techlak Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 28. srpna 2017 Přesně,motor v zadním kole je přežitek a hlavně pokud to myslíš s elektrokolem vážně coby méně šlapací alternativou k cyklo zábavě tak nefunkční a provozně nesmyslná . Ty Specialized jsou v nejužší špičče elektrokol na trhu . Hlavní výhodou středového uložení motoru je to,že máš pořád opravdu kolo . Nějaké programování rychlostí je imho nesmysl který dělat ani nebudeš a hlavně ho vůbec nepotřebuješ.
Hasňa Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 28. srpna 2017 (upraveno) Kámoš má Levo Turbo na balónech a je spokojený, jak želva. Každý vikend je s tím v Beskydech, nebo na Rychlebách. Při těžkém přejezdu Beskyd, kdy to každému půjčoval a každý to zkoušel na doraz, udělal 37 km. Těch 50 je realistický standard. Upraveno 28. srpna 2017 uživatelem Hasňa
techlak Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 28. srpna 2017 Já na pevnaku Specl kopce v režimu turbo cca 32km , když jsem testoval chtěl jsem i vyzkoušet jiné režimy , ale nedostal jsem se k tomu ....jediný co je trosku opruz je omezení rychlosti na 25 , ale to se dá odblokovat , je to tak nastaveny kvůli legislativě
Duke650 Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 28. srpna 2017 (upraveno) Dá se to hacknout přes bluetooth - vlastně jen nastavíš jiný obvod kolahttps://ebiketuningblog.com/2016/12/09/specialized-turbo-levo-tuning-der-bluetooth-hack/ Upraveno 28. srpna 2017 uživatelem Duke650
zde Odesláno 28. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 28. srpna 2017 Jak se na tom Levu vybírají režimy? Nikde nevidím ovládání na řídítkách. Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Jarett Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 V 28. 8. 2017 v 20:47, zde napsal: Jak se na tom Levu vybírají režimy? Nikde nevidím ovládání na řídítkách. Sent from my iPad using Tapatalk ProSpecialized .... ovládání na rámu je na modelech 2017, modely 2018, které jsou od září v prodeji mají ovláání na řidítkách. Nové modely mají lepší motor a výkonnější baterku. Celkově je přírůstek ve výdrži cca 15% ... to je při jízdě zhruba hodina navíc
zde Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 V 29. 8. 2017 v 4:24, Duke650 napsal: Přímo na baterii vlevo nahořeTo jsem právě viděl, ale nezdálo se mi to. Připadá mi to dost nepohodlné, oproti ovládání palcem na řídítkách. V kopci na kořenech bych měl asi problém pustit řídítka a přepnout jiný režim.
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Na panel na řidítkách taky nedošáhnu bez toho, aby levá ruka pustila grip. Tímto si ušetřili problémy s taháním kabelů po kole. Volitelně nabízejí bezdrátový přepínač s montáží na řidítka. I hodně hnusné kořeny a balvany v náročném stoupání jsme v pohodě jezdil na standardní režim ... fakt si neumím představit, kdy bych potřeboval ten nejsilnější doping
Jarett Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 V 29. 8. 2017 v 5:01, Duke650 napsal: Na panel na řidítkách taky nedošáhnu bez toho, aby levá ruka pustila grip. Tímto si ušetřili problémy s taháním kabelů po kole. Volitelně nabízejí bezdrátový přepínač s montáží na řidítka. I hodně hnusné kořeny a balvany v náročném stoupání jsme v pohodě jezdil na standardní režim ... fakt si neumím představit, kdy bych potřeboval ten nejsilnější dopingBezdrátový ovladač už není dostupný, na nových modelech je ovladač integrován ke gripu.
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 OK to zní dobřemodely 2018 jsem ještě neviděl
Jarett Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 V 29. 8. 2017 v 6:02, Duke650 napsal: OK to zní dobřemodely 2018 jsem ještě nevidělRozhodně stojí za to koupit model nový
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Čistě za sebe - já si v r. 2028 koupím model 2027 s výraznou slevou :-) to už budou lidové ceny a hmotnost pod dvacet :-) do té doby budu jezdit old school na vlastní pohon
tommas4 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Kolik to váží v HT verzi? Nejsem to schopný nikde najít, jen že motor má 3,4kg.
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Turbo Levo HT 29" (2016) 20,6 kgplus/mínus podle konkrétního provedení
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Turbo Levo FSR ST CE 29 (2017): 21,7 kgplus mínus podle velikosti a konkrétního provedení
tommas4 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Pf, to jsem čekal o 5 kilo míň teda. Kolik asi váží ty elektrokola co se s nima jezdí ty světový závody?Jako ty ne-zrovna-povolené-elektro kola . . .
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 O pět kilo min váží "normální" full s ALU rámem bez elektřiny
Duke650 Odesláno 29. srpna 2017 Nahlásit Odesláno 29. srpna 2017 Hmm, v ročníku 2018 jsou pěkné kousky
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se