Caines Odesláno 8. listopadu 2014 Nahlásit Odesláno 8. listopadu 2014 Zdravím! Jsem nováček, který se poohlíží po nových hodinkách na běžné každodenní nošení. Nemám ale moc velké zkušenosti ani rozpočet, tak jsem si řekl, že se raději poradím tady. Rád bych automaty, které by byly spíše menší, protože sám mám velice úzké zápěstí (16 cm). Mám také raději jednodušší vzhled, i když hádám, že to je docela relativní. Nejsem si moc jist, zda spíše hledat tmavý nebo světlý ciferník, popravdě světlý mi je sympatičtější, ale věřím, že tmavý asi bude více praktický. Rád bych také hodinky koupil tady v České republice. Po chvilkovém průzkumu jsem narazil na několik modelů od Seika, které mne zaujaly, jedná se o: SNKK87K1SNX993SNKK71K1 Narazil jsem také na Seiko Kinetic, konkrétně model SKA571P1, který se mi líbí velmi vzhledově, nejsem si však jist s praktičností Kinetic pohonu, vím, že tu na fóru na něj rozporuplné názory. Nemusí se samozřejmě jednat jen o Seika, zaměřil jsem se na ně po pročtení fóra, kdy jsem došel k názoru, že nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Předem děkuji za rady.
xcmaniax Odesláno 8. listopadu 2014 Nahlásit Odesláno 8. listopadu 2014 Koukni na ta Seika v inzerci;)
Frostie Odesláno 8. listopadu 2014 Nahlásit Odesláno 8. listopadu 2014 Kineticu se musím zastat, bezproblémový chod, mám jej dva roky, moje Pulsary dosahují dlouhodobě přesnost od času do času cca 5-6 sec, což nejsou některé automaty schopny dosáhnout ani za 12 hodin... Záleží na preferencích. S automaty budeš nucen si neustále hrát a seřizovat je, kinetic budeš seřizovat dvakrát do roka. Zranitelnost kineticu není o nic větší než u automatů, přesnost viz výše.