Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj, zdravím všechny na tomto foru,

prosím Vás o radu - váš názor na kapesní MECHANICKÉ hodinky značky MPM.

Jsem naprostý laik(navíc bohužel hluboko do kapsy :-(

Rád bych si pořídil mechanické hodinky, má to vůbec cenu-uvažovat o MPM?

Líbí se mi tyhle- http://www.ehodinarstvi.cz/good.php?goodId...INKY-4-mechanic

Budu vděčný za dobré rady i názory, doporučení.(nevím ani kdo to vyrábí nebo co je tam vůbec za strojek?)Díky.

M.

• Odpovědi 43
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Ahoj,

já se v tom taky nijak nevyznám, ale když kouknu na Aukro nebo na Ebay tak jsou tam v podobných cenových relacích hezčí např. Omegy, Doxy a nebo o něco málo dražší Zenith...

Samozřejmě nejsou nové, ale bývají často ve velice dobrém stavu a mají svou historii :-)

Odesláno
Ahoj,

já se v tom taky nijak nevyznám, ale když kouknu na Aukro nebo na Ebay tak jsou tam v podobných cenových relacích hezčí např. Omegy, Doxy a nebo o něco málo dražší Zenith...

Samozřejmě nejsou nové, ale bývají často ve velice dobrém stavu a mají svou historii :-)

díky za radu, ale zajímajímne tyhle hodinky(a hlavně nové se zárukou)

Odesláno

hmm, díky za reakce, takže MPM bude asi pěkný shit.

Podle reakcí bych si měl připlatit a koupit origo švýcary.

Raději teda ještě našetřím. Dají se sehnat nějaké švýcarské hodinky(né teda číny) za přijatelnou cenu?

Odesláno

Ty, co máš na obrázku mám stejné, ale od Junghanse. Pouzdro je průměrné kvality, stroj slušný. Velikostí se ale kedná spíše o hodinky dámské na krk, také víko nad ciferníkem s malým průhledem ukazuje, že se nejedná o pánské hodinky. Slušných kapesních hodinek seženeš po bazarech mraky, v cenách od cca 200 kč. Do tisícovky seženeš i slušnou značku a v docela dobrém stavu, Za cca 2000 máš kapesní Omegy jedna radost.....

Odesláno