Přejít na obsah

MAURICE LACROIX

gerhard

Doporučené příspěvky

Zdravim fandy hodinariny,

rad by som pocul nejake nazory na moj vyber. Mam trochu prehlad o hodinkach z WATCH magazin ale stale som len zaciatocnik laik,mam vybraty kus od ML z kolekcie MIROS quartz SPORT,cierny podklad ocel,su sport elegantne,dizajn ma zaujal velmi,avsak stale som tuzil po automatoch.Mam 34 rokov mladu rodinku a nie vellmi by som rad minul viac ako 650 eur ,i ked kolekcia MASTERPRICE je skutocne nadherna su to hodinky ktore mozno nosit denne?Charakter mojej prace by mi to dovoloval ale predsa... Na druhej strane quartzky SWISS made mozno povedat ze su to skvele hodinky ze je toprava hodinarina? Alebo sa mam poobhliadnut po inej znacke.Viem vsetko je subjektivne... Za nejaky nazor vsak aj tak dakujem dopredu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedny ML z řady Masterpiece doma máme (Kubson ví) a na denní nošení jsou ok (k saku dokonalý). A jak tu píše, starší řady se dají sehnat za velmi zajímavé ceny (jinak velká drahota). Každopádně jdi radši do automatů. Koukal jsem na ofiko stránky a nové modely řady Pontos také nevypadají věru zle (např. model Daydate - datumovka se posunula na číslo šest)

Přidávám link: http://www.mauricelacroix.com/index.php?p=...mp;showmodels=1

Upraveno uživatelem Hanz21
Odkaz ke komentáři

Diky Kubson ,Martin, Hainze21 kadzopadne dnes som bol na Grafton street ceknut cenu Pontosu ,budem vediet zajtra ceny.V kazdom pripade asi pockam a dosporim,i ked som dal uz deposit za Mirosy ale hadam to s nimi dohodnemnejako.Su to krasne kusy,naozaj.Dakujem chlapci-spravny horology maniaci:-)

Odkaz ke komentáři

Diky Kubson ,Martin, Hainze21 kadzopadne dnes som bol na Grafton street ceknut cenu Pontosu ,budem vediet zajtra ceny.V kazdom pripade asi pockam a dosporim,i ked som dal uz deposit za Mirosy ale hadam to s nimi dohodnemnejako.Su to krasne kusy,naozaj.Dakujem chlapci-spravny horology maniaci:-)

Nazdar Gerharde, ty jsi tady v Atha Cliath?