Martz Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2011 Duši si kup takovou, aby se ti vešla do šířky pláště, který máš (tj. pokud máš plášť 2.1, tak duše 1.7-2.1 je ok). Ventil zase takový, jakou máš pumpičku Ve vidlici by měl být tlak kolem 5-6 bar, ale záleží to na tom, jak ji chceš mít citlivou. Něco k tomu třeba tu http://www.bike-forum.cz/forum/foukani-vidlice-nastaveni.html?styl=dark Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2011 - na jaký jmenovitý tlak se hustí duše?, na tlak napsaný na plášti, Ralphy bych hustil Od 3.0 barů nahoru, prakticky mezi 3.0 a 4.0 bary, dál ne. - jaká je v kole duše, abych si koupil náhradní? kdekoliv, máš nejspíš galuskový ventilek, duše je (559) 26x1,9, obvykle je u ní nějaký rozsah 1,7- 2,1 například, značka je egál, doporučuju Schwalbe, Michelin, Kenda, Maxis - jaký má být tlak ve vidlici? dle vidlice, na to by měl být u kola manuál, nedoporučuju se řídít radami, ale spíš rozsahem výrobce (hlavně maximálním tlakem), obecně, pokud má vidlice zdvih 100mm, tak bys ji měl po nasednutí na kolo prosednout aspoň o 10-15%, vidlici prostě nějak na místě nastav (abys ji třeba silou promáčkl na místě o 50%), vyraž na projížďku a po návratu se podívej kolik chodila a buď přidej nebo uber, podle vlastního pocitu. O plášti vím jen, že to je Schwalbe Racing Ralph 26", ale jaká do něj pasuje duše se nedá nikde najít, našel jsem v jednom e-shopu duši Schwalbe Light MTB 26x1,70-2,10, galuskový ventil, ale jestli je to ona, to si nejsem jistý. Poradíte mi někdo? Díky a omlouvám se za blbé laické dotazy. edit: a má pro mě vůbec význam kupovat si hustilku na vidlici? Pokud ji máš někde k dosažení tak nemá, pokud ji nikdo nemá, je lepší ji mít doma. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shore Odesláno 31. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. března 2011 Author jsem nikdy nemusel, vždycky se mi líbily jiný kola a nakonec jsem nejvíc srandy zažil na něm... Odříkanýho chleba největší krajíc. Ale Sector je dobrý kolo. A ta prehistorická Judina mi zatím vyhovuje. Koneckonců Nicolas Vuilloz je důkaz, že i na pevnym kole se dá zažít spousta legrace Jinak já se nenaštval, to jsem jenom asi vypadal A věřim, že s norníkem v roce 2004 jsi musel bejt za velikýho exota. Jinak toho rooxe jsem viděl prdnout někdy kolem roku 2000-2001. Dělaly se tehdy v čechách a vozily se do švédka na lejzrovej popis. Pak se to tady prodávalo za cenu ojetýho kola... Tak proto roox moc nemusim Akorát z toho koukání sem jsem zouplna zmagořel a místo hodinek teď nutně potřebuju nový kolo. B.F.G, asi ti přijde osobně poděkovat můj právník a manželka v jedné osobě haha no s tym kukanim sme na tom rovnako, ja premyslam nad nejakym enduro ramom, ktory by som zas nejak osadil, mozno spesl alebo kona a mozno banshee chaparral..uvidime Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagou Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 haha no s tym kukanim sme na tom rovnako, ja premyslam nad nejakym enduro ramom, ktory by som zas nejak osadil, mozno spesl alebo kona a mozno banshee chaparral..uvidime No já mam na víkend půjčenej FS Monster od RB, zřejmě mě někdo potřebuje přesvědčit, že celobrko je správná volba... Tak jsem na to zvědavej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boo-beek Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Pavco, jen doplnim jeste jednu radu - duse kupuj s galuskovym ventilkem.Foukat rucne galuskovej ventilek je mnohem jednodussi nez foukat autoventilek, tohle ocenis predevsim pokud budes potrebovat v terenu menit dusi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Pavco, jen doplnim jeste jednu radu - duse kupuj s galuskovym ventilkem. Foukat rucne galuskovej ventilek je mnohem jednodussi nez foukat autoventilek, tohle ocenis predevsim pokud budes potrebovat v terenu menit dusi. Jen dej bacha, jestli máš na kole náhodou autoventilek a prdneš tam bez redukce (má ji například Mavic) galuskovej ventilek, tak se ti dříve, nebo později ustřihne o hranu ráfku (rozdílné průměry ventilků) Ještě bych dodal, aby ses vyprdnul na duše light a ultralihgt, jsou s nima akorát trable, pro normální lidi nemaj použití Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shore Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 No já mam na víkend půjčenej FS Monster od RB, zřejmě mě někdo potřebuje přesvědčit, že celobrko je správná volba... Tak jsem na to zvědavej. som zvedavy co povies , kedysi sa mi RB dost pacilo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavča Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Jen dej bacha, jestli máš na kole náhodou autoventilek a prdneš tam bez redukce (má ji například Mavic) galuskovej ventilek, tak se ti dříve, nebo později ustřihne o hranu ráfku (rozdílné průměry ventilků) Ještě bych dodal, aby ses vyprdnul na duše light a ultralihgt, jsou s nima akorát trable, pro normální lidi nemaj použití Díky, už je pozdě, dnes dopoledne jsem si koupil náhradní duši a poradili mi super light, takže už ji mám. No ale jako náhradní na dojetí v případě nouze snad bude dobrá. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
B.F.G. Odesláno 1. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. dubna 2011 Díky, už je pozdě, dnes dopoledne jsem si koupil náhradní duši a poradili mi super light, takže už ji mám. No ale jako náhradní na dojetí v případě nouze snad bude dobrá. Ale to jó jako náhradní je ok, zabere málo místa. Ale pak vyhodit a dát klasickou, ona obvykle hůř drží tlak a ráda se cvakne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emte Odesláno 2. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2011 Ještě bych dodal, aby ses vyprdnul na duše light a ultralihgt, jsou s nima akorát trable, pro normální lidi nemaj použití To mi pripomenulo ako som šiel kúpiť Maxxis freeridovú dušu a predavač ma začal presviedčať, že potrebujem ultralight. Odmietal mi predať inú. Nakoniec som remizoval a kúpil nejakú author dušu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. dubna 2011 Tak konečně hotovo ... ať žije 29" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nAscA Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. dubna 2011 Krasne. Kamarad ted jezdi vicemene na tom samem s 29" a nemuze si to vynachvalit. Uz se tesim az to vyzkousim, jen doufam, ze se mi to nezalibi, nezblaznim se a nebudu ty 29" chtit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. dubna 2011 Tak konečně hotovo ... ať žije 29" tož to je přesně to čemu kamarád říkával "hustey bayk" ty kliky jsou k sežrání Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikymik Odesláno 16. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2011 Ja tyhle 29 nedokazu pochopit. Mozna pro nekoho, kdo chce posilovat ruce v kazde technictejsi pasazi. I to jak zkouseli propasovat 27,5 mi rika, ze je to jen byznys. Kdyz se obuji poradne plaste, tak jste s obvodem daleko za silnicnim kolem, ale chapu, ze treba Zimovcaka to oslovuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 16. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2011 asi som moc konzervativny ale zdielam nazor ako mikymik Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikymik Odesláno 16. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2011 Oukej, abychom nebyli pouze prehnane kriticti, tak jezdit na staflich neni esteticke a pro bikera nad 200 cm muze byt 29 dobrou volbou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 16. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. dubna 2011 mozno skusobna jazdy by zmenila moj nazor ale z estetickeho hladiska si stojim za svojim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarett Odesláno 17. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. dubna 2011 Oukej, abychom nebyli pouze prehnane kriticti, tak jezdit na staflich neni esteticke a pro bikera nad 200 cm muze byt 29 dobrou volbou mozno skusobna jazdy by zmenila moj nazor ale z estetickeho hladiska si stojim za svojim soudím, že jste ani jeden pořádnou 29" nevyzkoušel, ale to přijde o tom nepochybuji. A estetika je věc názoru, který je dost subjektivní. Každopádně na posledním svěťáku i včera na prvním čs. poháru 29" sedlala část předních závodníků a všichni bez výjimky byli nadšeni. Všichni dostali na výběr mezi 26 a 29 a po testech nebylo o čem přemýšlet Jsem přesvědčen, že do 5 let na 26" nebude závodit nikdo (vzpomeňte jaké to bylo s jinými novinkami - kotouče, zadní odpružení ...) a jaké je to dnes. Vývoj nezastavíš .... jen Rolex zůstává. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gerhard Odesláno 17. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. dubna 2011 Krasny bike, niekedy mal Specialized podobnu konstrukciu ramu a sedel ako uliaty. Biela na biku - to milujem! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikymik Odesláno 17. dubna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. dubna 2011 Tlumic pod horni ramovou trubkou mely stumpjumpery a FSR 2007 a starsi. Jarett:Poradna 29 a neporadna 29 je skoro temer tak subjektivni jako krasa Mne 29 proste nevyhovuje. Asi to bude tim, ze nejsem zavodnik. Mozna si trekinga jako duchodce take nekdy poridim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky