Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 1,2tis.
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

ava - tos vystihl přesně s tím popisem praktit aerolinek. Nedá se spolehnout na to, s kým člověk poletí už ani u těch ČSA. O koupacích charterech ani nemluvím - nezáleží na tom od koho je zájezd - ať je to Čedok, Fischer nebo Zájezdy Koutná, stejně poletí v nějaké vyskákané krabici s TVS. Já se vždycky utěšuju tím, že za druhé světové lítaly mnohem horší rachotiny ze dřeva, ještě po nich stříleli a stejně to celkem dost lidí přežilo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nerozumiem iba jednemu a to ze ked niekto zaplati za let cenu jazdy taxikom po Prahe tak ocakava neviem aky servis alebo catering. Ludia to maju nejake pomylene. Ved ak chce komfort nech sa paci. Moze ist na Swechat kupit letecku u Air France alebo Austrian za 500e a ma catering alebo nejaky ten servis. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to tedy zase tak strašně neviděl, většina destinací se lítá do třech hodin a na to člověk nepotřebuje jídlo, pití si koupí před gatem a pokud je ten let v blbou hodinu a má potřebu jíst, objedná si jídlo na netu dopředu. Je třeba si uvědomit, že jsou to normální autobusy, osobně mě paradoxně víc obtěžuje, když se na krátkých tratích jídlo dává, celou cestu sedí vlastně člověk jak sardinka u sklopenýho stolku s loktama u sebe, aby nedrkal do souseda, kterej šermuje příborem, navíc to v letadle smrdí jak v závodce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nedávno letěl a na ten den bylo k mání smartwings nebo čsa, vybral jsem si čsa.

Docela problém s komunikací, protože jsem chtěl potvrdit sedadla vedle sebe, a nepodařilo

se mi to ani přes člověka uvnitř čsa co se známe. Protože let byl tvs + čsa + smartwings dohromady.


Jedna cesta byla starou vylítanou a dobitou kraksnou, druhá o dost novější stroj. Oba tvs.

Přitom jsem letěl s čsa :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ludia chceli z lietania standardnu a pristupnu vec. Ale to lietanie podla mna vobec nie je. Avsak nasiel sa sposob ako to teda spristupnit beznym ludom. Okresat vsetko co sa da za cenu akehokolvek komfortu aj ked som podobneho nazoru ako kolega vyssie. Ked dospely clovek nevydrzi 3 hodiny bez jedla tak nech sa nazere pred gateom. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady s tebou nesouhlasím, létání už je zcela běžná věc, více jak 100.000 letů každý den a více jak 3 miliardy pasažérů ročně jsou ohromná čísla. Nutno vzít v úvahu že jsou země jako Indie s miliardou obyvatel kde létá opravdu jen určitá vrstva lidí. A s tím samozřejmě jdou ruku v ruce nejrůznější aspekty od low cost po luxury celosvětově. Důsledky vidíme sami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych nesouhlasil. Pro TVS jsem létal 3roky. Je to nenažranost letecké společnosti. Proč by pak přidávali 24 mist, navíc, když se dnes váha na člověka stále počítá 75kg. A kdo z vás to má pánové.

 

Není to jen o té kreditce, jak píše Micey, je to o i tom, že třeba ty koupáci, co se meli vrátit z Burgasu, tam stále jsou a budou se vracet až dneska večer. Běžná zpoždění uTVS jsou kolem 9-10 hodin. Posádky z celého světa, letadla vraky atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych nesouhlasil. Pro TVS jsem létal 3roky. Je to nenažranost letecké společnosti. Proč by pak přidávali 24 mist, navíc, když se dnes váha na člověka stále počítá 75kg. A kdo z vás to má pánové.

 

Není to jen o té kreditce, jak píše Micey, je to o i tom, že třeba ty koupáci, co se meli vrátit z Burgasu, tam stále jsou a budou se vracet až dneska večer. Běžná zpoždění uTVS jsou kolem 9-10 hodin. Posádky z celého světa, letadla vraky atd

 

A to poznam pilotov co su hrdy na to ze pracuju v TVS :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to poznam pilotov co su hrdy na to ze pracuju v TVS :-)

Spíš bych to viděl tak, že su hrdý, keď majů robotu a ještě je na ně hodnej týpek, co jim plánuje lety, protože ne všichni jsou místní a není problém jet z Brna pár hodin, sednout do játra na cestu 1,5 hodiny tam, 1,5 hodiny zpátky, pak zase sednout do káry a po D1 domu pěkně 4 hoďky

 

Ještě dodám, že asi taky záleží na věku, rodinném zázemí atd., touha po lítání dokáže zpočátku dost věcí přehlížet.

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdy neni tak spatne, aby nemohlo byt hur. Vzpomente na O´Learyho a jeho napad letat s lidmi na stojaka, aby se jich veslo vic, letat jen s jednim pilotem a jako zalohu mit jednu letusku s PPL apod....Ja to vidim na letajici autobusy (nemyslim tim Airbusy, ale jakekoli dobytcaky v sardinkove uprave) a potom luxury class, klidne velika letadla, ale v konfiguraci pro malo lidi...jenze na to jsou uz vlastne vymysleny private biz-jety ruznych velikosti a doletu...takze se vratim ke konfiguraci jakou mame dnes: napr. spodni paluba - plebs, tak jako na lodi viz podpalubi nejhorsi trida, no a potom horni deck - first class s kovovym priborem sampanem, zivou muzikou, sprchou atd...takze jsem vlastne nevymyslel nic noveho, jen jsem chtel napsat, ze muzeme byt vdecni, ze si kazdy muze vybrat podle svych potreb a moznosti. Jeste v 70. letech byla osobni letecka preprava velikym luxusem, opravdu hodne drahym spasem. Dnes je dostupnejsi mnohem sirsi vrstve lidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...