Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

 

To je úplne šialené.

 

Su-35 vs. Raptor - Raptor je zrejme iba čierna diera na doláriky, a Su-35 vyzerá byť viac bojaschopný.

 

http://planes.axlegeeks.com/compare/174-214/Lockheed-F-22-Raptor-vs-Sukhoi-Su-35 ---- pekné porovnanie.

 

V diskusii týpci upozorňujú na to, že zatiaľ čo Raptor je fighter 5.generácie, Su-čko je iba 4-tá....a i tak je v praktickom použití asi ďalej.

 

Mohli by sa už konečne nejako oficiálne stretnúť v dog-fighte. Ako sú amíci v pobaltských štátoch, tak možno bude šanca...

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

technologia pouzita v F-22 je neporovnatelna s tou ktora je SU35, rozumej ze napr pre su35 je F-22 neviditelna. cize kym sa su35 spamata je davno dole.

Asi na tom nieco bude kedze na F-22 je vyvozove embargo. Zrejme su tam nejake tajne specialne technologie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze sa mylis. Jediny problem ktory s F22 maju je korozia, myslis ze rusi nemaju s ich projektami ziadne problemy?? si na omyle, len rozdiel je v tom ze kym rusi nasadia do boja ich T50 tak F22 uz bude zastarala a vo vyvoji bude dalsi stroj ktoremu ruska masina nebude siahat po paty...:-) moj nazor 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

enslow: Tvoj názor Ti samozrejme neberiem, akurát Google je plný toho, aký problematický je celý projekt Raptora. Toť vše...no priznám sa, že mám bližšie k SU-čkam, ako k posledným Lockheed-om :-) takže som zaujatý.

 

F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje zaujatie beriem pretoze ruska technika je prevazne hlavne mysticizovana ako neznicitelna a neviem este aka. Podla mojho nazora su USA daleko vpred s vyvojom co do leteckej techniky. Okrem ineho taka perlicka F-22 je schopna utocit na 30 cielov naraz zatial co SU-35 alebo 30 myslim "iba" na 18. F-22ok je v sluzbe vyse 190 zatial co suchojov ovela menej. Ale aj tak z hladiska bojovej uspesnosti je najlepsie lietadlo na svete podla statistyk F-15 strike eagle

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Pokyn instruktora: Toč dvakrát 360 levá s náklonem 45 stupňů. A né že jako minule neudržíš výšku.

Reakce žáka: Ano, trjadada, to mi to hezky jde, paráda, ještě trochu   ..... táák, horizont tak akorát, jdeme do druhý, ...... bum prásk smýk, křidýlka, pedály, co mám dělat dřív, uf už je to za mnou, do hajzlu, co to bylo????

 

Zkušení už asi vědí.

 

Rozluštění pro ty ostatní: úlohu jsem provedl tak přesně, že jsem si vlítl do vlastního úplavu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník swanieck

Pánové kdo z vás má blíže k letectvu, to jako v Čáslavi nejsou rollstopy že jim ten Gripen jel až na pole a zlomil si nohu?

Gripen si ulomil nožičku a nejen jednu, ale také ocásek a čumáček.....prostě kluci maďarský se netrefili na dráhu......inu, má jen 2,7 km

post-27804-0-73601600-1432052822_thumb.jpg

post-27804-0-48049200-1432052830_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na noha je způsobena konstrukčním řešením, při vyjetí do měkkého se zaboří a čumák jde do země, drak se rozlomí za kabinou přes kterou se převrátí zbytek, podobně to je u F16tky. Ale strávil jsem nějakou dobu ve službě na vojenském letišti a na konci dráhy jsou stožáry mezi kterými je záchytná "síť", ty se v případě nehody vztyčí a zachytí letadlo.

Překvapilo mě že je vrak docela daleko od dráhy, proto to vypadá jako by rollstop nefungoval?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...