Onisan Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Vidět dva Fordy GT po jednou střechou se poštěstí málokdy.. já dnes viděl dva.. a oba nabourané Pokud by někdo chtěl jako raritku kousíček spojleru z Fordu GT tak není problém.. kousek jsem si uloupnul Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benne Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 a co E36 alebo 46 ? Do E36 by som siel s motorom 328i ked chces silny benzin,celkom slusne auto na tu dobu A E46 330i coupe BMW je cista radost z jazdy... Mercedes je tiez super, pohoda jazda, komfort, ale BMW ma neuveritelne podvozky, kazde jedno sa sprava rovnako, ide ako po kolajniciach, velmi presne riadenie a ked das k tomu ostry motor,tak parada do mazdy by som osobne nesiel, ked hovoris o nissane ako o aute,ktore nema akusi dobru povest,tak povedz niekde,ze mas mazdu, myslim, ze vysledok bude rovnaky Nic proti tym autam samozrejme Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Měl jsem ho a je to fajn auto... a na otáku "čím jezdíš" se neodpovídá Nissanem, ale 350tkou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 (upraveno) Jako majitel e46 330ci jsem možná trochu zaujatý, ale musím uznat, že je to dokonale univerzální auto. Právě nedávno jsem tak řešil jestli a za co ho vyměnit, ale nenašel jsem adekvátní náhradu. Buď je pak všechno jenom pro dva (jako 350Z) nebo to má přední pohon nebo to stojí podstatně víc. Otázku "čím jezdíš" nemám rád, ale z opačného důvodu jako Tada. Hrozně nerad totiž normálním lidem (lidem, které auta moc neberou) odpovídám v BMW... prostě mi nějak čím dál míň vyhovuje ta "exkluzivní" image značky mezi lidma. Že má 8 let a stojí jako nová fabie bez výbavy už málo kdo ví. Naopak bych docela rád odpovídal "nissanem" (350Z ). Málo kdo z normálních lidí totiž chápe, že jsem si to auto nekupoval proto, abych se mohl chlubit, že mám bmw, ale proto abych měl univerzální auto s 230hp a RWD. EDIT: 350Z má jednu hroznou výhodu -> samosvor Upraveno 30. dubna 2010 uživatelem adamjursa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tada: kup si E46 330Ci co prodává mmira, kupoval od PJ, plná historie, najeto kolem 90t, na servisu nešetřil ani jeden, momentátně dává komplet nové brzdy, samozřejmě origo v ACR, výbava vše co tehdy šlo, dvoje kola, lepší kus se bude těžko hledat, řídil jsem to a vyvážeností, řízením a celkovou orientací na radost z jízdy strčí do kapsy většinu konkurentů, jedno z posledních, dobrých BMW Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benne Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 (upraveno) tak mas jedno z mojich vysnivanych aut adam Jazdil som na viacerych bavorakoch,ale 3er mi je najblizsie a ked je pod kapotou este 6 valec, tak neni o com dufam,ze nejaky osedlam coskoro Upraveno 30. dubna 2010 uživatelem Benne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Well Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Super zpráva - taky měřím 186cm Netušíš kde tady v ČR najdu nějakou MX5 poslední generace abych si jí mohl prohlédnout a ozkoušet? Na internetu to vypadaá, že žádný autosalon v ČR ji nemá Přijeď příští víkend do Malé Skály, bude tam 40 MX-pětek všech generací. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamondking Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 kluci, čím jezdím víte, ale čím bych chtěl jezdit..už jako klučina jsem se zamiloval do tohle toho: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 E46 330Ci je jasná a zřejmá volba, jenomže já málokdy dělám to co je jasné a zřejmé... Vím že to je dobré na řidiče zaměřené auto, ale něco mě od něj odrazuje... E36 není nic - ani klasika ani relativně nové, je to prostě starej pekáč. Na 350Z se mi líbí hečbekovej kufr, byť dojebanej vzpěrou a samosvor je veliké +, bez něj podle mě zadokolka moc nefunguje. Zadní sedačky nepotřebuju. Well: To bych mohl, měl bych mít čas... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 996 je snad nejhorší 911..po všech stránkách. Proto se taky prodávají za "pár" korun.. Známý prodával 996 Turbo skoro dva roky, najeto asi 30 tis. km, jako nové a za směšnou cenu v porovnání s pořizovací. Už z toho byl fakt zoufalej..nikdo to nechtěl..a ani se nedivím. Taxtím samozřejmě vůbec nemůžu souhlasit, zajímalo by mě, po jakých konkrétně stránkách je nejhorší? Konstrukce oproti předchozí 993 byla revolučním skokem vpřed a nastartovala úplně novou éru 911ctek. Problém je v tom že Turbo je náročnější na provoz a případný opravy, díky 4*4 je na okruhu neohrabané a těžké, nejlepší je klasická zadokolka, lehká a obratná. Právě proto, že jsou k mání za slušný peníze je toto cesta jaxi splnit klukovskej sen a mít opravdovou 911ctku, není na ní nic co by opodstatněně 996 kvalitativně výrazně nějak zhoršovalo. Naopak je to auto příznivé na provoz, spolehlivost, pořizovací náklad a je to 911 Oproti 997 se liší v určitých konstrukčních detailech, které nemá smysl rozebírat, nejzásadnější je změna v interiéru, 95% lidí nepozná na první pohled rozdíl mezi 997 a 996, v tom je právě nesmrtelnost celé řady 911, můžeš koupi jakoukoliv typovou řadu a vždy budou všichni vědět vo co gou. Každopádně je potřeba kupovat model 2002, kde proběhl facelift byl přidán varicam, motor má standardních 3,6 obsahu a celé řady dalších vylepšení oproti předchozí řadě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Napětím ani nedýchám , nemohu se dočkat zítřka s čím nás Tada oslní , nějak se nám to zamotává. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 (upraveno) Naopak je to auto příznivé na provoz, spolehlivost, pořizovací náklad a je to 911 Tohle mě hodně zajímá. Jak všichni víme, je 911 pravidelně na předních příčkách tabulek spolehlivosti. Ale zajímala by mě realita. Předpokládám, že ty 911 máš, žejo? Můžu se zeptat na ročník a případně co tě stojí provoz? Nemyslím tím pneumatiky, benzin ani pojištění, v tom si dokážu udělat obrázek sám, ale spíš jestli fakt jenom měníš olej nebo se přece jenom občas něco vyskytne. Je mi jasné, že dělat si názor na zkušenostech jednoho člověka je nesmysl, ale pořád je to lepší než zkušenost žádná. Vím totiž, že jak se o bmw říka, že jsou v pohodě a držáky, tak se stejně občas něco vyskytne (alespoň vyskytlo na obou co jsem měl). Taky je to asi problém v tom, že musím mít všechno ok, jinak by mě to štvalo. EDIT: kdyžtak můžeš i sz Upraveno 30. dubna 2010 uživatelem adamjursa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tohle mě hodně zajímá. Jak všichni víme, je 911 pravidelně na předních příčkách tabulek spolehlivosti. Ale zajímala by mě realita. Předpokládám, že ty 911 máš, žejo? Můžu se zeptat na ročník a případně co tě stojí provoz? Nemyslím tím pneumatiky, benzin ani pojištění, v tom si dokážu udělat obrázek sám, ale spíš jestli fakt jenom měníš olej nebo se přece jenom občas něco vyskytne. Je mi jasné, že dělat si názor na zkušenostech jednoho člověka je nesmysl, ale pořád je to lepší než zkušenost žádná. Vím totiž, že jak se o bmw říka, že jsou v pohodě a držáky, tak se stejně občas něco vyskytne (alespoň vyskytlo na obou co jsem měl). Taky je to asi problém v tom, že musím mít všechno ok, jinak by mě to štvalo. EDIT: kdyžtak můžeš i sz Jo jo mám ročník 2002, zadokolka, obsah 3,6 400nm, 350 koní na 1370Kg + závodní kit sání,sportovní filtr, GT3 prahy a speciální edice leštěných kol k 40 výročí Carrery. Mám ji třetím rokem a najel jsem cca 13tis km, jelikož nejezdím na spotřebu a většinou si vyrazím na okrsky tak mám průměr 13,5 naturalu 98. Okamžitá spotřeba na okruhu může být i kolem 24l ale když se hodně soustředím, tak jsem se dostal i na 9,3l... Servisuji ji, ne v porsche centru (ikdyž tam jsem evidovaný a ze začátku jsem tam na pár servisních (jarní-podzimní) prohlídkách byl, ale u p. Vonky viz: http://www.vonka.cz/ kterej má závodní 996 GT3 a je to asi ten nejlepší člověk co můžeš na 911 sehnat. To co nejsou schopni vyservisovat u nás porsche centrum za 2500kč na hodinu chodí pak k němu, za sazbu standardního servisu tj 450-500kč/h. První rok jsem do auta nedal krom benzínu ani korunu, druhej rok jsem absolvoval velký servis, oleje, filtry, atd atd (to co je předepsaný) za cca 15tis Kč. Letos jsem měnil gumy (jezdil sem na okruhu), desky, kotouče. Plus jediná věc navíc oproti standardu, ale to je nemoc každé 911 (včetně nových 997) a to lehký průsak oleje mezi spojkou a motorem, u motoru vzadu a boxer se v tomto případě tomu nevyhneš. Zároveň když to bylo rozdělaný taxem do budoucna vyměnil přítlačák spojky a gufero, abych měl na dalších 90tis km klid. Předchozí majitel se k ní choval velice hezky a tak nemám žádné další výdaje. Olej dolívám tak půl až litr ročně víc ne. Vyhodnotil bych to tak, že za dobrý peníze máš etalon a měřítko pro ostatní sporťáky, navíc provozní náklady oproti ferdovi neřknuli lambovi jsou zanedbatelné, existuje Vonka a jeho servis za třetinovou cenu oproti značkovýmu, jsem rád že ho mám, navíc je v takovým stavu, že ostatní mají za to že je to 2 roky starý auto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Napětím ani nedýchám , nemohu se dočkat zítřka s čím nás Tada oslní , nějak se nám to zamotává. Tada ale pořád neví, jestli se bude Mercedes líbit a jestli půjde k novému pánovi... Moji favoriti jsou: MX5 (hlavně mě lákají pěkné provozní náklady, nízká hmotnost a čistota esence řízení + se v tom nezabiju protože to není raketa) a 350Z na kterém se mi líbí rychlost, vzhled, surovost, dospělost, ale odrazují mě náklady, protože pořád platí to, že si auto chci platit já a nechtít od rodičů peníze. Na periferii je 330ci E46. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tada ale pořád neví, jestli se bude Mercedes líbit a jestli půjde k novému pánovi... Moji favoriti jsou: MX5 (hlavně mě lákají pěkné provozní náklady, nízká hmotnost a čistota esence řízení + se v tom nezabiju protože to není raketa) a 350Z na kterém se mi líbí rychlost, vzhled, surovost, dospělost, ale odrazují mě náklady, protože pořád platí to, že si auto chci platit já a nechtít od rodičů peníze. Na periferii je 330ci E46. Já to řešil podobně, dokonce i ta 330i byla v seznamu favoritů, ale nakonec rozhodlo to, že v mazdě nemusím jet 160 aby mě to bavilo (přičemž to zase není extra líné auto) a hlavně je to kabriolet. Když už malý, nepraktický auto tak se vším všudy. Tak nějak razím heslo "Kdy - když ne teď? Kdo - když ne my?" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Já to řešil podobně, dokonce i ta 330i byla v seznamu favoritů, ale nakonec rozhodlo to, že v mazdě nemusím jet 160 aby mě to bavilo (přičemž to zase není extra líné auto) a hlavně je to kabriolet. Když už malý, nepraktický auto tak se vším všudy. Tak nějak razím heslo "Kdy - když ne teď? Kdo - když ne my?" Jo, navíc abych přiznal barvu - nemyslím si, že bych v 350Z přežil dlouho, hnalo by mě to k moc velkému hrotu a chuligánství... Jedna Mazda na prodej je kousek odemně, tak se zajedu podívat... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Nová Mazda 3 MPS je sice hezká, ale jízdní vlastnosti měla lepší ta starší, škoda.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Jo jo mám ročník 2002, zadokolka, obsah 3,6 400nm, 350 koní na 1370Kg... Podle toho kolik jsi najel vidím, že 911 nepoužíváš každý den, ale spíš jenom na víkendy a projížďky, je to tak? Mohl bys ještě něco napsat ke každodenní použitelnosti? ;-) Díky za info, je super dostat informace z první ruky. Co se mi na 911 (a vlastne i ostatních coupe od porsche) hrozně líbí je hmotnost. Kde jinde se dneska dají koupit plnohodnotná auta s hmotností kolem 1200-1400kg? I moje 330ci má nějakých 1550kg. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tak v rajchu má spousta lidí 911 jako každodenní auto... Myslím si, že to je skvělé každodenní auto, pro dva. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tak v rajchu má spousta lidí 911 jako každodenní auto... Myslím si, že to je skvělé každodenní auto, pro dva. To si myslím taky (a taky se to včeobecně tvrdí), ale právě jsem o tom chtěl slyšet něco od člověka, který v tom autě jezdí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se