Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pokud si zřídíš Exkluzivní účet (je zdarma při obratu 50 000 Kč na účtu, klidně nalej-vylej z a do jiné banky), tak je funkce multiměny zdarma. Jen si nejsem jist, jestli je nutné požádat o založení příslušných měnových podsložek, nebo jestli se založí automaticky, když daná měna na účet přijde, myslím, že je potřeba je založit "aktivně".

K účtu máš dvě zlaté karty, na každé 4 vstupy (můžeš využít i pro hosty) do letištních salonků v systému Lounge Key a neomezeně vstupy do FastTrack (na Visa kartu) salonku v Praze (na schengen terminálu před celní kontrolou, takže tam lze jít ať letíš kamkoliv) a do MC salonků v Praze (nonschengen, za celníky), Vídni a Bratislavě.

K běžnému účtu si můžeš zřídit i spořící účet s 4 % p.a. (podmínkou 10 plateb jakoukoliv kartou Raifky v měsíci) do částky 500 000 Kč.

 

Já mám těch běžných účtů pět, tak 10 karet (40 vstupů) a 5 spořáků :)

Ve finanční skupiny Raifky je devizová společnost Akcenta, kde můžeš výhodně měnit měny a převádět bezplatně v rámci banky.

Odesláno

Ok diky. Ale ty tim tak trochu zijes (coz je ok), ale je ne, nechci to moc resit a hlavne prekopavat co kde uz mam nastaveny. Tady slo vlastne jen o tu USD kartu, nic vic jsem resil nechtel. A fakt jsem netusil, ze to bude u J&T takovej vopruz. 

Btw jak jsem uz zminoval - posilat hesla a PINy pres SMS je bezny? Ja se s tim asi nikdy nesetkal a neprijde mi to moc safe. 

Odesláno

možná ještě bude užitečná tahle diskuse - Multiměnové účty - FinExpert.cz

J&T mám také, ale prakticky ji nepoužívám, měl jsem ji dříve, když měli konkurenceschopný spořící účet. Je fakt, že většinou mají banky PIN ke kartě zobrazitelný v internetovém bankovnictví.

 

Ono, pro člověka, co nechce nic řešit, bych poradil proměnit dolary na koruny (v arabské směnárně nebo přes devizovku to bude jen pár haléřů od středu) a pak platit normálně Partners kartou, která má u měn uvedených v kurzovém lístku Evropské centrální banky kurz střed právě dle ECB, u ostatních měn pak dle kurzu VISA (odhadem tak 0,4 % od středu). Tedy pokud nespekuluješ na vzestup hodnoty dolaru.

Odesláno

ještě je tu Revolut, ten taky umí multiměnu, jen je u dolarů problém, jak je tam levně dostat, ostatní zahraniční platba bude za poplatek.

Odesláno
před 3 hodinami, Patrik napsal:

Pokud si zřídíš Exkluzivní účet (je zdarma při obratu 50 000 Kč na účtu, klidně nalej-vylej z a do jiné banky), tak je funkce multiměny zdarma. Jen si nejsem jist, jestli je nutné požádat o založení příslušných měnových podsložek, nebo jestli se založí automaticky, když daná měna na účet přijde, myslím, že je potřeba je založit "aktivně".

Měnové složky se automaticky nezaloží, musíš je aktivovat sám v nastavení účtu. Jinak se ti platba převede na CZK 🙂

Odesláno

Máte někdo kartu v eurech, která má nějaké výhody? Vratky, míle? Slovenská pošta umožňuje platit poštovní poukázky platební kartou, maximální částka 15 000 EUR. To by se mohlo zužitkovat :D. 

Odesláno

Nexo karta umí fungovat v eurech a vrací až 2%. Ale neni to klasická banka, tak je potřeba zvážit rizika. Sám ji používám v debetním módu s úročením zůstatku, případně k platbám mimo eurozónu, kdy má lepší kurzy než Revolut.

Odesláno

Jsem nasranej do bílé barvy.

Založil jsem si ani nevím proč učet u RB. Nalil jsem tam nějaký peníze a chtěl mít klid.

2x týdně nějakej spam v mejlu.

Na cokoli na co kliknu v aplikaci se kterou se seznamuju mi někdo volá. Proč?

Teď volá krůta, zvuk jak když sedí v sudu z vodou a proč jsem nedokončil nabídku kontokorentu. Tak jí říkám, že to nechci jenom, že jsem rozklikl tu jejich podsunutou nabídku.

Tohle spamování a šmírování mě tak sere, že to zase zruším. Stejný jako v pravěku, když sem měl u Spořitelny osobního bankéře.

Kvůli každý píčovině za bankéřem.:D Proč ty lidi nevyhoděj - to musí stát peněz.

Tak dobrý, už stydnu ....

  • Dát hlas 1
Odesláno

Nevim jak u jinych, ale ja mam se sporkou/premier v poslednich letech jen ty nejlepsi zkusenosti. Zadne otravovani, vse vyridime pres George, jednoduse, srozumitelne. Kdyz potrebuji svoji bankerku, pisneme si pres aplikaci. Nic me neotravuje, vseho tak akorat..

  • Dát hlas 1
Odesláno
před 9 minutami, Murphy97 napsal:

Nevim jak u jinych, ale ja mam se sporkou/premier v poslednich letech jen ty nejlepsi zkusenosti. Zadne otravovani, vse vyridime pres George, jednoduse, srozumitelne. Kdyz potrebuji svoji bankerku, pisneme si pres aplikaci. Nic me neotravuje, vseho tak akorat..

Ze Spořitelny sem utekl před patnácti lety. Možná se to zlepšilo😀

  • Dát hlas 1
Odesláno

Nemam s RB problém. A k tomu, kdyby náhodou, má telefon výbornou funkci "Zablokovat číslo a označit jako spam". Na druhou stranu, když potřebuju s RB řešit něco telefonem, zavolam přes tu apku a banka ví, že mluví přímo se mnou a nemusím řešit nějaký ověřování totožnosti podle nějakejch hausnumer a hesel.

Odesláno
před 20 minutami, YPO napsal:

Jsem nasranej do bílé barvy.

Založil jsem si ani nevím proč učet u RB. Nalil jsem tam nějaký peníze a chtěl mít klid.

2x týdně nějakej spam v mejlu.

Na cokoli na co kliknu v aplikaci se kterou se seznamuju mi někdo volá. Proč?

Teď volá krůta, zvuk jak když sedí v sudu z vodou a proč jsem nedokončil nabídku kontokorentu. Tak jí říkám, že to nechci jenom, že jsem rozklikl tu jejich podsunutou nabídku.

Tohle spamování a šmírování mě tak sere, že to zase zruším. Stejný jako v pravěku, když sem měl u Spořitelny osobního bankéře.

Kvůli každý píčovině za bankéřem.:D Proč ty lidi nevyhoděj - to musí stát peněz.

Tak dobrý, už stydnu ....

já mám u RB hned pět běžných účtů (abych měl pět spořáků s úrokem 4 % do 500 000 Kč a využil tak celý pojištěný limit a pak celkem 10 zlatých karet každou se 4 vstupy do salonku, celkem tedy 40 vstupů do salonků) a spamy mi nechodí. Pravda, moc se tam v tom nešťourám, nepoužívám jako hlavní účet. Ale mělo by stačit zakázat oslovovat kvůli marketingu.

 

 

před 17 minutami, Murphy97 napsal:

Nevim jak u jinych, ale ja mam se sporkou/premier v poslednich letech jen ty nejlepsi zkusenosti. Zadne otravovani, vse vyridime pres George, jednoduse, srozumitelne. Kdyz potrebuji svoji bankerku, pisneme si pres aplikaci. Nic me neotravuje, vseho tak akorat..

na Finexpertu je teď jedno vlákno o ČS Vypověděli mi účet, kdy si budu moct založit nový? - FinExpert.cz

Já mám taky Erste Premier, po konfliktu s bankéřkou, který jsem musel řešit až u ombudsmana ČS klid. Nic po mně nechce, já po ní taky ne :D. 

 

Ale jako hlavní účet mám FIO.

Odesláno
před 3 minutami, geometr napsal:

Nemam s RB problém. A k tomu, kdyby náhodou, má telefon výbornou funkci "Zablokovat číslo a označit jako spam". Na druhou stranu, když potřebuju s RB řešit něco telefonem, zavolam přes tu apku a banka ví, že mluví přímo se mnou a nemusím řešit nějaký ověřování totožnosti podle nějakejch hausnumer a hesel.

A jedna věc se RB musí nechat. Asi nejvstřícnější banka k individuálním ústupkům. Zmeškáte o pár dní splátku kreditky, naskočí Vám úrok, stačí zavolat, nasypat si popel na hlavu a úrok smažou. V mém okolí potvrzeno mnohokrát.

Odesláno

Já používám RB jako hlavní banku a zatím jsem maximálně spokojený. Vždy mi vyšli vstříc. Většinou jednám přimo s ředitelkou pobočky v Olomouci a její ochota je až neuvěřitelná. Nikdo mi z RB nikdy nevolal, pokud jsem sám nechtěl. Vlastně jednou nějaká operátorka kvůli pojištění kreditky a ta teda byla dost neodbytná. Až po mém třetím a už velmi důrazném odmítnutí se omluvila a byl klid.

Mě zas sem tam otravují telefonem z KB a v mailu spamuje Airbank, ale tam ukončím spolupráci na konci roku, tak to neřeším 🙂 

Odesláno

Já nevím no asi jsem moc náročnej.

Nemám padesát účtu, ale o airbank ani monetě vůbec nevím, že existujou.

Prostě mě neobtěžují a když jo, tak to zapadne někde ve zprávách v aplikaci a to vůbec nečtu.

Odesláno (upraveno)
před 15 minutami, Vorel napsal:

Já používám RB jako hlavní banku a zatím jsem maximálně spokojený. Vždy mi vyšli vstříc. Většinou jednám přimo s ředitelkou pobočky v Olomouci a její ochota je až neuvěřitelná. Nikdo mi z RB nikdy nevolal, pokud jsem sám nechtěl. Vlastně jednou nějaká operátorka kvůli pojištění kreditky a ta teda byla dost neodbytná. Až po mém třetím a už velmi důrazném odmítnutí se omluvila a byl klid.

Mě zas sem tam otravují telefonem z KB a v mailu spamuje Airbank, ale tam ukončím spolupráci na konci roku, tak to neřeším 🙂 

U AirBank to jde vypnout v bankovnictví v Nastavení - Obchodní nabídky. Práce tak na minutu včetně přihlášení se.

Edit: Jsem se koukl a jde to i v appce: Menu - Můj profil - Nabídky a novinky.

Jinak u mě je na komunikaci a ovládání AirBank naprosto supr. Jen škoda, že už tak skrouhli úroky na spořácích, bývaly doby, kdy se honosili sazbou mezi 3 nejlepšími.

Upraveno uživatelem geometr

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...