Stibi Odesláno 11. února 2012 Nahlásit Odesláno 11. února 2012 Zdravím čtenáře, rád bych se zeptal, jestli zde někdo nemáte zkušenosti s hodinkami značky Messerschmitt. konkrétně http://www.nejpanskehodinky.cz/products/messerschmitt-108-42s/ . V hodinářství jsem začátečník a tak nevím na co přesně koukat. Lze z popisu vyčíst, jak kvalitní by mohly být? Design mě absolutně dostal. Za každý postřeh, radu předem děkuju.
zekon7302 Odesláno 11. února 2012 Nahlásit Odesláno 11. února 2012 Zdravím čtenáře, rád bych se zeptal, jestli zde někdo nemáte zkušenosti s hodinkami značky Messerschmitt. konkrétně http://www.nejpanske...chmitt-108-42s/ . V hodinářství jsem začátečník a tak nevím na co přesně koukat. Lze z popisu vyčíst, jak kvalitní by mohly být? Design mě absolutně dostal. Za každý postřeh, radu předem děkuju. jestli tě dostal,, design",přihoď 200kč a máš tohle,(chronoshop),průměr 42mm,miyota-automat, Messerschmitt má odkaz na WW II,ale zapomněli že se tam nehodí quartz Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Stibi Odesláno 11. února 2012 Autor Nahlásit Odesláno 11. února 2012 Ty jsou taky moc hezký. Tedy říkáš, že se nehodí baterie do těchto hodinek? Přesto mě ty messerschmitt přitahují víc. Nejsem zastánce válek, přesto se mi odkaz na luftwaffe líbí. Letadlo mířící přímo je něčim vyzývavý a evokuje k zajímavejm myšlenkám. Rád bych taky, aby byly spolehlivý a něco vydržely. Ale to asi zjistim jen tak, že si je koupim. Tak doufám, že Made in Germany je nějakou zárukou.
Jiribartl Odesláno 11. února 2012 Nahlásit Odesláno 11. února 2012 Ronda není špatná a datumovka, i když vtěstnaná do trojky, se může hodit. Za ty prachy toho moc nového nenajdeš