Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím a prosím o radu.Jsem tu nováček.Dostal jsem od otce funkční hodinky carrera 2447 ns,které si kupoval 1969.U hodinek došlo k výměně sklíčka za neoriginální a tím pádem tam nevlezl ani tachymetrický kroužek,který se startil.Bůh ví kam.Chtěl bych hodinky dát dohromady,tak sháním sklíčko s tachy kroužkem.Narazil jsem však na problem v rozměrech .Našel jsem asi tři sklíčka u kterých bylo napsáno,že jsou na carreru ze 70tých let.Ale u každých byl psaný jiný rozměr.1:32,4 mm.2:32,5 mm,3:32,7 mm.Nemáte prosím někdo zkušenost,jestli na tenhle typ je jeden rozměr a každej to změřil jinak?Nebo opravdu jsou takové minimální rozměry:Děkuji za info.

post-34927-0-93547000-1391805094_thumb.jpg

post-34927-0-79970500-1391805203_thumb.jpg

post-34927-0-26701200-1391806030_thumb.jpg

• Odpovědi 51
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ahoj, vítám Tě na fóru! Vůbec nemám ponětí, ale jsou to DĚLO Hujerky! Poděkuj tátovi, jsem si jistý, že info Ti někdo podá. 

Odesláno

Díky moc.Tata si je koupil když mu zemřel jeho otec,tak je to taková srdeční záležitost.Proto bych je chtěl z kompletovat.Patrám a pátrám.Tak budu rád za každou radu která by mi pomhla.

Odesláno

parada. hned bych je zanes do atelieru Knespl a Majzlik na welness, poridil jim novej pasek a uzival si s nima.

Odesláno (upraveno)

Pásek je novej,ten jsem koupil Přes P.Hanáka ,Brno.Je takovej co si pamatuji jako kluk,že na nich byl.Knespl a Majzlik jsem kontaktoval mejlem,prej když si seženu sklíčko tak není problém.Čekám na jednu aukci,tak doufám že to klapne

Upraveno uživatelem Jan7
Odesláno
  V 7. 2. 2014 v 22:14, Kid_A napsal:

promin toho rally pasku sem si nevsiml. ten je dobrej:)

V poho  :) .Řemínek je to nejmenší.Ještě mě čeká dlouhá cesta

Odesláno

Gratuluju - opravdu BOMBA carrery !!!