Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Tada
Já 350Z měl a nepřišlo mi to nějak předražené... vycházelo to podobně jako Fabia RS kterou jsem měl v té době také :)

 

Taky Fabia RS je dle informací na netu zabiják lamborghini, takže ceny dílů jsou odpovídající :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já 350Z měl a nepřišlo mi to nějak předražené... vycházelo to podobně jako Fabia RS kterou jsem měl v té době také :)

 

Jak píše Well ty ceny jsou opravdu brutální, já teda nemám Nisana ale Renaulta se stejným motorem co je v Zetku. Měl jsem fouklé těsnění pod hlavou a jen za díly jsem dal cca 30 tis. a to jen za různá těsnění, žádnej kus železa. Třeba jeden O-kroužek průměr cca 1cm v sáčku s logem Renault/Nissan za 250 a ten stejnej jinde bez parádního sáčku za korunu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Well ty ceny jsou opravdu brutální, já teda nemám Nisana ale Renaulta se stejným motorem co je v Zetku. Měl jsem fouklé těsnění pod hlavou a jen za díly jsem dal cca 30 tis. a to jen za různá těsnění, žádnej kus železa. Třeba jeden O-kroužek průměr cca 1cm v sáčku s logem Renault/Nissan za 250 a ten stejnej jinde bez parádního sáčku za korunu.

Platil jsem za výměnu brzdových destiček (předních), roční prohlídku a nějaký ty pičovinky co k tomu patří v obou případech kolem 5500 Kč... Dost mě to tenkrát překvapilo.. jinak jsem ty ceny nesledoval. Samozřejmě, že obutí bylo za naprosto jiné prachy (btw: pokud někdo chce zimáky na Ztko, jsou k dispozici) ale takové ty drobné servisní záležitosti mě přišli na stejno.. a v tomhle jednom případě si sem jistý.. byl tam časový rozdíl 14 dnů.. takže omyl vyloučen.. leda, že by se sekli u Nissana v servisu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky Fabia RS je dle informací na netu zabiják lamborghini, takže ceny dílů jsou odpovídající :D
Nebylo to špatný auto... takové živější svezení pro chataře :) Byl to jediný diesel co jsem kdy jezdil a už znovu nechci, ale auto to nebylo špatné... líbilo se mi nastavení podvozku.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Achjo, kdyby jen 330ci E46 nepřitahovala takové divné typy lidí :(

 

Koho jsem se dotkl, tak se omlouvám, ale prostě to tak cítím.

 

Takže asi budu muset nějakou mazdu dotáhnout z rajchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
Tak se dívám na inzerci a vidím vůz pro TADU:http://auto.bazos.cz/inzerat/5935324/MX-5-MZR-20i-BOSE--KUZE-ROK-2006.php

 

Jo, na tu už jsem volal, ale psal jsem si s WELLem, který mi dohodil názor někoho, kdo to auto viděl a je po nějaké bouračce, sice opravené, ale i tak to asi nechci :(

 

Ufuf, nakonec asi skončím v 330ci... Hm...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

330Ci je taková trochu volba z rozumu, ale řidičsky je to moc příjemný univerzál. Mimochodem, příjdem mi že funguje spíše na silnicích než na okruhu... na ten je příliš měkká (ale které auto není). Mluvím o m-paketu. S díly je to složité. Něco se dá koupit za hubičku (všechny brzdové destičky ATE + přední kotouče brembo za 6k), některé věci jsou neskutečně drahé (třeba těsnění kolem dveří coupe, které bývá špatné, stojí asi 7k za ks).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník admira

Mx-5 je z teto trojice nejzajimavejsi, podle mne. Byla od zakladu navrhovana jako kabrio, maly lehky vuz s rozlozenim hmotnosti 50:50, kde se zarucene usadi dve vzrostle osoby. Prakticky jako jediny masove rozsireny vuz dnesni doby nese odkaz na proslule, male a lehke klasicke sportaky/kabriolety z Anglie a jejich filozofii. Neni proto prekvapenim, ze mx-5 se stala nejuspesnejsim a nejprodavanejsim dvousedadlovym vozem v historii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
330Ci je taková trochu volba z rozumu, ale řidičsky je to moc příjemný univerzál. Mimochodem, příjdem mi že funguje spíše na silnicích než na okruhu... na ten je příliš měkká (ale které auto není). Mluvím o m-paketu. S díly je to složité. Něco se dá koupit za hubičku (všechny brzdové destičky ATE + přední kotouče brembo za 6k), některé věci jsou neskutečně drahé (třeba těsnění kolem dveří coupe, které bývá špatné, stojí asi 7k za ks).

 

Jo, tak to vidím i já... Ale ty díly vnímám taky, to už by se musela sehnat nějaká opravdu super.

 

330Ci E46 v manuálu jsou pětikvalty, že? Ne že bych nutně potřeboval šestikvalt, doteď jsem v manuálu jezdil pětikvaltem a šestku bych ani nevěděl zařadit :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada
No chápu,že Mazda je chválená,že má dobrý jízdní vlastnosti,ale jinak co si budem povídat,to auto je hnusný jak p...l.V žádným případě bych ji nesrovnával s etalonem střední třídy jako je E46 330i

 

330ci je etalonem rozumne sviznych cestovnich nastroju...

 

MX 5 je etalonem sportovnich roadsteru, musi se to srovnavat s vecmi jako Lotus a podobne.

 

V sobotu se jedu podivat na jednu hezkou Mazdu s pevnou skladaci strechou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No chápu,že Mazda je chválená,že má dobrý jízdní vlastnosti,ale jinak co si budem povídat,to auto je hnusný jak p...l.V žádným případě bych ji nesrovnával s etalonem střední třídy jako je E46 330i

 

Nahodou posledna generacia Miaty vyzera bez nasadenej strechy celkom obstojne. Chvalena a oblubena je preto, lebo stoji o 10kEUR menej ako porovnatelna konkurencia :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tak to vidím i já... Ale ty díly vnímám taky, to už by se musela sehnat nějaká opravdu super.

 

330Ci E46 v manuálu jsou pětikvalty, že? Ne že bych nutně potřeboval šestikvalt, doteď jsem v manuálu jezdil pětikvaltem a šestku bych ani nevěděl zařadit :D

 

Bohužel ikdyž seženeš super, musíš počítat s nějakou investicí. Aspoň takové jsou moje zkušenosti.

 

330Ci předfacelift je pětikvalt, šestikvalt se dával až po faceliftu. (to je u coupe někdy během 2003). Já mám pětikvalt a je pravda že na dálnici by se 6 hodilo, motor na to má síly dost. Ale pokud to máš auto pro zábavu tak je to úplně jedno. Kdybys chtěl 330ci, tak na klubech myslím nějaké na prodej jsou.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehehe, to jsi mě super pobavil, úplně se za břicho popadám, přirovnávat 911 k TTčku? A navíc říct o 911 že není sporťákem? Napíšeš že je to obrovský fenomén a pak že 911 nemá charizma že je to jen malé auto (pravděpodobně jsi na velké ,,sportovní Lexusy,,)? To jsi ne trochu mimo, ale úplně mimo silnici, ne li přímo v rigólu. 911 byla je a bude vždy měřítkem pro ostatní sporťáky a to i s motorem za zadní nápravou. Ano 911 je svým uspořádáním unikát, který popírá všechny fyzikální zákony a bez práce německých inženýrů by se s autem nedalo sportovně jezdit. Bavit se o řadě GT je bavit se o supersportech a ne o sportovních autech. Sorry, ale Carrera je něco na míle vzdáleného tomu co jsi zde uved, až se mi ani nechce věřit že jsi vůbec kdy nějakou řídil (a už vůbec to TTčko), pokud ano, takl by jsi cítil tu odezvu na volantu a neuveřitelně komunikativní řízení s obrovskou trakcí na zadku. Jistě je třeba si uvědomit, že řízení 911tky díky své koncepci má svá specifika a každému nemusí padnout, ale to jsi tady napsal je opravdu strašná hovadina, že si ji zkopíruju a pošlu na svoje kámoše co milují sporťáky, aby se taky trochu pobavili :D Jo a jinak ta ,,blbost,, je z mé hlavy tedy spíše z praktických zkušeností hlavně z brněnskýho okruhu.

 

 

Tak to jsem rád že ses pobavil kamaráde. Že já vůl si nedám pokoj a vždycky sem něco napíšu. A to jsem si tak dával pozor, abych to napsal hezky.

 

Jsem rád, že jsi napsal, že ta "blbost" je z Tvé hlavy. Já už jsem se bál, že to někdo někde šíří. Proč si třeba myslíš, že motor i pohon vzadu nemá žádný jiný auto? Protože je to přežitá koncepce a i Porsche to má dneska hlavně kvůli tradici. Hele já naprosto chápu, každý si chválí to svoje a byl bys blázen, kdybys mi dával jen sebemíň za pravdu a ani sekundu jsem to neočekával. S TT jsem nacouval, co Tys s Carrerou ani ještě nestihl najet dopředu a na chlubení to moc není, takže vím moc dobře o co jde..nepsal jsem, že jezdí stejně(chraň Bůh), ale že z nich mám stejný pocit, když v nich jedu..což přiznávám, je hrubě subjektivní. Prostě 996 může řídit každej, kdo má do p...le díru a to je to co je v mých očích spojuje. Nemám ani v jednom pocit, že bych řídil něco vyjímečného, něco, co má nějaký koule. V 993 mám taky pěkných pár tisíc kilometrů a je to fenomenální syrové auto. 996 opravdu není lepší jen proto, že má měkčí kůži, lepší stereo a máš ho Ty. 996 je schopná a velmi, ale měřítko pro všechny ostatní..? Už ne..od doby 996 opravdu ne. A končím, zkopíruj to, pošli to všem kamarádům v nabušenejch kárách (pokud tedy milovníci sporťáků někdy v nějakým jeli) a třeba i na hlavní nádraží. Ano, jezdím s Lexusem IS-F a to že ke slovu sportovní dáváš uvozovky je jasný důkaz toho, že máš klapky na očích..aniž bych chtěl zrovna z tohoto auta dělat nějakou modlu. Zcela upřímě Ti přeji, aby sis svého sporťáka užíval a měl z něj radost. Jen vytáhni tu hlavu tam zezadu a zjistíš, že měřítka jsou už dávno někde jinde.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...