Jehlan Odesláno 30. září 2024 Nahlásit Odesláno 30. září 2024 V 30. 9. 2024 v 22:04, Humanzero napsal: Co tím myslíš? Rozšířit Už je předehnali. Šéf Fordu navštívil Čínu, viděl zmar tradičních značek - iDNES.cz
Humanzero Odesláno 30. září 2024 Nahlásit Odesláno 30. září 2024 Tak zrovna Ford je značka totálně mimo co jde odezdi ke zdi. Přitom xlet zpět to věděli. Se spalovákama je Číňani z Číny vyprovodily stejně jako ostatní co si tam udělali dojírnu. Pak jako první odrovnají spalováky mimo realitu trhu a pak křičí pomoc. Za mě nabídnout architekturu co umožňuje vestavbu libovolného motoru. Jako to na BMW a Toyota. Řešit nadvyrobu s nulovým ziskem v Číně je zástupný problém .
Jehlan Odesláno 30. září 2024 Nahlásit Odesláno 30. září 2024 Ford F-series bude dál vydělávat a když se přestanou u fordů snažit konkurovat levné číně, ušetří čas a peníze. Ať si v daném segmentu vylámou zuby evropané, že Momentálně by jsem do auto-moto akcií nešel, musíme počkat na pády a tam pak analyzovat potenciál růstu.
Humanzero Odesláno 30. září 2024 Nahlásit Odesláno 30. září 2024 F je to jediné co mají. Jinak ostatní jim vzala Toyota a GM. Za mě je to vše zbytečný povyk. Komplet trh el aut neexistuje pokud nebude sekundární trh. Pořad to kupuji jen nadšenci co mají baráky a firmy. Vše přes dotace i v té Číně. Až skončí dotace spadne to na polovinu a pak pomalu s vývojem a poptávkou. Nikdo z kupců BMW si nekoupí Čínu. A žádný Američan když el auto neprodá po 4letech za slušný peníze. 4
Humanzero Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Navíc hlavním problémem v Auto-moto jsou regulace které dělají úředníci od stolu nemající potuchy o daném sektoru (platí obecně) k tomu žádná oponentura ACEA a servilní VW group který prohlásil že emisní sebevraždu v pohodě zvládne. Takže místo evropské Tesly máme evropskou Nokii. Místo aby se bouchlo do stolu, že takhle ne a klidně generální stávka milionu lidí z autosektoru tak se lezlo do pozadí s vidinou dotací. Ale ty vždy skončí někdy a pak je pruser o to větší. Když jde lidem o vlastní kapsu nejsou blbý i když si to úředníci ve vilách v Bruselu myslí. Škoda že zrušili veřejné defenestrace 1
Jehlan Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Jo je na že když chce někdo čistě spalovací mercedes, musí jít do bazaru.
Dez123 Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Až přijde Euro 7 a další daně na fosilní paliva, tak si místo BMW ještě rád elektročínu koupí nejeden řidič, bude to levnější. 1 2
Humanzero Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Otázka pro koho? Vyšší daně na fosilní paliva nižší spotřeba , nižší výběr daně, investice do el. sítě = zdražení energií, vyšší daně = nic neušetříš. Jen budeš otrokem auta, kde ti EU na dálku výměří kolik km můžeš ujet denně. Výsledek? Kupuješ něco nad čím nemáš kontrolu.
bluman Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 (upraveno) V 1. 10. 2024 v 9:08, Dez123 napsal: Až přijde Euro 7 a další daně na fosilní paliva, tak si místo BMW ještě rád elektročínu koupí nejeden řidič, bude to levnější. Rozšířit Sorry, to je absolutny nezmysel. Preco myslis, ze pri spalovakoch niekto kupi BMW a nie spalovak z Ciny alebo Korei? Lebo BMW je lacnejsie??? Cez 10r. jazdim BMW, a za seba vravim, ze elektrocinu nikdy! Ak pride cas, ze EV zacne davat oproti ICE zmysel, tak moje EV bude urcite zas BMW . Upraveno 1. října 2024 uživatelem bluman 2
Humanzero Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Přesně tak. To si myslel i Musk že zákazníci z D3 k němu půjdou jenom protože on dělá něco extra. Ulovil jen minimum protože dotace a image a teď je rád že je rád. Lidi nechtějí jít s nároky dolů. 4 1
wawrik Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 Ďalšie vlákno rozosraté hlúposťami. Blahoželám. 1 2
Humanzero Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 V 30. 9. 2024 v 14:12, Jeronimo napsal: Zatím ne. Když se podívám dozadu, tak myslím, že to má ještě kam stoupat. Zatím jsem 41,58% Rozšířit Já přikoupil JD 1
bluman Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 @wawrik njn, sorry. ale na tu sprostost mi nedalo nereagovat. ale vlastne nie je to az tak OT, BMW akcie sa diskutovali, za mna: long BMW vs short Tesla 1
Jehlan Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 V 1. 10. 2024 v 10:34, wawrik napsal: Ďalšie vlákno rozosraté hlúposťami. Blahoželám. Rozšířit Cizí hloupost (či lenost) má pro investora neskutečný potenciál možného zisku 3 2
Humanzero Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 (upraveno) Jaký máš názor na TSLA stock? dnes večer NKE snad to zase akcii nevrátí na dno…. Doufám že olympiáda trochu pomohla Upraveno 1. října 2024 uživatelem Humanzero
Jehlan Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 osobní tip je pod 100 do 5 let, N okolo 50 . Už tam není WOW efekt, kvalitativně jsou Čína, cenově jsou Německo. Jestli obsadí dobíjecí stanice a stanou se utilitou je tam potenciál přežití.
Jehlan Odesláno 1. října 2024 Nahlásit Odesláno 1. října 2024 V 24. 9. 2024 v 12:27, Jehlan napsal: A ti naši - piráti, možná půjdou od válu. Takže bude moci ODS býti ODS. Samé lepší zprávy - pro trh. Minimálně pro ČEZ Rozšířit Tak co ten ČEZ ? dáme 1000 do 3 měsíců ?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se