Přejít na obsah

Seiko versus Orient

Jeňa

Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych si koupit automaty do 2500 Kč. Takže se rozhoduju mezi Seiko z řady Automatic 5 a Orienty CEM5G003B. Máte s nimi nějaké zkušenosti? Především záležitosti hodinového strojku - přesnost, spolehlivost a celkové zpracování. Stojí vůbec automaty v této cenové kategorii za něco? Moc díky za informace. Jsem začátečník, tak prosím o shovívanost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem ty samý jako Baker a je pravda, že řemeslný zpracování mají Orienty špičkový a podle slov těch co je maj 10 let a více, pracují v nich s motorovou pilou atd, jsou Orienty hodinky nezmaři, dizajn ala Rolex Submarine a za ty prachy se není za co stydět. Jediná nevýhoda, že jsou fakt náchylný k nepřesnosti, jestli je máš na ruce jdou jinak a jestli leží den na stolku, jdou taky jinak. Seika jsou v tomhle lepší. Hodináři jim nikdy neodpustí, že nejdou ručně natáhnout, jenže přitom stačí 5x zakvedlat a jdou, tak nevím co jim vadí. Bral bych je klidně znova a pokud bych chtěll maličko připlatit, tak to samý v podobným od Seika. Jinak vřele doporučuju, kdo chce automaty do nepohody, je to dobrá volba a navíc bez strachu, že zničím nějaký fešný značkový švýcary za cenu skoro Fábie.

Odkaz ke komentáři

Jinak osobně jsem si na e-bay u prodejce hip-shop koupil tyhle seika 5:

za cenovku, kterou tam mají, jsou to automaty na denní nošení bez výčitek, a přitom velmi pěkné.

tyhle Seika jsem si vyhlédl v kamenném obchodě za nehorázných 2790,- Kč. To mě přivedlo před časem sem na fórum.

z těhle elegantních pětek mám zálusk na tyhle. Skvělá cena,krásný hodinky.

Odkaz ke komentáři

To by mě právě zajímalo, jestli u těch mých pětek jde nějak bezbolestně odtranit ty "pseudočlánky" kryjící stěžejku (stejný problém je i u těch černých, co si vybral petr a., vždyť je to stejné pouzdro), aby šlo ty hodinky dát na kůži?

Odkaz ke komentáři