Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 21. 6. 2013 v 16:33, JAJA napsal:

Pokračování příběhu: Dnes jsem volal k Hanákovi jestli jsou po dalších 30 dnech hodinky opravené...a jaké překvapení...Nest nestihl opravu ani tentokrát v termínu :-)

Hezké, dal bych jim to sežrat (i když při své nátuře a lenosti, kdo ví.."D), psal jsi do toho Švajcu? To nejsou hodinky za 5tis...

  • Odpovědi 65
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Chtěl jsem původně odkázat na to, co tu psal ggrand, ale potlačím vášně a budu ti držet palce ať se ti už co nejdřív hodinky vrátí v původním stavu a k tvojí naprostý spokojenosti!

Odesláno (upraveno)

Volal mi p. Hanák, že kontaktoval vedení Nestu a ti se mu dušovali, že do příštího pátku hodinky budou. Prý takový případ s Nestem ještě nezažili. Říkal jsem mu, že se rozmyslím zda vůbec budu chtít hodinky zpět... tak uvidíme. Hodinářství Hanák je kvůli neschopnosti Nestu v prekérní situaci...

 

A já se Nestu před 2dny "pomstil" a koupil jsem si zase limitu od Fortisu tentokrát 300kusovou... :-)))

Nojo nepoučitelný...

Upraveno uživatelem JAJA
Odesláno
  V 21. 6. 2013 v 17:21, JAJA napsal:

Volal mi p. Hanák, že kontaktoval vedení Nestu a ti se mu dušovali, že do příštího pátku hodinky budou. Prý takový případ s Nestem ještě nezažili. Říkal jsem mu, že se rozmyslím zda vůbec budu chtít hodinky zpět... tak uvidíme. Hodinářství Hanák je kvůli neschopnosti Nestu v prekérní situaci...

 

A já se Nestu před 2dny "pomstil" a koupil jsem si zase limitu od Fortisu tentokrát 300kusovou... :-)))

Nojo nepoučitelný...

...alebo masochista :D  :bangin:

 

F.

Odesláno
  V 21. 6. 2013 v 17:21, JAJA napsal:

Hodinářství Hanák je kvůli neschopnosti Nestu v prekérní situaci...

S tým si nelám hlavu. Ide o luxusný tovar, na ktorom sú královské marže, tak nech sa predvedú, že oprávnene. Hlavne nech sa to vyrieši k tvojej spokojnosti. Po takejto anabáze, ked človek ani nevie, kto sa v tých hodinkách hrabal, by si mal uvažovat o odstúpení. Hlavne nedaj na podnikatelské "psie oči".

Odesláno (upraveno)

Hlavne nedaj na podnikatelské "psie oči".

 

To rozhodně nemá v úmyslu.

Upraveno uživatelem JAJA
Odesláno
  V 21. 6. 2013 v 17:21, JAJA napsal:

A já se Nestu před 2dny "pomstil" a koupil jsem si zase limitu od Fortisu tentokrát 300kusovou... :-)))

Nojo nepoučitelný...

 

Doufám, žes dostal jitrnici (slevu) jakou svět neviděl!!! Ty reklamované bych vrátil a už se tím nezabýval, v téhle situaci bych čekal, že je máš max. do dvou týdnů doma a s velkou mašlí.

Odesláno
  V 21. 6. 2013 v 17:21, JAJA napsal:

Volal mi p. Hanák, že kontaktoval vedení Nestu a ti se mu dušovali, že do příštího pátku hodinky budou. Prý takový případ s Nestem ještě nezažili. Říkal jsem mu, že se rozmyslím zda vůbec budu chtít hodinky zpět... tak uvidíme.

Pokračování nekonečného příběhu s názvem "oprava Fortis"... dnes jsem měl mít dle slibu Nestu hodinky zpět... výsledek je, že hodinky stále nejsou!

Příjem reklamace byl 11.4.!!! :-)

Odesláno
  V 28. 6. 2013 v 17:59, JAJA napsal:

Pokračování nekonečného příběhu s názvem "oprava Fortis"... dnes jsem měl mít dle slibu Nestu hodinky zpět... výsledek je, že hodinky stále nejsou!

Příjem reklamace byl 11.4.!!! :-)

Já už s napětím čekám rozuzlení, tohle je paráda...:(  :raygun:

Odesláno
  V 28. 6. 2013 v 18:00, People napsal:

a kedy budu?

Nějak nebyla síla to zjišťovat... a už mě to ani nezajímá.

Návštěvník Strocek
Odesláno

ty vole... jako tenhle příběh jsem hltal plnými doušky a to nejsem čtenář knížek a to ještě není finále na který jsem zvědavej. Takovýhle drama jen tak někde nezažiješ... Skoro bych byl přesvědčen, že hodinky taky neopustily ČR, ale zase u takovýchhle drahých hodinek a když by to vyšlo najevo, že by to byl takový průser, že by na to autorizovaný servis neměl ani pomyslet, natož to udělat. Každopádně sem napnutej jak to dopadne. Jestli to udělali ve fabrice ve Fortisu, tak je to jejich velká ostuda, ale i tam prostě pracujou lidi, který a to jak víme a sáhněme si do svědomí, nejsou neomylní, ale zase je to taková firma, že by se to stát nemělo. Taky mě překvapuje, že nebyl dodán nějaký opravný list z toho Švýcarska a ty díly, které byly vyndány a vyměněny, což je dneska standard u kohokoliv, kde jsem si něco nechal opravit a to jak hodinky tak i auto apod. V Nestu jsem jednou byl osobně pro stěžejku do Marinemástrů a oranžový kaučuk a hned mi to tam nandali a byli velice ochotní, ale to nebyl nějaký náročný servis, ale firma na mě působila docela příjemně a nebál bych se jí svěřit hodinky.

Odesláno

Dobrej nervak...na to, ze tu jsou tezka podezreni podvodu, poskozeni cizi veci a zrejme i kradeze mi tu furt chybi vyjadreni fortisu CH. Jak to?

Kazdopadne je zas poznat, jak daleko to jeste mame do kulturni evropy...

 

 

Sent from a mobile device.

Odesláno

Vím, že je to pravděpodobně už jen práce navíc, ale přesto by asi nejen mě hodně zajímalo, kdo vlastně udělal chybu, takhle je v tom namočený Hanák, Nest i Fortis a je dost pravděpodobné, že někdo z nich vcelku nevinně.

Pokud by se zjistilo, že hodinky neopustili ČR, což osobně považuji za pravděpodobné, šlo by s toho udělat nějaký konkrétní závěr, takhle to nejvíc poškozuje Fortis.

Odesláno
  V 30. 6. 2013 v 21:48, nividic napsal:

Dobrej nervak...na to, ze tu jsou tezka podezreni podvodu, poskozeni cizi veci a zrejme i kradeze mi tu furt chybi vyjadreni fortisu CH. Jak to?

Kazdopadne je zas poznat, jak daleko to jeste mame do kulturni evropy...

 

 

Sent from a mobile device.

Co to meleš? Jaká kulturní Evropa? Kde a jak dlouho jsi pobyl, že z jedné zmršené záruční opravy díky jedinci někde v servisu či na prodejně, osolíš národ? Se prober..

Odesláno
  V 1. 7. 2013 v 20:00, gougy napsal:

Co to meleš? Jaká kulturní Evropa? Kde a jak dlouho jsi pobyl, že z jedné zmršené záruční opravy díky jedinci někde v servisu či na prodejně, osolíš národ? Se prober..

Klííd... Pán se jen věnuje sportovní disciplíně dost oblíbené ve střední Evropě - kálení do vlastního hnízda. Patrně si myslí, že se tím stane světovým, že to dělá každý správný Angličan, Francouz, Němec ... Že to dělají novináři, se nedivím - ti jsou za to placeni. Spíš mě trochu udivuje, s jakou bravurou tento sport zvládají nadšení amatéři :sick01:

Návštěvník Strocek
Odesláno
  V 2. 7. 2013 v 2:03, nividic napsal:

si to nejak moc beres, gougy. ze se v cesku se zakaznikem dost vyje*ava je znama vec. nebo chces tvrdit opak, ze se obchodnik muze obetavosti pretrhnout? se prober... (no flame)

Naprostej souhlas!!! Nejhorší je, že už jsme na to tak zvyklí, že už s tím skoro počítáme...   

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...