brasil Odesláno 21. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2007 Zdravím všechny postižené Mam pouze jeden drzý dotaz, zda tyto hodinky za vydraženou cenu 4600 opravdu stojí. Paní bohužel nevyfotila strojek, korunku atd., takže se klepu co mi přijde, šel jsem do rizika Navíc jsem student a tyhle peníze jsou pro mě opravdu dost, chci znát názor odborníků. Všem děkuji http://www.aukro.cz/show_item.php?item=244579258 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakubisko Odesláno 21. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2007 Ja uz bych si koupi hodinek bez fotky strojku nelajznul, poucil jsem se. Inzerat vypada ale verohodne a za pomerne malo penez bys mohl dostat dost muziky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasil Odesláno 21. září 2007 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2007 Tak já doufám, že paní spíš moc hodinkám ´´nerozumí´´, tak do toho nechtěla hrabat Jestli to nevyjde, bude neoriginální korunka, strojek radši nechci mluvit a detail na ciferníku... Mimochodem nevíte někdo, kde se dá udělat kvalitní renovace takovýchto hodinek Omega? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
safi Odesláno 21. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. září 2007 Tak já doufám, že paní spíš moc hodinkám ´´nerozumí´´, tak do toho nechtěla hrabat Jestli to nevyjde, bude neoriginální korunka, strojek radši nechci mluvit a detail na ciferníku... Mimochodem nevíte někdo, kde se dá udělat kvalitní renovace takovýchto hodinek Omega? Mechano Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pedro:) Odesláno 22. září 2007 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. září 2007 Hodinky jsou origoš, mám podobné...a cena velice slušná takže dobrá koupě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...