Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník milosklikar
Odesláno

další přírustek do garáže SUZUKI DR650 RS

první foto při dovozu, další po úpravě

post-786-1214586168.jpg

post-786-1214586349.jpg

post-786-1214586377.jpg

post-786-1214586421.jpg

  • Odpovědi 480
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak jsem se neudržel a pouštím se do debaty o vozidlech. A jdu rovnou na věc! Musím se zastat německých vozů a hlavně BMW. Miluji BMW! A ještě jednou to řeknu a nestydím se za to! Zbožňuji BMW! Zvláště pak produkci z 90. let. V té době bylo, samozřejmě dle mého skromného názoru, BMW na absolutním vrcholu jak designu, tak technikou, jízdníma vlastnostma, prostě vším. Dneska trochu hůře rozdýchávám některé Banglovo designové variace, ale technika, zvláště pak motory jsou neodiskutovatelná špička.

A je to venku! Jsem kompletně vrtulkovej!

Přikládám foto mé 528i E39 M-Paket (bohužel nemám zrovna po ruce lepší), kde toto auto mi i přes svůj věk dokáže dostat do naprosté euforie a zprostředkovat takové jízdní zážitky, že mám po tom problém usnout. Sametový, ale když je zapotřebí, tak zuřivý, řadový šestiválec se svým typicky kovovým zvukem a jízdní vlastnosti M podvozku je zkrátka nirvana. Čitelnost celého auta je skvostná.

Tak zatím. Only.

PS: tak jsem zvědavý do jakého vosího hnízda jsem šťournul

Odesláno (upraveno)

Tak sem hodím tedy i jednu z několika já. Tuhle mám na veterána, žádné nevratné úpravy, motor po repasy, jede krásně.

Mazda RX-7, r.v. 1981, 1.generace, motor Wankel 1,2, 2 rotory. Výkon po menších úpravách cca 120-130Hp.

post-3260-1215718417.jpg

post-3260-1215718428.jpg

post-3260-1215718438.jpg

Upraveno uživatelem Kyle Case
Odesláno

to ONLY: Tak to je sranda, já BMW vůbec nemusím...líbí se mi, velmi se mi líbily interiéry předchozých enerací... ale nejezdí se mi v nich tak, abych mohl říct, že jsem s tím autem srostl... je to prostě o pocitech a tam mi BMW prostě nějak nesedlo ... To už mně víc bavil Nissan 350Z, nebo můj současný Mini Cooper S /byť ho byrábí BMW, ale bavorák to není:) )

Odesláno
  Onion napsal:
... To už mně víc bavil Nissan 350Z, nebo můj současný Mini Cooper S /byť ho byrábí BMW, ale bavorák to není:) )

:taz: Člověk by řekl, že si v klidu na chronomagu odpočine, když přijde utahaný ze šichty a ono zas mini cooper. Musím na to čučet jedenáct hodin denně čtyři dny v týdnu a pak i tady ;) Cooper S motory mi dají největší dřinu, strašně dlouho to trvá, než tam nahodím a pořádně upevním ten zpropadený katalyzátor. Pak lítám jak ženská v obchodě abych to dohnal a na lince nepadal dolů. Jenom pro informaci, nemá problém s brzdama, klimou, tlumičem nebo zmíněným katalyzátorem? ^_^

Odesláno
  Onion napsal:
to ONLY: Tak to je sranda, já BMW vůbec nemusím...líbí se mi, velmi se mi líbily interiéry předchozých enerací... ale nejezdí se mi v nich tak, abych mohl říct, že jsem s tím autem srostl... je to prostě o pocitech a tam mi BMW prostě nějak nesedlo ... To už mně víc bavil Nissan 350Z, nebo můj současný Mini Cooper S /byť ho byrábí BMW, ale bavorák to není:) )

Haha, tak tomu bavoráku neunikneš :-). No v Mini bych se rád svezl, slyšel jsem na podvozek a celkově na celé auto jenom samé chvály (taky ho dělalo BMW :thumbsup_anim: ). Jinak co se týče BMW samotných, proti gustu žádný dyšputát :-). Musím se ale taky přiznat, že současné interiery mě už tak neberou jako dřív. Zkrátka koncepce natočené palubky na řidiče byla, je a bude pro mě nepřekonatelná. Cítíš se tam jako v letadle. Je sranda, že BMW to opustilo a Audi to začalo dělat ve svých autech a všude na ní od té doby pějou jenom chválu, zatímco do BMW se kvůli interiéru každý opře. Myslím, že neudělalo BMW dobře, že se tohoto prvku vzdalo. Dokud ale budou dělat svoje fantastické řadové šestiválce, přímo řazenou převodovku a zadní náhon, tak jim jejich designové eskapády odpouštím.

Only.

Odesláno

Tak tady je jedno ilustracni foto meho noveho prirustu, MG Midget. Poridili jsme si s tatou hracku na leto i zimu, pres leto bude na jezdeni, pres zimu na kuteni. Auto zvladlo 1700 km cesty z Anglie po vlastni ose bez nejmensich problemu, narozdil od jeho ridice, ktery bude kvuli spankovemu deficitu nucen dalsi foto a info pridat nejspis az zitra...

post-1770-1215807069.jpg

Odesláno (upraveno)
  hufnor napsal:
Tak tady je jedno ilustracni foto meho noveho prirustu, MG Midget. Poridili jsme si s tatou hracku na leto i zimu, pres leto bude na jezdeni, pres zimu na kuteni. Auto zvladlo 1700 km cesty z Anglie po vlastni ose bez nejmensich problemu, narozdil od jeho ridice, ktery bude kvuli spankovemu deficitu nucen dalsi foto a info pridat nejspis az zitra...

 

Bratr mého AJ lektora velmi podobný kousek prodával na Ebay....

Upraveno uživatelem koblih69
Odesláno
  only napsal:
Sorry, ještě tu fotku :crying_anim02:

Only.

 

 

kurňa, gdes s tím jezdils? Ty gumy jsou jak od malty! BTW, od BMW se mi v současnosti naprosto nejvíc líbí Z4 Coupé, tu já osobně považuji za vrchol designu.

Odesláno
  midloch napsal:
kurňa, gdes s tím jezdils? Ty gumy jsou jak od malty! BTW, od BMW se mi v současnosti naprosto nejvíc líbí Z4 Coupé, tu já osobně považuji za vrchol designu.

Haha, skoro jsi to trefil ... rekonstrukce domu je rekonstrukce domu. I když jsem to umyl pořádně před tím, než jsem to šoupnul do garáže, stejně se ty dvě otáčky kol odehrály v blátíčku :crying_anim02: , taky mě to štvalo, ale do garáže už vodu tahat nechci a mít to tam a tak jsou špinavé ... Jo Z4 kupé a zvláště pak ve verzi "M" je moc pěkné. Hodně se mi líbí boční silueta toho auta, nicméně mám trochu problém s přední částí vozu, hlavně pak světla ... ale celkově vzato je to pěkný vozidlo. Ze současného designu BMW se mi jednoznačně nejvíc líbí řada 5, zvláště pak v M-Paketu no a pak následuje řada 3 hlavně v provedení kupé.

Only.

Odesláno
  hufnor napsal:
Tak tady je jedno ilustracni foto meho noveho prirustu, MG Midget. Poridili jsme si s tatou hracku na leto i zimu, pres leto bude na jezdeni, pres zimu na kuteni. Auto zvladlo 1700 km cesty z Anglie po vlastni ose bez nejmensich problemu, narozdil od jeho ridice, ktery bude kvuli spankovemu deficitu nucen dalsi foto a info pridat nejspis az zitra...

post-1770-1215807069.jpg

No tak to je velký fešák! Napiš něco bližšího (rok výroby, koníci, stav vozu atd.) Ale fakt se mi to líbí. Za kolik se to dá pořídit, samozřejmě nechci vědět tvojí cenu, ale pouze orientačně.

Only.

Odesláno
  only napsal:
...Dneska trochu hůře rozdýchávám některé Banglovo designové variace,.....

 

 

  only napsal:
....Ze současného designu BMW se mi jednoznačně nejvíc líbí řada 5.....

 

Nezda sa ti, že si trochu protirečiš ?

Sučasna päťka bola Banglovym prvym a najzatracovanejšim modelom v BMW.

Odesláno
  xlaque napsal:
Nezda sa ti, že si trochu protirečiš ?

Sučasna päťka bola Banglovym prvym a najzatracovanejšim modelom v BMW.

Ba ne, neprotiřečím. Napsal jsem, že "některé" Banglovi výtvory se mi nelíbí (řada 6, řada 7, X3, X6) a to neznamená, že se mi nelíbí všechny, pak jsem zmínil, že mám problémy hlavně s jeho novou architekturou palubních desek (absence natočení středové části na řidiče) a vůbec celým interiérem (a to i včetně u mnou jinak oblíbené 5ky E60).

Co se týče Bangla, tak v BMW působí již od druhé poloviny 90. let, takže např. design řady 5 E39, řady 3 E46 už jsou z části i jeho výtvory. Pouze v té době ještě neměl zcela volnou ruku na "změnu směřování budoucího designu BMW", jak se samo BMW vyjádřilo k designu svých vozidel. BMW uvedlo, že řadou 5 E39 dosáhli designového vrcholu staré éry BMW a že je potřeba provést radikální změnu. No a právě to pověstné první nejkontroverznější seriové BMW od Chrise Bangela, které jsi myslel, není řada 5 E60 (uvedena na trh 2004) ale řada 7 E65 (uvedena na trh 2002) - toto BMW právě přišlo jako první s totálně překopanou vnitřní architekrou a bylo z počátku velice špatně vnímáno tradičními fanoušky BMW (jsem mezi nimi :thumbsup_anim: ). Dost současných BMW se mi exteriery jinak velice líbí (i když se najdou detaily, které moc nemusím, ale tak je to se vším), řada 1, řada 3 kupé, řada 5, Z4.

Only.

Odesláno
  only napsal:
No tak to je velký fešák! Napiš něco bližšího (rok výroby, koníci, stav vozu atd.) Ale fakt se mi to líbí. Za kolik se to dá pořídit, samozřejmě nechci vědět tvojí cenu, ale pouze orientačně.

Only.

 

2 koblih69: pokud je bratr lektora z Kentu a prodaval ho ted, tak je dost mozne, ze jsem to koupil prave od nej. Midget je totiz vydrazeny prave na eBay.

2 only plus vsichni ostatni: Story ve zkratce, vice info a foto je k dispozici na mem blogu zde.

Mimochodem, pokud by vas nekoho zacaly svrbet mozkove zavity a premysleli byste o pridani dalsiho vylozene levneho konicku k hodinkam a uvazovali o porizeni veterana, treba prave nejakeho MG, rad poradim. Vzhledem k tomu, ze celkem ovladam anglictinu taky rad pomuzu s pripadnym vyhledanim auta, kontaktovanim prodejcu, eventualne (az se vzpamatuju z tech 3300 km absolvovanych za posledni tri dny) i s dovozem. O radost z projizdky takovymhle autem se proste musim podelit a tento krasny konicek dal sirit! :)

Odesláno

ano jezdil jsem v tom... Pokud ST, tak leda třídveřák... je obrovský rozdíl mezi tří a pětidveřovou verzí... to nastavení je diametrálně odlišné... abojí je svižně auto které se dá obhájit i před manželkou :)

Odesláno (upraveno)

Jako Onion. Petidver je takovej "mekci", mam z nej pocit, ze se vic "zvejka" a tahne za sebou zadek. Tridver je tak akorat, prakticky a rychly auto. Velmi prijemnej hatchback, kterej nevymlati dusi a presto dokaze pobavit. Najel jsem v obou typech ST zhruba 2000 km..

 

Ja se za posledni dny zamiloval do BMW 335Ci (viz reportaz na blogu) a svrbi me z nej uplne vsechno :D.

Upraveno uživatelem DaDriva

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...