Murphy97 Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 Firemni car policy moc neovlivnis. Mazda, nebo Subaru v tehle firme, troufam si tvrdit, nikdy nebude :-)
Jeremy Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 Přesně tak, naše car-policy= koncern, limit peněz nicméně velmi slušný slevy, diesel (nikoli biturbo).
uff Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 U nas se meni car policy kazdej rok, jednou jen budget a diesel, pak jen Peugeot, pak Skoda. Jsem zvedavej co me ceka, ale tak trosku doufam, ze po diesel gate zase bude benzin...
Jeremy Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 My jsme megakolos, tak jakákoli změna trvá dloooouho. Kéž by to byl jen budget, to je zlatá představa..!
uff Odesláno 29. října 2015 Nahlásit Odesláno 29. října 2015 (upraveno) no neboj, u nas na zacatku sice budget, ale ani tenkrat neslo kabriojinak bych jezdil na klienty v MX-5ce... edit: teda ja tou dobou po pravde nemel zadnyho sluzebaka, ale zavidel jsem kolegovi Alfu s trilitrem v benzinu Upraveno 29. října 2015 uživatelem uff
miramax Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Odesláno 30. října 2015 Ja mel koncern v ctyrkolce a aktuálně mam predokolku (chtěl jsem benzin a automat a nemohl si vzít 3,6 tfsi), a priste to vymyslím jinak a bud ozelim benzin nebo automat. V tom superbu i passatu je to fakt rozdíl jak prase v jízdních vlastnostech ve prospěch ctyrkolky. O prostupnosti podmínkami nemluvě. Sluzebne jezdim po celé republice a vybírat si nemůžu, ze bych jako počkal až nebude sníh...
Jivl Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Odesláno 30. října 2015 Nedávno jsem řešil obdobný problém. Sedan (kombi nechci a nepotřebuji) nový superb 4kolku, 140 kW, automat L&K nebo Passat, highline/R-line 4MOTION, ale 110 kW manual (a top LED přední světla)?Vyhrál Passat. Sice budu ničit polobotky mačkáním spojky, ale obě nohy +/- stejně, ne? Resp. polobotky. Automat vlastně ničí jen pravou :-)Tak nějak jsem si říkal, že na rychlé dovádění mám soukromé auto a tady budu preferovat bezpečnost............Navíc mi přijde, ačkoli je moc hezký, že superb se rychle okouká.
Jeremy Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Odesláno 30. října 2015 Já to řeším podobně, ale manuál už nechci. Superb mě sice štve, ale bude v něm všechno. Třeba jen blbý nezávislý topení stojí 20, v Passatu 40 - nesmysl. V superbu by bylo všechno, automat, 4x4, lepší motor.. atd. V passatu polovina.. Ale zase co jsem je srovnával, tak je fakt kvalitnější. Chjo..Přitom mít ty prachy sám, tohle by obě byly to předposlední auta, vo kterejch bych přemejšlel..
Jivl Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Odesláno 30. října 2015 Mám to stejně...Napřed jsem myslel superb L&K, 4D, 140 kW, + klima, co je víc :-)Pak mi kolega řekl, že viděl tu manufakturu v Boleslavi a že by šel do VW.... Tak se holt nechám občas předjet superbem, no :-) Ale asi je to jedno, které..........
Hasňa Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Poslední dobou mě docela zaujal Renault. Radost pohledět.
miramax Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 (upraveno) Ještě je pravda, ze superb je hůř odhlucneny a než přišla tato generace, nemel vzduchovy podvozek. A bez toho uz auto nechci Ovsem jak jsem zvykly na benzin, tak předevčírem cestou z Německa passatem v dieselu, kdy jsem musel pres Liberec a tudíž mimo dálnice, me neuveritelne stval ten hluk toho dieselu při nízkých rychlostech a neustále podtaceni motoru tím dsg, vibrace se prenasely na cele auto. V rychlostech sto a víc uz ten problém nevidím, tam uz motor neslyším ani u dieselu ani u benzinu, ale ty vibrace a hluk pod sto u svého superb 2.0 tsi neznám... Kolega me ovsem uklidnil tím, ze on zas u toho Passatu nezná dolevani oleje, ja už litr na pět tisíc km :/ Upraveno 31. října 2015 uživatelem miramax
straspol Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Ještě je pravda, ze superb je hůř odhlucneny a než přišla tato generace, nemel vzduchovy podvozek. A bez toho uz auto nechci Ovsem jak jsem zvykly na benzin, tak předevčírem cestou z Německa passatem v dieselu, kdy jsem musel pres Liberec a tudíž mimo dálnice, me neuveritelne stval ten hluk toho dieselu při nízkých rychlostech a neustále podtaceni motoru tím dsg, vibrace se prenasely na cele auto. V rychlostech sto a víc uz ten problém nevidím, tam uz motor neslyším ani u dieselu ani u benzinu, ale ty vibrace a hluk pod sto u svého superb 2.0 tsi neznám... Kolega me ovsem uklidnil tím, ze on zas u toho Passatu nezná dolevani oleje, ja už litr na pět tisíc km :/Hmmmm, ekologický vůz
Jeremy Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Kolega me ovsem uklidnil tím, ze on zas u toho Passatu nezná dolevani oleje, ja už litr na pět tisíc km :/Ajaj, to je dost..Rekord mám litr na 1000km u Saaba, kterej měl rozbitý turbo.. U 4,8i leju litr na 10.000. U Mercedesí V6 3litrů zatím ani decku.Čoveče, ale passatí TDI 125kW mě užitkově nijak neuráží, jede to svižně a funguje (na rozdíl od kolegy, který má totéž, stejně staré a furt je v servisu - vč. prasklé klikovky). Nicméně soukromé auto rozhodně benzín, a radši atmosféra...
Murphy97 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Přidám svojí zkušenost po půl roce a 21tkm..... Passat Variant, 4Motion, DSG, 140kW.Na začátku jsem byl poměrně zklamaný, neustále jsem měl pocit, že auto nejede, nemá papírový výkon a DSG si sem tam dělá co chce - někdy nepodřadí vůbec, někdy řadí brzy, někdy podkopne zbytečně o dva kvalty....Snad to není jen pocitové, ale auto si dle mého "sedlo" a vše výše popsané dnes nevnímám. Výkon, akcelerace OK, řazení taktéž, spotřeba jde pravidelně dolů... 4-kolka podrží, jen předevčírem, po přezutí na zimní jsem to trochu podcenil při výjezdu jedné prudší zatáčky :-) Holt měkčí gumy, tak teď trochu opatrněji... Měl jsem také možnost srovnání se Superbem, ve stejné motorizaci s DSG ale bez čtyřkolky a krátkým. Nebudu tedy srovnávat jízdní vlastnosti, ale k provedení musím říct, že Passat je prostě o stupínek výše. A to mám Škodovky opravdu rád. Přesto, že koncernová auta jsou si v rámci jednotlivých značek poslední dobou dost podobná, u Škodovky to je prostě vidět hodně. I ve velkorysém prostoru Superba jsem se nemohl zbavit pocitu, že tam kvalitativně a i co do provedení není velký rozdíl s OIII. Tu jsem měl v Eleganci a DSG před tím.A jak tu někde zaznělo, pro mě se Passat bude o něco méně "okoukávat", než brácha Superb. Pokud bych měl ještě něco vypíchnout, tak jsou to světla. Výkon těch bixenonů je obdivuhodný, komfort za jízdy v noci je opravdu nadstandardní.
tmoris Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Jedna takova amaterska otazka: vseobecne se rika, ze dieselu kratke mestske trasy skodi. Co pak ale funkce start stop, ktera motor vypne zapne behem 20minutove jizdy po meste jeste treba 10x navic..to je tedy ultimativni nicic dieselu nebo ..?
Murphy97 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Jsem asi barbar a konzervativec, ale ihned po startu to vypínám. Už jsem se ten pohyb naučil automaticky...
sibirnaya Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Jedna takova amaterska otazka: vseobecne se rika, ze dieselu kratke mestske trasy skodi. Co pak ale funkce start stop, ktera motor vypne zapne behem 20minutove jizdy po meste jeste treba 10x navic..to je tedy ultimativni nicic dieselu nebo ..?dieselu skodi kratky trasy, protoze je motor studenej. jak se vohreje, je dobre. start/stop system motoru neskodi, zato skodi starteru. je to kravina na entou..
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se