Přejít na obsah

kam investovať???


Doporučené příspěvky

Tak zrovna Ford je značka totálně mimo co jde odezdi ke zdi. Přitom xlet zpět to věděli. Se spalovákama je Číňani z Číny vyprovodily stejně jako ostatní co si tam udělali dojírnu. Pak jako první odrovnají spalováky mimo realitu trhu a pak křičí pomoc. Za mě nabídnout architekturu co umožňuje vestavbu libovolného motoru. Jako to na BMW a Toyota. Řešit nadvyrobu s nulovým ziskem v Číně je zástupný problém .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ford F-series bude dál vydělávat a když se přestanou u fordů snažit konkurovat levné číně, ušetří čas a peníze. Ať si v daném segmentu vylámou zuby evropané, že 😆 

Momentálně by jsem do auto-moto akcií nešel, musíme počkat na pády a tam pak analyzovat potenciál růstu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

F je to jediné co mají. Jinak ostatní jim vzala Toyota a GM. Za mě je to vše zbytečný povyk. Komplet trh el aut neexistuje pokud nebude sekundární trh. Pořad to kupuji jen nadšenci co mají baráky a firmy. Vše přes dotace i v té Číně. Až skončí dotace spadne to na polovinu a pak pomalu s vývojem a poptávkou. Nikdo z kupců BMW si nekoupí Čínu. A žádný Američan když el auto neprodá po 4letech za slušný peníze. 

  • Dát hlas 4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc hlavním problémem v Auto-moto jsou regulace které dělají úředníci od stolu nemající potuchy o daném sektoru (platí obecně) k tomu žádná oponentura ACEA a servilní VW group který prohlásil že emisní sebevraždu v pohodě zvládne. Takže místo evropské Tesly máme evropskou Nokii. Místo aby se bouchlo do stolu, že takhle ne a klidně generální stávka milionu lidí z autosektoru tak se lezlo do pozadí s vidinou dotací. Ale ty vždy skončí někdy a pak je pruser o to větší. Když jde lidem o vlastní kapsu nejsou blbý i když si to úředníci ve vilách v Bruselu myslí. Škoda že zrušili veřejné  defenestrace

  • Dát hlas 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka pro koho? Vyšší daně  na fosilní paliva nižší spotřeba , nižší výběr daně, investice do el. sítě = zdražení energií, vyšší daně = nic neušetříš. Jen budeš otrokem auta, kde ti EU na dálku výměří kolik km můžeš ujet denně. Výsledek? Kupuješ něco nad čím nemáš kontrolu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

55 minutes ago, Dez123 said:

Až přijde Euro 7 a další daně na fosilní paliva, tak si místo BMW ještě rád elektročínu koupí nejeden řidič, bude to levnější.

Sorry, to je absolutny nezmysel. Preco myslis, ze pri spalovakoch niekto kupi BMW a nie spalovak z Ciny alebo Korei? Lebo BMW je lacnejsie???

Cez 10r. jazdim BMW, a za seba  vravim, ze elektrocinu 🤮 nikdy! Ak pride cas, ze EV zacne davat oproti ICE zmysel, tak moje EV bude urcite zas BMW 😉.

Upraveno uživatelem bluman
  • Dát hlas 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. To si myslel i Musk že zákazníci z D3 k němu půjdou jenom protože on dělá něco extra. Ulovil jen minimum protože dotace a image a teď je rád že je rád. Lidi nechtějí jít s nároky dolů.

  • Dát hlas 4
  • Hlasovat proti 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobní tip je pod 100 do 5 let, N okolo 50 . Už tam není WOW efekt, kvalitativně jsou Čína, cenově jsou Německo. Jestli obsadí dobíjecí stanice a stanou se utilitou je tam potenciál přežití. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 9. 2024 v 14:27, Jehlan napsal:

A ti naši - piráti, možná půjdou od válu. Takže bude moci ODS býti ODS. Samé lepší zprávy - pro trh. Minimálně pro ČEZ 

Tak co ten ČEZ ? dáme 1000 do 3 měsíců ? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...