Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zatím není nic moc psát. Je to dědictví, tak vlastně taky o nich moc nevím, ale fotky zkusím nafotit lépe, ale nejsem fotograf, tak snad se to povede. Kdyby mi chtěl někdo pomoc s odhadem ceny, byl bych rád. Děkuji

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Odesláno

Po spatření první fialové fotky jsem si pomyslel to samé, co tady artikuloval vážený člen Vit.

Nicméně jistý si vůbec nejsem, prostě by to skutečně chtělo lepší fotky se skutečnými barvami. O materiálu by napověděly puncy nebo pohled mezi nožičky na šesté hodině.

A pokud se ceny týká, ta se vytvoří až podle nálady trhu, jistou orientaci může poskytnout internet.

Odesláno

Puncy zkusím zachytit, Mám vyjádření z GP z Prahy, že se tam tento model prodal. Jedná se o limitku. M

Puncy?

Tyhle by měly být zlacené, jestli se nemýlím. Velmi hezké manual chrona od sympatické firmy.

Odesláno

Jsou zlaté, puncy tam jsou 2. Zkoušel jsem vyfotit, ale bohužel to vidět není. M

Musíš počkat na světlo, určitě všichni na fóru oceníme, když Ti je pomůže nafotit i kamarád, nebo někdo s lepším foťákem :cheers:

Na další snímky se těším, netradičních hodinek je zde málo.

Odesláno

jsou to GP z rannnych devadesatek, tomu podle me odpovida kvalita cifru.... ale urcite bych je otevrel...

Odesláno

Je možné, že se pletu, ale ani řemen nevypadá moc kvalitně.

Kolik ty hodinky mohly stát nové? Dali by jste na tak drahé hodinky laciný řemen?

Zkus je prosím natáhnout, pustit stopky a podívej se jestli vteřinovka jde plynule nebo skáče po celých sekundách.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.