Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 225
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 4. 7. 2012 v 18:46, 'Kamil' napsal:

Proč si myslíte, že Evolve je nanic? Vyzkoušel ho někdo? Specifikace jsou stejné.

 

Měl jsem dlouho Beltronics RX65, teď jsem si koupi na zkoušku Evolve a podám zprávu.

 

Uvidíš, že to je velký rozdíl, hlavně v místech kde není moc odrazů nebo na dálnici a co je hlavní, největší rozdíl je směrem na tzv. odjezdu, tedy když policie měří ve směru jízdy.

 

 

  V 4. 7. 2012 v 9:15, 'laskajefajn' napsal:

..jak je na tom Valentine One? Cilivosti srovnatelný s Beltronicem?

 

Valentine1 má detekci velmi slušnou měl jsem ho 4 roky, záleželo na kuse, bohužel některé verze měly problém s detekcí, protože měly více zůžené pásmo a nereagovaly tedy na větší rozptyl radaru policie, takže se stávalo, že byla detekce nulová.

Odesláno
  V 5. 7. 2012 v 11:16, 'Josef01' napsal:

Valentine1 má detekci velmi slušnou měl jsem ho 4 roky, záleželo na kuse, bohužel některé verze měly problém s detekcí, protože měly více zůžené pásmo a nereagovaly tedy na větší rozptyl radaru policie, takže se stávalo, že byla detekce nulová.

 

Tohle byl ale problém jenom u Valentine ONE do roku 2008, od verze 3.864 je detekční rozsah minimálně +- 100 MHz, který plně pokrývá frekvenční rozsah českých Ramerů:

.
Odesláno

Já jsem osobně s Valentinem spokojený,už několikrát detekoval a zachranoval.Jak je to s novýma Passatama? Bude hlásit měření když pojede za mnou nebo přede mnou?

Odesláno

Nové Passaty nejsou problém, používají klasický Ramer 10 a Valentine ONE je bez problému dokáže detekovat na dostatečnou vzdálenost: http://www.jenproaut...ejich-barev-spz . Mohou sice měřit i v pasivním režimu, kdy jenom jedou za vozidlem, nic nevysílají a do záběru kamery se jím nahrává rychlost z cejchovaného tachometru, ale prakticky to nevyužívají. Měřit s pomocí radarové hlavy je totiž mnohem jednodušší a rychlejší.

 

POZOR, radarová hlava je schovaná za mřížkou a při běžném pohledu není vidět! Mohou měřit jak po směru jízdy, tak i v protisměru a to jak za jízdy, tak i při stání.

 

Starší Passaty R36 jsou vybaveny pasivním Polcam 2006 (nahrávaní na kameru a výpočet průměrné rychlosti podle ujeté vzdálenosti a času) a antiradar na ně nereaguje: http://www.auto.cz/v...36-policie-5885, http://www.policie.c...-rychlosti.aspx

Odesláno

Tak pokusy o zákaz antiradarů jsou tady už od roku 2000, ale tehdejší distributor Beltronicsů měl dostatečné páky na to, aby tomu zabránil. Nevím, jestli něco něco takového dokáže i ten současný. Zatím se povedl jenom zákaz aktivních antiradarů - rušiček.

 

Na Slovensku jsou sice antiradary nelegální, ale i tam na to existuje legální řešení: http://www.bezpokut.sk. Dokud se tam nezavedou detektory detektorů radarů typu Spectre, tak postačí libovolný pevný antiradar dobře schovaný ve vozidle. Proti Spectre pomůže jenom Beltronics STi-R Plus nebo Stinger. Předem upozorňuji, že jsem výhradním distributorem Stingeru v ČR než mě tady někdo obviní, že si tu na něj dělám nenápadně reklamu.

  • Po roku...
Odesláno

Ahoj,

kolega z práce chce vestavěný antiradar rozumné kvality a ceny (max 30 kCZK). Často cestuje do Rakous a nebaví ho pořád sundavat a schovávat mobilní.

Prosím o tipy.

 

(A zároveň prosím off topicy mi dávajte do SZ, nebo nejlépe vůbec - například "antiradary jsou zlé" nebo "stejně to policajti najdou" a podobně, díky!)

Odesláno (upraveno)

Vestavěný antiradar ,to znamená zařízení na zjišťování toho,že jsem měřen.V případě pasivních systémů detekujících frekvenční radary bych rozhodně volil ten sundavací.Jestli se kolega zajímá o antiradary aktivní spojené s antilaserem,je nejlépe mít na voze dva senzory vpředu a dva vzadu.Tyto senzory potřebují mít otevřený výhled,aby mohly laserový signál zachytit a znehodnotit.Měl jsem toto zařízení na svém předchozím voze,na současné jsem ho nemontoval,jedná se o pevně namontovanou součást vozidla.To neni dobrý.

I pasivní systémy mají detekci laserového signálu,ovšem pracuje velmi nespolehlivě a hlavně hlásí signál v momentě,kdy se již neporušený signál vrací zpět do měřidla,takže není čas na reakci.Průjezdové radary ,tedy radary měřící průměrnou rychlost,jsou vlastně pouhé kamery s infra signálem,který kupodivu lépe zachycovaly antiradary starší výroby,ty zase měly problém s detekcí v Ka pásmu,které se dnes dokonce již zužuje přímo na požadovanou frekvenci a tím odpadá počet planých poplachů.

Osobně bych volil mobilní na frekvence,aktivní pevný na lasery a to ještě v podobě parkovacího systému,který lze zresetovat v případě prohlídky policií a potom se chová jen jako parkovací systém.Po té se v servisu nahraje nový soft.

ukázka pevné sady bez aktivního antilaseru

 http://www.antiradary.cz/vestaveny-antiradar-beltronics-975e-euro/d-70286/

 

 http://www.antiradary-forum.net/

 

Tady je ukázka aktivního,jako parkingu

 

 http://www.antiradary.net/laserova-rusicka-antilaser-g9/

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odesláno

V Rakousku jsou zakázaný jak pasivní, tak aktivní detektory, takže za tímhle účelem to nemá moc smysl pořizovat...

Odesláno (upraveno)

Pro použití v zahraničí je nutno znát operační frekvence,ve kterých  klasické frekvenční radary operují,v návodu většinou bývá tabulka.Ale znovu upozorňuji,že pevnou pasivní sadu bych rozhodně nevolil.Jsme zřejmě posledním státem Evropy,kde je možné používat pasivní systém.Pevně montovaná pasivní sada přináší větší komfort detekce,ale zároveň i nebezpečí odhalení.Když riskovat,tak se sadou aktivní.

Psal jsi,že nechceš OT,ale i tak musím upozornit,že v případě odhalení pevně namontované sady příkladně právě v Rakousku se může celá situace vyhrotit až k zabavení vozidla.Nechci dělat bu bu bu,jen se snažím podpořit svůj názor ohledně pevného a mobilního systému vs aktivního.

Jinak nevím jaká frekvence je používána právě v Rakousku,u nás je to v pásmu Ka,kdy pásmo K máme trvale vypnuto,právě v něm se nachází nejvíce rušících zdrojů,jako upozorňovací cedule tvojí rychlosti,dveře u benzinek a vůbec všude,kde je senzor...

Upraveno uživatelem Daemonultimate
Odesláno

Já jsem v Rakousku musel pecky už několikrát přesvědčovat, že ta bradavice vepředu je opravdu aktivní tempomat a ne antiradar, známej měl Cayenna dva měsíce zabavenýho, tam ty čidla už k tempomatu nepatřily, jsou tam na to fakt hodně háklivý...

Odesláno

Já tomu Rakousku rozumím (a sám mám vyřešeno jinak), ale takhle to chce a nedá si to vymluvit, tak mu to nevymlouvám..

Odesláno
  V 9. 4. 2014 v 11:27, Jeremy napsal:

Já tomu Rakousku rozumím (a sám mám vyřešeno jinak), ale takhle to chce a nedá si to vymluvit, tak mu to nevymlouvám..

 

Ok, pak bude ta 975 dobrá volba...

Odesláno

U toho Cayennu to měl v mřížce, skoro to nebylo vidět, jen z blízka, parkovací senzory už tam byly origo, nechal si to dělat TADY , možná tam to jeho auto bude někde v galerii. Vevnitř to nebylo vidět vůbec, jen to dávalo signál, kde měl tu krabičku strčenou si už neuvědomuju...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...