Martin UL Odesláno 21. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. prosince 2012 Ahoj ve spolek, jsem začátečník chronoamatér...:-) Na jednom zahraničním serveru se rozhoduji o nákupu hodinek Longines Master Collection Chrono 44mm L2.693.4.78.3Nejsem si jistý zda jsou pravé nebo napodobeniny, požádal jsem prodávajícího o seriové číslo a místo prodeje, tak jsem zvědav co pošle. přikládám fotky které dotyčný uveřejnil , můžete se prosím odborníci na tyto hodinky podívat jestli na nich hned neuvidíte něco podezřelého.. Fotky nejsou žádná super kvalita, ale jýá to nefotil:-)Děkuji Martin Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin UL Odesláno 23. prosince 2012 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Opravdu tady není nikdo kdo pomůže .... :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
relativ Odesláno 23. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 23. prosince 2012 Ten strojček vyzerá byť taký lacný. Však uvidíš čo ti pošle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin UL Odesláno 24. prosince 2012 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2012 poslal mě sériové číslo a prodejce kde je koupil , tak budu dnes psát na Longines... jinak děkuji za komentář - najde se ještě někdo a komentářem ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 24. prosince 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2012 Ja bych ti neco napsal, ale nevidim ani odkaz na inzerat, ani fotky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin UL Odesláno 24. prosince 2012 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 24. prosince 2012 Tak buď jsem fotky smazal sám nebo admin? No snad sám :-) tak tady jsoudíky a hezký štědrý večer Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...