli tomu, že řvali, že je to krám a jeji moc, tak se VW bojí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Diky za informace, jeste se poptram k tomu filtru pevnych castic, jak v realu poznam, ze ho jiz Passat / Oktavka ma a ze ho nema? Jinak jste mi neudelali radost s tim http://www.spritmonitor.dePodle vseho jezdim na maximu, jsem jen o 0.5 litru pod maximalni hodnotou, je to rozhodne na zamysleni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 uff:startuješ, tak zkontroluj kontrolky a budeš hned vědět zda máš nebo ne Obrázky jsou zakryty. Prosíme, přihlašte se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 ..nejsem si jistý, jestli všechna auta v te době kontrolku měla..ještě to poznáš podle koncovky výfuku..pokud je černá..filtr nemá.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 ..nejsem si jistý, jestli všechna auta v te době kontrolku měla..ještě to poznáš podle koncovky výfuku..pokud je černá..filtr nemá..máš pravdu, má to většina, ale ne všechny, ovšem nešel bych do auta bez kontrolky, pak údajně je to spojeno s kontrolkou motoru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Nemate hosi nekdo zkusenost se Subaru Impreza 2.0 bez turba 160 koni. Je to ten posledni model, nez zacli delat hatchbag. Je to tusim od 2006. Popripade jak je na tom ten hatchbag, ktery me designove bere min, ale zase ma 6kvalt a o neco mensi spotrebu. Zajima me spolehlivost a treba srovnani servisnich nakladu s necim evropskym. Cet jsem veskrze pozitivni komenty a japonce jsem jeste nemel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Subaru je docela spolehlivé auto a pokud nejsi závodník a potřebuješ 4kolku budeš spokojenej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 marekmaly: diky, uz jsem to u par aut zahledl a tipoval katalyzator a neslo mi do hlavy, ze to zadne z mych aut nemelo. Aby ne, kdyz jsem zatim mel jen benzinaky a naftu lil jen do kamen (vlastne ani tam ne) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 U Subaru bych si dal pozor na motory typu boxer, tam jsou v případě problému vyšší náklady na případnou opravu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 marekmaly: diky, uz jsem to u par aut zahledl a tipoval katalyzator a neslo mi do hlavy, ze to zadne z mych aut nemelo. Aby ne, kdyz jsem zatim mel jen benzinaky a naftu lil jen do kamen (vlastne ani tam ne)rád pomůžu, když vím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 U Subaru bych si dal pozor na motory typu boxer, tam jsou v případě problému vyšší náklady na případnou opravu.U každého japonského či jinak méně běžného auta to bude stejné...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Vetsina Subaru ma boxera. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Vetsina Subaru ma boxera.čau, vypadá to, že tu subaru nikdo pořádně nemá, doporučuji ti napsat na jejich forum a tam se určitě dozvíš vše co potřebuješ, jsou to spolehlivá auta, tak se tu nenech odradit, když ho chceš http://subarufanclub.cz/forum/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Neni 1,4 TSI jako 1,4 TSI . Jedna ta jednoducha ,co se nesere ma 90kw,ta co se dava do RS ma 132kw .Mam tu obycejnou v Yetim a klidne bych si ji koupil znova,jezdim bez jedineho problemu.Co ale delam preventivne,menim olej po deseti tisicich.V pripade,ze je s rozvody problem a auto jezdilo na servis k autorizovanemu dealerovi,meni rachtajici rozvody na kulanci. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malymarek Odesláno 3. ledna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. ledna 2014 Neni 1,4 TSI jako 1,4 TSI . Jedna ta jednoducha ,co se nesere ma 90kw,ta co se dava do RS ma 132kw .Mam tu obycejnou v Yetim a klidne bych si ji koupil znova,jezdim bez jedineho problemu.Co ale delam preventivne,menim olej po deseti tisicich.V pripade,ze je s rozvody problem a auto jezdilo na servis k autorizovanemu dealerovi,meni rachtajici rozvody na kulanci.serou se oběani se ti nediví, že měníš olej po 10 tis km, protože by jsi ho stejně musel dolévat, ale chválím ti to, taky nemám interval na 30 ale na 15 kulance není standard, spíše se počítá, že lidi během 4 let nenajedou tolik, aby to odešlo a klidně si ji kup znovu, to ti nikdo nebere Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se