Piplík Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Zdravím všechny fandy Seiko hodinek. Pár diskuzí ohledně tuningu už tady proběhlo, ale chtěl jsem se jako nováček zeptat, jak vytunit Monstra od Seika. Máte své zkušenosti a tipy? Pochlubte se svými úpravami. Děkuji všem za tipy a inspiraci. Díky. Pavel
Maxel Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Tuning byl v módě naposled tak před dekádou... kašli na to, nejlepší jsou beztak v origo stavu
Návštěvník Zmizík Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Já na ně dal safír se zeleným vnitřním antireflexem. Víc mě toho nenapadlo.
McStinger Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 http://www.monsterwatches.eu/eu/index.php/modificatieshttp://www.motorcitywatchworks.com/work.html
Daemonultimate Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Safír když doškrábeš sklíčko je dobrej nápad, jinak mě spíš při pohledu na většinu těch předělávek napadá otázka ,,Jak zkurvit Monstra?"
villain83 Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Já na ně dal safír se zeleným vnitřním antireflexem. Víc mě toho nenapadlo.Mas je jeste?
p3k Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Safír když doškrábeš sklíčko je dobrej nápad, jinak mě spíš při pohledu na většinu těch předělávek napadá otázka ,,Jak z...vit Monstra?"Souhlas, ale to sklíčko nebo i ty keramické (nebo PVD), to celkem jde. Černá monstra (jak PVD) tak i cifr, to by celkem šly, ikdyž proč se pěr...it, když třeba tady už jsou hotové.
Návštěvník Zmizík Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 Normalni monstra, co by na nich bylo k videni??
villain83 Odesláno 3. ledna 2016 Nahlásit Odesláno 3. ledna 2016 (upraveno) Ten zelenej AR.Ale tak nic,zavru voci a zkusim si to predstavit.Jo,uz to vidim....dobry,diky... Upraveno 3. ledna 2016 uživatelem villain83