Heky Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 ...(nebyls mezi nimi HEKY?)... Určitě ne - jedu spíš ve kvalitnějším papíře Tak už dost těch vtípků...mám doma jen asi 4 katalogy, vážení přátelé Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sery.vlk Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 (upraveno) AP je špecifická búda. atd.... A dostáváme se k jádru pudla, jak je asi - nebo jak může být WdL úspěšný se svým modelem prodeje drahých hodinek v nákupních centrech... Provozovnu v AP neznám. Na Flóře mi prodavačky přišly korektní (ale nic víc, žádné příjemné pokecání si). Ale je to tam krcálek, kde si dva zákazníci už současně nemají kam sednout. Když jsem tam byl podruhé, už jsem vnímal především tuto stísněnost silněji než hodinky. Oproti kšeftu na dobré adrese mají relativně nižší provozní náklady - ale ceny hodinek stejné a personál (možná pod tlakem prostředí a lidí) jak vidno občas unavený. Navíc podobně jako u jiného nejmenovaného řetězce prodejen absence hodináře taky není zrovna plus. Může tento model prodeje dlouhodobě úspěšně fungovat i na dražší hodinky? Edit: upřesnění formulace Upraveno 14. srpna 2010 uživatelem sery.vlk 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
224477 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Od pana majitela trapna argumentacia, a potom ze vznikaju vtipy o typickych SK podnikateloch.. Ja sice nechodim do obchodov olizovat ferrari, lebo na neho nemam, ale to je jedno.. Obchodnik by sa mal spravat slusne, najma ak je vidno, ze zakaznik ma cca predstavu co tam robi /ze sa vyznal../ a nesiel sa tam 'na bezdaka' zohriat. Zakaznik ma mat uctu? Pane, to co tu davate? Zakaznik Vam, priblizim to jednoduchsim jazykom, "nese love do vasho vrecka", takze toto mate chybne nastavene nieco v komunikacii so zakaznikmi. Osobne som Vasu predajnu navstivil a personal sa neda nazvat skolenym, ani nahodou, predavacka kt. sa na polovicu bavi s kamoskou a na druhu polovicu so zakaznikom, divne.. A divnejsie, ked nepredavate papriku, ale 'de luxe' hodinky Ceny nekomentujem, kamenne obchody vs. ine moznosti vzdy ten boj prehraju. To si musi kazdy podnikatel nastavit ako mu vyhovuje. 2 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pixelator Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 majitel sa ukazal co je za obchodnika.. prezieravy podnikatel totiz tovar predvedie aj zakaznikovi ktory na neho momentalne nema. nikto nevie akou hrou osudu moze mat dotycny o 10 rokov niekolko nasobne vacsi majetok ako samotny majitel... ...aj najvacsie socky cas od casu vyhraju nejaku loteriu. tak aby sa pan predajca potom zbytocne necudoval.. 2 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 V rámci udržania diskusie na tému, ktorá ma zaujíma si dovolím zopár provokatívnych poznámok Od pana majitela trapna argumentacia, a potom ze vznikaju vtipy o typickych SK podnikateloch.. Ja sice nechodim do obchodov olizovat ferrari, lebo na neho nemam, ale to je jedno.. Obchodnik by sa mal spravat slusne, najma ak je vidno, ze zakaznik ma cca predstavu co tam robi /ze sa vyznal../ a nesiel sa tam 'na bezdaka' zohriat. Všetci by sa mali správať slušne. Za pultom ale aj pred pultom. Slušnosť je jedna z pozitívnych prínosov civilizácie. Slušnosťou sa vzájomne neurážame, nestresujeme. Doporučujem vyskúšať si pozíciu "za pultom". Ak sa postavíme do hocijakého obchodu a budeme rátať počet "slušných" reakcií na strane obsluhy a zákazníkov tak obsluha s prehľadom a rádovým rozdielom vyhrá! Zakaznik ma mat uctu? Pane, to co tu davate? Zakaznik Vam, priblizim to jednoduchsim jazykom, "nese love do vasho vrecka", takze toto mate chybne nastavene nieco v komunikacii so zakaznikmi. Osobne som Vasu predajnu navstivil a personal sa neda nazvat skolenym, ani nahodou, predavacka kt. sa na polovicu bavi s kamoskou a na druhu polovicu so zakaznikom, divne.. A divnejsie, ked nepredavate papriku, ale 'de luxe' hodinky A prečo by zákazník nemal mať ak nie úctu tak aspoň slušnosť. Pozorujem silnú únavu u mnohých majiteľov maloobchodov. Ľudia sú z roka na rok horší. Kradnú, klamú, sú agresívny. Aj ľudia čo robia v pokojnom obchode typu galéria s umením a robia to 25 rokov mi hovoria, že je to tak zlé ako nikdy. Zákazníci sú odporné hovada. Udržať dobrého predavača, vyškoliť ho, dokázať ho motivovať je stále ťažšie. Predstav si, že za pultom stojí cica čo zarába 500,- ? čistého, 300,- dá za prenájom z tých dvoch stoviek žije. Predáva veci, ktoré si nemôže dovoliť ani keby predala ľadvinu a buzerujú ju frikulíni čo berú síce 1500 éčok mesačne ale tiež ich nejaký germán v robote bije po hlave a žmýka jak citrón a chodia sa odbavovať do obchodu. Hlavne, že všetci tí čo nadávajú na predavačov sú vo svojej robote perfektní a dokonalí. Alebo nie sú? Nie sú! Ale nikto to nezistí lebo sú anonymný mravenečci v nejakom súkolí a nenastavujú denne svoj ksicht face 2 face za pultom ale schovávajú sa niekde v kancli. No skrátka dokonalí hrdinovia... Ceny nekomentujem, kamenne obchody vs. ine moznosti vzdy ten boj prehraju. To si musi kazdy podnikatel nastavit ako mu vyhovuje. Kamenné obchody sú pod tlakom internetu. To , že sa ľudia ľahko hýbu po svete im nepomáha. Zákazníci sú vychcané svine. Predstav si, že máš na sklade napríklad foťák za 3ooo ?. Príde buzerant čo ho bude hodinu obchytávať a nechá si všetko vysvetliť. Potom sa ti vysmeje do ksichtu a povie, že si to objedná cez internet. O mesiac sa vráti a pýta si manuál, lebo, že on má len francúzsky. A keď mu ho nedáš tak ťa ohovorí po fórach, že si neochotný grázel. A pri takej príhode som videl ako majiteľ obchodu už stratil nervy a zakričal " A von!!!" A ja som s ním nemohol nesúhlasiť. Aj ľudia za pultom sú len ľudia. A ver tomu, že viac ako polovica rozmýšla nad tým ako z toho vycúvať a ako sa n to vysrať, aj keď ich to baví a majú to radi. Mnohí už nevládzu. A ja sa im nečudujem... Tak len tak. Ale keď sú všetci ostatní perfektní a vo svojej práci dokonalí tak to tu všetko bude super fungovať. No nie? 2 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shag Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 cize za to, ze su predajcovia a predavaci hnupi mozme my 3 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 V rámci udržania diskusie na tému, ktorá ma zaujíma si dovolím zopár provokatívnych poznámok Nejako blbo som to oquotoval, takže napísal som k veci toto: 1, Všetci by sa mali správať slušne. Za pultom ale aj pred pultom. Slušnosť je jedna z pozitívnych prínosov civilizácie. Slušnosťou sa vzájomne neurážame, nestresujeme. Doporučujem vyskúšať si pozíciu "za pultom". Ak sa postavíme do hocijakého obchodu a budeme rátať počet "slušných" reakcií na strane obsluhy a zákazníkov tak obsluha s prehľadom a rádovým rozdielom vyhrá! 2, A prečo by zákazník nemal mať ak nie úctu tak aspoň slušnosť. Pozorujem silnú únavu u mnohých majiteľov maloobchodov. Ľudia sú z roka na rok horší. Kradnú, klamú, sú agresívny. Aj ľudia čo robia v pokojnom obchode typu galéria s umením a robia to 25 rokov mi hovoria, že je to tak zlé ako nikdy. Zákazníci sú odporné hovada. Udržať dobrého predavača, vyškoliť ho, dokázať ho motivovať je stále ťažšie. Predstav si, že za pultom stojí cica čo zarába 500,- ? čistého, 300,- dá za prenájom z tých dvoch stoviek žije. Predáva veci, ktoré si nemôže dovoliť ani keby predala ľadvinu a buzerujú ju frikulíni čo berú síce 1500 éčok mesačne ale tiež ich nejaký germán v robote bije po hlave a žmýka jak citrón a chodia sa odbavovať do obchodu. Hlavne, že všetci tí čo nadávajú na predavačov sú vo svojej robote perfektní a dokonalí. Alebo nie sú? Nie sú! Ale nikto to nezistí lebo sú anonymný mravenečci v nejakom súkolí a nenastavujú denne svoj ksicht face 2 face za pultom ale schovávajú sa niekde v kancli. No skrátka dokonalí hrdinovia... 3, Kamenné obchody sú pod tlakom internetu. To , že sa ľudia ľahko hýbu po svete im nepomáha. Zákazníci sú vychcané svine. Predstav si, že máš na sklade napríklad foťák za 3ooo ?. Príde buzerant čo ho bude hodinu obchytávať a nechá si všetko vysvetliť. Potom sa ti vysmeje do ksichtu a povie, že si to objedná cez internet. O mesiac sa vráti a pýta si manuál, lebo, že on má len francúzsky. A keď mu ho nedáš tak ťa ohovorí po fórach, že si neochotný grázel. A pri takej príhode som videl ako majiteľ obchodu už stratil nervy a zakričal " A von!!!" A ja som s ním nemohol nesúhlasiť. Aj ľudia za pultom sú len ľudia. A ver tomu, že viac ako polovica rozmýšla nad tým ako z toho vycúvať a ako sa na to vysrať, aj keď ich to baví a majú to radi. Mnohí už nevládzu. A ja sa im nečudujem... Tak len tak. Ale keď sú všetci ostatní perfektní a vo svojej práci dokonalí tak to tu všetko bude super fungovať. No nie? P.S. ...inak pri cene nájmov a zmluvách o "obratovom nájomnom" v týchto obchodných domoch sa čudujem, že ešte všetci neodišli. 6 8 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 majitel sa ukazal co je za obchodnika.. prezieravy podnikatel totiz tovar predvedie aj zakaznikovi ktory na neho momentalne nema. nikto nevie akou hrou osudu moze mat dotycny o 10 rokov niekolko nasobne vacsi majetok ako samotny majitel... ...aj najvacsie socky cas od casu vyhraju nejaku loteriu. tak aby sa pan predajca potom zbytocne necudoval.. To s tou lotériou je štatisticky tak nevýznamné, že by som sa nad tým len pousmial. Ale keby si mal obchod s hodinkami trebárs pri nejakom kasíne v Las Vegas (a je ich tam dosť) tak by si sa na to mohol spoliehať. Ale ruleta je trošku milosrdnejšia hra ako LOTO :-) Preto sú drahé obchody pri kasínach a nie pri stávkových kanceláriách. Skrátka štatistika... 1 5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 cize za to, ze su predajcovia a predavaci hnupi mozme my V zásade áno. "My" ako spoločnosť. Sú presne takí kvalitní ako sme my kvalitní zákazníci. To, že tu sa stretne pár ľudí čo sú nadšenci pre hodiky ešte nie je merítko na hodnotenie maloobchodného trhu s hodinkami. My čo sme tu sme pacienti so zriedkavou diagnózou. Ale ulice sú plné debilov... 1 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Může tento model prodeje dlouhodobě úspěšně fungovat i na dražší hodinky? Edit: upřesnění formulace Nie nemôže. Všetky súčasné maloobchodné modely sú prekonané a mŕtve. Preto pomaly zanikajú. Prví padajú tí s najnižšími maržami a poslední padnú tí s najvyššími. Ale maloobchod tak ako sme ho poznali doteraz je mŕtvy. 2 3 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomAnt Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Neodisli a ani neodidu. Do Auparku su cakacky. Naposledy som pocul cislo okolo 190 (rozumej, 190 zaujemcov o akukolvek predajnu plochu) Co sa tyka vztah zakaznik-predavac, samozrejme, zakladom je elementarna slusnost a ucta na oboch stranach.V kazdom pripade, otazka predavacky na financne pomery zakaznika je proste neodpustitelna, vzdy a za kazdych okolnosti, bez debaty. Co sa tyka vyplakavania majitelov obchodov na velku konkurenciu a podobne, no, ak by vam to v tom Auparku neslo, tak by ste to asi uz davno zabalili... Pri marzach hodiniek, ktorych cenovy vyvoj sledujem vam staci (moj hruby hlupy odhad) a pri cenach najomeho v Auparku plus nejaky ten plat personalu, vam staci predat tak 5-6 kusov mesacne. To mame jedny, maximalne dvoje tyzdenne. Denna navstevnost Auparku je cca 35.000 ludi... Inac, asi zalezi fakt na ludoch, moje osobne skusenosti z predajni WDL, ako v Auparku tak aj v Eurovea su len pozitivne. Tak neviem, ci som mal stastie na personal, alebo co... P.S. Minule mi dokonca nejake katalogy v podstate "nanutili" (rozumej, nepytal som si, ani som sa na katalogy nepytal) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abbot Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Nevim co je za problém v tom krám zavřít a věnovat se něčemu "výnosnějšímu" ? jinak nechápu, proč bych měl jít a utratit někde svý těžce vydělaný prachy za věc, co je o 50 procent dražší než přes internet a ještě si připadat jako nějakej vopruz, na kterým si léčí svojí špatnou náladu otrávenej prodavač ? Pokud někdo chce aby se u něj utrácelo víc peněz, musí taky zákazníkovi nabídnout něco víc a ne navoněnou bídu ... V praze se ke mně vždycky chovali skvěle jak v bývalým Details na Václaváku a stejně tak u Dušáka v akrádách, kde mi pani ochotně vyndavala hodinky z výlohy i přesto že sem jí upozornil že mi stačí podívat se přes sklo protože nic kupovat v nejbližší době neplánuju a to možná nevypadám ani na těch 19 ... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 ... ma problematika maloobchodu veľmi zaujíma, sledujem to, ako hobby - baví ma to - kde dať regále, do akej výšky vyložiť aké veci, akej farby dať dlažbu a rôzne úchylárne - je to krásna téma a krásne sa pozoruje ako veci na to stádo (pardon na zákazníkov) fungujú. To len ako úvod....... Ľudia sú z roka na rok horší. Kradnú, klamú, sú agresívny. Aj ľudia čo robia v pokojnom obchode typu galéria s umením a robia to 25 rokov mi hovoria, že je to tak zlé ako nikdy. Zákazníci sú odporné hovada....... Zákazníci sú vychcané svine...Tak člověče od tebe bych si nekoupil ani rohlík. A ještě výňatek z pravidel: Příspěvky obsahující vulgarity, nadávky a příspěvky tzv. "totálně mimo mísu", budou bez předchozího upozornění smazány... Takže se mírni ve výrazech! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shag Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 (upraveno) V zásade áno. "My" ako spoločnosť. Sú presne takí kvalitní ako sme my kvalitní zákazníci. To, že tu sa stretne pár ľudí čo sú nadšenci pre hodiky ešte nie je merítko na hodnotenie maloobchodného trhu s hodinkami. My čo sme tu sme pacienti so zriedkavou diagnózou. Ale ulice sú plné debilov... No asi o tom nieco vies, ako byt dobrym zakaznikom, ze? Vsetko je to o pristupe. Pracujem vo firme, ktora sa venuje obchodu a zakaznici u nas kupuju pristroje za radovo 15k EUR. Niektori sa na ne chodia vypytovat rok aj dva, kym ich kupia, niektori zas vedia dat peniaze aj na drevo a spytaju sa len na cenu. Chodia ludia v pracovnom obleceni, chodia v oblekoch a vobec by mi nevadilo, ak by prisli v ruzovom overale. Kazdy z nich, ale dostane to na co ma narok, informacie, ochotu a cas na zakaznika a samozrejme po obchode aj podporu. Ludia su samozrejme rozni, jedni sympaticki, druhi zasa menej, ale vsetci su pre predajcu doleziti, lebo ho zivia a tak by sa mal ten predajca spravat. A zarobit peniaze nie je: "Hop klobaska, zjem ta". Cize ako predajcovia sa musime snazit, konkurencia nespi. Povedal by som, cim horsi zakaznik, tym lepsi musi byt predajca, takze si tieto tvoje teorie strc za klobuk. Asi to maju predajcovia luxusneho tovaru jednoduchsie a staci sa im niekam postavit a ono sa to okolo nich vsetko nejako spravi samo. A mas pravdu, predajcovia su presne taki, aki sme my zakaznici. Sme absolutne nenarocni a nechame si s prepacenim srat na hlavu. Kazda firma s podobnym pristupom by na zapad od nasich hranic skoncila velmi rychlo. Upraveno 14. srpna 2010 uživatelem shag 4 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 Tak člověče od tebe bych si nekoupil ani rohlík. A ještě výňatek z pravidel: Příspěvky obsahující vulgarity, nadávky a příspěvky tzv. "totálně mimo mísu", budou bez předchozího upozornění smazány... Takže se mírni ve výrazech! Ale veď ja nič nepredávam! :-) To, že sa zastávam predavačov (prípadne teda majiteľov maloobchodov) je preto, že mnohých poznám, mám medzi nimi veľa priateľov, počúvam ich problémy a občas im poradím alebo pomôžem v rámci svojich možností. Takže ak by si odomňa nič nekúpil - je to úplne v poriadku. Navyše - aj tak je to celé o pretvárke. Aj predavač, ktorý považuje zákazníka za ten najotravnejší hmyz sa dokáže od ucha k uchu usmievať, mať dobré predaje a hodnotenie. Ad "mírnit se ve výrazech" - možno som mal použiť formuláciu: Citujem (výrok predavača s 25 ročnou praxou) "Zákazníci sú s...e". Tak by to bolo korektné? Ospravedlňujem sa ak som urazil niekoho jemnocit. Domnieval som sa, že za vulgarizmus sú považované hlavne výrazy z oblasti podpásovej anatómie. Teraz už viem, že sú to na tomto serveri aj výrazy z oblasti zoologie :-) V súvislosti s obrázkom, ktorý máš pri nicku to chápem a ešte raz sa ospravedlňujem. Aj keď do psov som nijako nerýpal. Psy mám veľmí rád :-) 1 7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kamil Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 To, že sa zastávam predavačov (prípadne teda majiteľov maloobchodov) je preto, že mnohých poznám, mám medzi nimi veľa priateľov, počúvam ich problémy a občas im poradím...V tom případě bych si nekoupil ani rohlík od těch, kterým radíš. Už to tu zaznělo, ale pokud má někdo podobné mínění o zákaznících, proč vlastně provozuje obchod nebo v něm pracuje? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 No asi o tom nieco vies, ako byt dobrym zakaznikom, ze? Vsetko je to o pristupe. Pracujem vo firme, ktora sa venuje obchodu a zakaznici u nas kupuju pristroje za radovo 15k EUR. Niektori sa na ne chodia vypytovat rok aj dva, kym ich kupia, niektori zas vedia dat peniaze aj na drevo a spytaju sa len na cenu. Chodia ludia v pracovnom obleceni, chodia v oblekoch a vobec by mi nevadilo, ak by prisli v ruzovom overale. Kazdy z nich, ale dostane to na co ma narok, informacie, ochotu a cas na zakaznika a samozrejme po obchode aj podporu. Ludia su samozrejme rozni, jedni sympaticki, druhi zasa menej, ale vsetci su pre predajcu doleziti, lebo ho zivia a tak by sa mal ten predajca spravat. A zarobit peniaze nie je: "Hop klobaska, zjem ta". Cize ako predajcovia sa musime snazit, konkurencia nespi. Povedal by som, cim horsi zakaznik, tym lepsi musi byt predajca, takze si tieto tvoje teorie strc za klobuk. Asi to maju predajcovia luxusneho tovaru jednoduchsie a staci sa im niekam postavit a ono sa to okolo nich vsetko nejako spravi samo. A mas pravdu, predajcovia su presne taki, aky sme my zakaznici. Sme absolutne nenarocni a nechame si s prepacenim srat na hlavu. Kazda firma s podobnym pristupom by na zapad od nasich hranic skoncila velmi rychlo. Súhlasím. Všetko je o prístupe. Na oboch stranách. Neviem aký si predajca, či sedíš v kancelárii s nájmom X,- ? za m2 alebo v maloobchode s nájmom XXX,- ? za m2. Akú máš alebo nemáš províziu z predaja. A keď aj máš sľúbenú či Ti ju naozaj aj vyplatia. Alebo to koľko máš rokov a ako dlho to robíš. Takže nejdem hodnotiť Tvoju prácu. Rovnako ako Ty vieš p.d ( to "r" som vynechal aby ma neobvinili z vulgarizmu :-) o tom čo a ako dlho robím ja. Podľa toho čo píšeš to neviem porovnať ani dať do súvisu. Takže si pokojne dávaj za klobúk lístok na vlak. Ja hovorím o maloobchode. O tom, že stojíš za pultom, máš 12hodinovú smenu, denne sa ťa 300 ľudí niečo opýta a nikto nič nekúpi, nevieš či Ťa vyhodia tento alebo budúci mesiac, dovolenku si nemal ani nepamätáš a robíš za 500,- ? čistého (alebo aj za menej). Stále opakujem, že sa snažím zastať ľudí za pultom, ktorí sú mizerne zaplatení, demotivovaní a deptaní zo strany zákazníkov aj majiteľov. Neviem aká je situácia v inom type predaja. Nemám o tom informácie. Keby sme chceli rozlúštiť tajomstvo zle fungujúceho maloobchodu tak by sme museli vyriešiť záhadu zle fungujúcej spoločnosti. Ale to by sme už boli v inej téme, v inom fóre, na inom webe. A už nás asi aj tak nejaky admin pokarhá (napadlo ma pôvodne iné slovo) že točíme "mimo mísu"... 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PM68 Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 V tom případě bych si nekoupil ani rohlík od těch, kterým radíš. Už to tu zaznělo, ale pokud má někdo podobné mínění o zákaznících, proč vlastně provozuje obchod nebo v něm pracuje? Tiež sa ich na to pýtam. Dôvody sú - robia to dlho, nevedia robiť nič iné, v podstate ich to baví aj keď ich to súčasne stresuje - ale to je vlastne to, že to robia dlho a nevedia nič iné. Väčšina z tých ľudí maximálne mení komodity. Poznám týpka čo mal vináreň, pumpu, minilab, obchod s kachličkami a chystá sa na iný obchod. Sú ľudia čo predávali výtvarné úmenie, potom podprsenky, potom mali videopožičovňu a teraz realitku. Dokonca niektorí mali v tých rôznorodých obchodoch stále rovnakých zamestnancov! "Veď tuto Lacko je spoľahliv, tak už nebude nalievať víno ale vývojku!" :-) Moje rady tým ktorí predávajú sú iné ako to čo tu píšem. Tu sa bavíme z inej strany barikády. A ver tomu, že keď trebárs prídem niekam kamarátovi robiť "mystery shopping" tak moje hodnotenie je veľmi prísne. Ale vidím to z oboch strán. Tu nemá význam aby som všetkých poplácaval po ramene a hovoril im akí sú super a akí sú neschopní predavač. A keď hodnotím predavača tak sa zase na veci dívam z inej strany a možno omnoho krutejšie. 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sureshot Odesláno 14. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. srpna 2010 tu by som suhlasil, nejako tu chyba stred. na jednej strane vela stresu na druhej strane malo uzitku a vobec...celkovo prevlada viac nerovnovaha na vsetkych urovniach 1, Všetci by sa mali správať slušne. Za pultom ale aj pred pultom. Slušnosť je jedna z pozitívnych prínosov civilizácie. Slušnosťou sa vzájomne neurážame, nestresujeme. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 15. srpna 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. srpna 2010 Jak tady tak pročítám chválu na země České a hrůzy Slovenska vzpomenul jsem si jak nám jeden kolega na fakultě přednášel svoji teorii aplikace Hajnalovy linie na ekonomiku a kulturu ... .... přemýšlím o tom, jestli snad v něčem neměl pravdu ... 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se