Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

jak jsi u te cx5 s cenou servisu? kamarad me odrazoval od mazdy, ze tam vsechno stoji 2x tolik nez u evropskyho auta..

podle toho co říkal kolega, by to mělo být stejný jako u evropskýho auta, jen některé náhradní díly jsou dražší, např. když nabouráš, ale to samé máš u volva a světel (proto jezdí tolik z nich se zalepeným světlem, vždy mně to divilo, dokud mi kámoš ze servisu neřekl kolik to světlo stojí:-))

to samé se říkalo o fordu, jak jsou drahé díly a prd, je to levnější než škoda

takže servis bych neřešil

kromě audi, to je kráva drahá, v Praze mne stál servis 20 a ve Varech 12, sakra rozdíl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste se vracim k tomu 1,4 tsi. U tomo mnou nalezeneho kousku je jiz retez menen v 70000 km a auto ma o 13000 vice. Pocitam s najezdem tak 3000 za rok tak to by snad mohlo nejaky patek vydrzet. Kdyby ne tak kolik stoji motor? Drobny problem je v tom, ze aut s automatem je jak safranu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste se vracim k tomu 1,4 tsi. U tomo mnou nalezeneho kousku je jiz retez menen v 70000 km a auto ma o 13000 vice. Pocitam s najezdem tak 3000 za rok tak to by snad mohlo nejaky patek vydrzet. Kdyby ne tak kolik stoji motor? Drobny problem je v tom, ze aut s automatem je jak safranu.

u fabie RS je jen automat, co si pamatuji

a standard, podle forum škoda je kolem 50-60 tis km na výměnu (ne podle výrobce, ale většině to tak vydrží, údajně inovovaný řetěz a sada se dělala až od roku 2012, jestli to měnili v roce 2012, 2. pol tak by snad měl být již lepší, ale při rachocení hned jet do servisu, při studeném startu, a co se psalo, tak oprava motoru kolem 40 tisíc, žádná sranda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delali to v listopadu 2012 tak snad ok. Jinak je toky dsg je to pro manzelku takze nejake hrube zachazeni nehrozi.

tak to jsou už ty nový rozvody

a je pravda, že moc aut v automatu není, tady se to nabízí samo, ovšem dsg a tsi je smrtelná kombinace, proto VW už do svých aut dává řemen, ale u škodovky až od 2015, taky si číňani hodně stěžovali na dsg, tak měli svolávačky, ale údajně to bylo kvůli vlhkosti a prachu, spíš kvůli tomu, že řvali, že je to krám a jeji moc, tak se VW bojí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za informace, jeste se poptram k tomu filtru pevnych castic, jak v realu poznam, ze ho jiz Passat / Oktavka ma a ze ho nema?

 

Jinak jste mi neudelali radost s tim http://www.spritmonitor.de

Podle vseho jezdim na maximu, jsem jen o 0.5 litru pod maximalni hodnotou, je to rozhodne na zamysleni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..nejsem si jistý, jestli všechna auta v te době kontrolku měla..ještě to poznáš podle koncovky výfuku..pokud je černá..filtr nemá..

máš pravdu, má to většina, ale ne všechny, ovšem nešel bych do auta bez kontrolky, pak údajně je to spojeno s kontrolkou motoru

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemate hosi nekdo zkusenost se Subaru Impreza 2.0 bez turba 160 koni. Je to ten posledni model, nez zacli delat hatchbag. Je to tusim od 2006. Popripade jak je na tom ten hatchbag, ktery me designove bere min, ale zase ma 6kvalt a o neco mensi spotrebu.

Zajima me spolehlivost a treba srovnani servisnich nakladu s necim evropskym. Cet jsem veskrze pozitivni komenty a japonce jsem jeste nemel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marekmaly: diky, uz jsem to u par aut zahledl a tipoval katalyzator a neslo mi do hlavy, ze to zadne z mych aut nemelo. Aby ne, kdyz jsem zatim mel jen benzinaky a naftu lil jen do kamen (vlastne ani tam ne)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

marekmaly: diky, uz jsem to u par aut zahledl a tipoval katalyzator a neslo mi do hlavy, ze to zadne z mych aut nemelo. Aby ne, kdyz jsem zatim mel jen benzinaky a naftu lil jen do kamen (vlastne ani tam ne)

rád pomůžu, když vím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vetsina Subaru ma boxera.

čau, vypadá to, že tu subaru nikdo pořádně nemá, doporučuji ti napsat na jejich forum a tam se určitě dozvíš vše co potřebuješ, jsou to spolehlivá auta, tak se tu nenech odradit, když ho chceš

 

http://subarufanclub.cz/forum/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni 1,4 TSI jako 1,4 TSI .  Jedna  ta jednoducha ,co se nesere ma 90kw,ta co se dava do RS ma 132kw .

Mam tu obycejnou v Yetim  a klidne bych si ji koupil znova,jezdim bez jedineho problemu.Co ale delam preventivne,menim olej po deseti tisicich.V pripade,ze je s rozvody problem a auto jezdilo na servis k  autorizovanemu dealerovi,meni rachtajici  rozvody na kulanci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni 1,4 TSI jako 1,4 TSI .  Jedna  ta jednoducha ,co se nesere ma 90kw,ta co se dava do RS ma 132kw .

Mam tu obycejnou v Yetim  a klidne bych si ji koupil znova,jezdim bez jedineho problemu.Co ale delam preventivne,menim olej po deseti tisicich.V pripade,ze je s rozvody problem a auto jezdilo na servis k  autorizovanemu dealerovi,meni rachtajici  rozvody na kulanci.

serou se obě

ani se ti nediví, že měníš olej po 10 tis km, protože by jsi ho stejně musel dolévat, ale chválím ti to, taky nemám interval na 30 ale na 15 

kulance není standard, spíše se počítá, že lidi během 4 let nenajedou tolik, aby to odešlo

 a klidně si ji kup znovu, to ti nikdo nebere

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...