legacy Odesláno 1. července 2011 Nahlásit Odesláno 1. července 2011 Dobrý den,vážení kolegové! Při příležitosti svého 100-ho příspěvku se po několikatýdenní zkušenosti se svým novým a zřejmě nadlouho posledním přírustkem se Vás pokusím seznámit se svými poznatky.Opět podotýkám,že jsem laik a těch pár řádků bude subjektivními postřehy řadového a koncového spotřebitele či uživatele.Proto nečekejte žádné historické,technické,ani technologické rozbory,ale spíše obsáhlejší pocitovku.Proto opět nevylučuji,že se dopustím ať již terminologických či faktických nepřesností a veškeré uvedené informace mají pouze informační a orientační charakter!Jakékoli opravy či upřesnění vítám a neberu jako kritiku,naopak spíše jako rozšíření znalostí svých i vážených čtenářů,pokud se nějaký vůbec najde!:-) Nebudu se vyjadřovat k jejich pořízení,ale že to byl boj od začátku až do konce,to tedy byl!Tímto ještě jednou děkuji všem členům,kteří se na tom podíleli(prodej,nákupy,převody?)Ale jednoho dne přišel balík z evropské přímořské země a mě se ještě několik desítek minut poté třásly ruce,ač sám sebe nepovažuji za extrémního trémistu!Od pošťačky jsem ho převzal sice vcelku suverénsky,jakože nic,šťasten,že se náklady již nenavýší o clo či jiné problémy,ale pak jsem si velmi,velmi vychutnával otvírání.Pokud by se auta prodávala v krabicích,myslím,že by se v podobné bedně jen větších rozměrů prodával Jaguár,Aston-Martin či Range-Rover,z nebritů snad jedině Maserati či Maybach!Fakt paráda a v bytě by klidně mohla zastávat roli soliteru.Britská zeleň přebalu,vzácné dřevo v pianovém laku a krémověbílá kůže,chyty z hnědé,mazec!Taky neskutečná hmotnost,prostě už z té krabice víte,že obsahuje něco mimořádné! Nyní již malou oklikou k vlastním hodinkám.Mé požadavky byly jasné a mít dostatek znalostí a vklad,tak si v podstatě nechám postavit ne nepodobné hodinky,jaké dělá Ball.Má kriteria tedy-tritium GTLS(trubice),safír s AR(lépe vnitřní kvůli nemožnosti poškrábat),otočná minutová luneta s aretací a lu