gas Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tak v rajchu má spousta lidí 911 jako každodenní auto... Myslím si, že to je skvělé každodenní auto, pro dva. hele, pokud řešíš peníze ( pořízení, provoz, servis ) tak se nezávazně domluv s mmirou ( je více než ochotný a žere auta jako málokdo, tel ti dám ) a jdi se projet jeho 330Ci, nic za to nedáš ( je z OL ) a uděláš si názor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 hele, pokud řešíš peníze ( pořízení, provoz, servis ) tak se nezávazně domluv s mmirou ( je více než ochotný a žere auta jako málokdo, tel ti dám ) a jdi se projet jeho 330Ci, nic za to nedáš ( je z OL ) a uděláš si názor Možná Když mě ta 330ci přijde jako taková moc zjevná a moc jasná volba Kdyžtak mi to číslo pošli... Koncem příštího týdne se pojedu podívat na jednu MX5 co vypadá velice slibně. Navíc poslední měření ukazuje, že měřím 186,5cm - tudíž bych se do MX5 měl naskládat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Tak v rajchu má spousta lidí 911 jako každodenní auto... Myslím si, že to je skvělé každodenní auto, pro dva. Ono to bude asi i tím, že v Německu mají kapku jiný silnice :-). Na denní ježdění po cestách v naší domovině by jsi musel mít prdelku ocelovou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Ono to bude asi i tím, že v Německu mají kapku jiný silnice :-). Na denní ježdění po cestách v naší domovině by jsi musel mít prdelku ocelovou. Nojo, já mám spíš radši auta pohodlná Což teda jako 330Ci s runflatama, kterou teď většinou jezdím fakt není Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Možná Když mě ta 330ci přijde jako taková moc zjevná a moc jasná volba ona to taky je jasná volba navíc u ojetiny je třeba řešit hlavně stav daného kusu a tohle auto je mimořádné ( má k němu v garáži M3 E46 se 40t km ), pošlu ti tel a uvidíš, černé 330Ci Mpaket v kůži a tomhle stavu neseženeš ani v D ... nemít tři p.dele aut, tak to vezmu sám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brett Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 Jo jo mám ročník 2002, ... Zas...á krize Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 ona to taky je jasná volba navíc u ojetiny je třeba řešit hlavně stav daného kusu a tohle auto je mimořádné ( má k němu v garáži M3 E46 se 40t km ), pošlu ti tel a uvidíš, černé 330Ci Mpaket v kůži a tomhle stavu neseženeš ani v D ... nemít tři p.dele aut, tak to vezmu sám Nojo, ale to by byly doma samé baworáky, žádná rozmanitost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 já mám doma dva kusy vw a dva kusy koncernu fiat, přičemž ani jeden se fiat nejmenuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 já mám doma dva kusy vw a dva kusy koncernu fiat, přičemž ani jeden se fiat nejmenuje Tak uvidím, E46 bych si určitě zkusil... I tu Mazdu - stahovací střecha a poměr výkonu ku hmotnosti tam jsou velké. Ta Mazda má stejný poměr výkonu k váze jako nová 330ci s 200kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 dle mého názoru není MX5 ( ačkoliv je to ku.evsky zábavné auto ) auto na denní provoz za každého počasí, ale záleží na využítí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 30. dubna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. dubna 2010 dle mého názoru není MX5 ( ačkoliv je to ku.evsky zábavné auto ) auto na denní provoz za každého počasí, ale záleží na využítí Auto potřebuju na - projet se když budu chtít, zajet si tím do Olomouce když budu chtít a vyrazit tím na dovolenou, když budu chtít... A zima? Hmmmm, to je otázka, zatím jsem jí v zadokolce vždycky přežil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 (upraveno) Podle toho kolik jsi najel vidím, že 911 nepoužíváš každý den, ale spíš jenom na víkendy a projížďky, je to tak? Mohl bys ještě něco napsat ke každodenní použitelnosti? ;-) Díky za info, je super dostat informace z první ruky. Co se mi na 911 (a vlastne i ostatních coupe od porsche) hrozně líbí je hmotnost. Kde jinde se dneska dají koupit plnohodnotná auta s hmotností kolem 1200-1400kg? I moje 330ci má nějakých 1550kg. Jezdím jen za hezkýho počasí a v sezóně, v zimě ji mám v garáži a navíc pod plachtou... Denní používání jde bez problémů, ale je lepší jezdit na trošku větší vzdálenosti tak po 6-8km se mi zahřívá motor, určitě bych ji netrápil jen na hrkání po městě. Auto je to dost tvrdý, ale nikde nejdou při přejezdech nerovností slyšet nějaký tupý rány a vrzání v interiéru, interiér je naopak precizně zpracován, vše kůže a na stropě alcantra, design nemusí každýmu sedět ale mně se líbí a je to prostě čistokrevnej sporťák, proto nechápu že někdo napíše, že je to nejhorší 911 s celou řadou záporů, má zkušenost je přesně opačná ( a to sem jel jak v 993 tak v 997, 993 je de fakto sběratelská záležitost a oproti 996 je skutečně skokově vzdálena, zejména co se týká interiéru a jízdních vlastností), design je subjektivní věc a jak říkám většina lidí se není schopna mezi modelem 996 a 997 orientovat. Upraveno 1. května 2010 uživatelem midloch Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 Jezdím jen za hezkýho počasí a v sezóně, v zimě ji mám v garáži a navíc pod plachtou... Denní používání jde bez problémů, ale je lepší jezdit na trošku větší vzdálenosti tak po 6-8km se mi zahřívá motor, určitě bych ji netrápil jen na hrkání po městě. Auto je to dost tvrdý, ale nikde nejdou při přejezdech nerovností slyšet nějaký tupý rány a vrzání v interiéru, interiér je naopak precizně zpracován, vše kůže a na stropě alcantra, design nemusí každýmu sedět ale mně se líbí a je to prostě čistokrevnej sporťák, proto nechápu že někdo napíše, že je to nejhorší 911 s celou řadou záporů, má zkušenost je přesně opačná ( a to sem jel jak v 993 tak v 997, 993 je de fakto sběratelská záležitost a oproti 996 je skutečně skokově vzdálena, zejména co se týká interiéru a jízdních vlastností), design je subjektivní věc a jak říkám většina lidí se není schopna mezi modelem 996 a 997 orientovat. Pamatuju si jak jsem někdy v 97-98 roce četl jednu z prvních recenzí právě na 996 a tam si libovali jak je to průlomový model 911. Technicky je pokrok nepopíratelný. Kapalinou chlazený motor, interiér, podvozek, který je prý oproti 993 o hodně víc "user-friendly"... ale abych jenom nekecal o věcech, se kterými nemám osobní zkušenost. Myslím, že s 996 mělo dost lidí problém kvůli motoru, který už nebyl vzduchem chlazený a prý tak pozbyl část charakteru a pak s tvarem předních světel. S motorem problém nemám, je to prostě vývoj. Jinak by 911 neměla nikdy přes nějakých 250hp. A světla... předfacelift asi opravdu není zrovna kdobí jak povedený, ale u faceliftu je pro mě už včechno ok. A je fakt, že toto si asi uvědomili i u porsche a tak 997 vypadá jak vypadá. Teď mě napadá, že ta světla byly v celé historii 911 asi nejzásadnější zásah do designu... a moc dobře přijat nebyl a pak že má porsche nejlínější designery Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dantechno Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 Auto potřebuju na - projet se když budu chtít, zajet si tím do Olomouce když budu chtít a vyrazit tím na dovolenou, když budu chtít... A zima? Hmmmm, to je otázka, zatím jsem jí v zadokolce vždycky přežil Nevim jestli tady padla uz S2000 ... ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 Nevim jestli tady padla uz S2000 ... ? Nene, ta je podle mě moc háklivá na servis... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 Pamatuju si jak jsem někdy v 97-98 roce četl jednu z prvních recenzí právě na 996 a tam si libovali jak je to průlomový model 911. Technicky je pokrok nepopíratelný. Kapalinou chlazený motor, interiér, podvozek, který je prý oproti 993 o hodně víc "user-friendly"... ale abych jenom nekecal o věcech, se kterými nemám osobní zkušenost. Myslím, že s 996 mělo dost lidí problém kvůli motoru, který už nebyl vzduchem chlazený a prý tak pozbyl část charakteru a pak s tvarem předních světel. S motorem problém nemám, je to prostě vývoj. Jinak by 911 neměla nikdy přes nějakých 250hp. A světla... předfacelift asi opravdu není zrovna kdobí jak povedený, ale u faceliftu je pro mě už včechno ok. A je fakt, že toto si asi uvědomili i u porsche a tak 997 vypadá jak vypadá. Teď mě napadá, že ta světla byly v celé historii 911 asi nejzásadnější zásah do designu... a moc dobře přijat nebyl a pak že má porsche nejlínější designery jj, právě proto je potřeba kupovat káru s motorem 3,6, těch 250 koní je na 911 málo, osobně považuji při této váze 350 koní za základ a s tím se už dá slušně jezdit :-) Výhodou je váha, kdy 911 je prostě rychlejší než jiný auta co mají o 50-80 koní víc. Navíc ono s těma koňama je to taky dost pofidérní, když má někdo motor v předu a náhon na zadek tak zákonitě dochází k velkým ztrátám, stejně naopak. U 911 je ta výhoda, že motor je vzadu a kola hned pod ním, jsou zatížena jaho váhou a tak má auto úžasnou trakci v zatáčce. Zvuk mám oproti 997 s přímím vstřikem výrazně lepší, každopádně 993 je nenapodobitelná. De fakto světla jsou jediný výraznější zásah, mně se líbí jak u 996 tak u 997, každý je trochu jiný, ale obě tomu autu sluší, je jasný že pravověrní chtějí jen světla kulatá a vzduchem chlazenej motor, a to pak ti úplně nejpravověrnější můžou třeba uznávat jen auta co se startují ručně klikou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
onney Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 mohu si dokonce vybírat ale nejčasteji se vozím 250,261,107 a 147 :-) Já osobně preferuji model s číslem 107 a 147 :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 midloch: 911 dle mého názoru není toliko o výkonu jako spíš o trakci a ovladatelnosti - v Sosnové mě zpráskala 3.0 SC z 80tých let, která má o 100koní míň než auto které jsem řídil já, které mělo ale o 300kg víc... No zkrátka když jsem jel za ní, tak jsem jí nedokázal předjet a když jela zamnou, tak jsem jí nemohl ujet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 midloch: 911 dle mého názoru není toliko o výkonu jako spíš o trakci a ovladatelnosti - v Sosnové mě zpráskala 3.0 SC z 80tých let, která má o 100koní míň než auto které jsem řídil já, které mělo ale o 300kg víc... No zkrátka když jsem jel za ní, tak jsem jí nedokázal předjet a když jela zamnou, tak jsem jí nemohl ujet. Souhlasím, ale teď si představ, když k té trakci a ovladatelnosti přihodíš nějakých 450 koníků jak u GT3 RS, to je pak mazec! Já jsem s 350 spokojen nicméně člověk se po čase začne rozmlsávat, takže teď si dovedu jako optimum na 911 v zadokolce docela dobře představit 400, vono jde pak spíš o pružný zrychlení na určitej stupeň, protože v té zatáčce je to fakt víc o trakci. Jinak sosnová není ideální pro 911ctky, já tam jezdil, docela ok, ale 911 má raději vyšší rychlosti než kterých tam na té jedné krátké rovince uděláš. Jinak pro subara atd je to tam super. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adamo Odesláno 1. května 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. května 2010 Souhlasím, ale teď si představ, když k té trakci a ovladatelnosti přihodíš nějakých 450 koníků jak u GT3 RS, to je pak mazec! Já jsem s 350 spokojen nicméně člověk se po čase začne rozmlsávat, takže teď si dovedu jako optimum na 911 v zadokolce docela dobře představit 400, vono jde pak spíš o pružný zrychlení na určitej stupeň, protože v té zatáčce je to fakt víc o trakci. Jinak sosnová není ideální pro 911ctky, já tam jezdil, docela ok, ale 911 má raději vyšší rychlosti než kterých tam na té jedné krátké rovince uděláš. Jinak pro subara atd je to tam super. tak na sosnové jsem na mokru musel s 330ci uhnout pande 100hp ta je dobrá tak pro x-bow nebo elise Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se