tommas4 Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Co když někdo nastoupí zadníma dveřma? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Co když někdo nastoupí zadníma dveřma?jedině dobře .... aspoň netáhne na nohy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 YPO: Ty jim schválně kecáš, ale nešvar dělají oni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 ale .... já je mám přeci rád .... sou jak moje hloupé děti ...vopčas poradím a vopčas je plácnu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Spíš si ten nešvar sám přiživuješ. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klotzman Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Já teda jezdím tak málo sockou, že když už, tak se taky výjimečně občas řiditele na něco zeptám...teď se budu bát. Mě nenapadlo, že seru a vobtěžuju Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 jasně že sereš a vobtěžuješ ..... kdyby se mě na každý zastávce ptalo pět vocasů, který sou líný si přečíst jízdní řád, tak sem na pátý zastávce zpožděnej vo deset minut a tam mě zjebe bába že jedu pozdě, potažmo se na konečný ani nevyčůrám a můžu jet zase zpátky .... trochu samostatnosti Klozmane ..... a hlavně pozdravit .... stačí dobrý den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 (upraveno) YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv). Ale já tě chápu, pracoval jsem s lidmi taky a vím jaké to je. Nicméně je to součást práce s lidmi a musí se s tím počítat. Když se člověk dostane do fáze, že ho tohle začíná deptat, měl by začít uvažovat o změně (v rámci zachování vlastního zdraví a důstojnosti své, zákazníků i onoho povolání). Upraveno 24. listopadu 2016 uživatelem Karlos Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klotzman Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Dobrýdenprosimvás a děkuju je standardní součástí dotazu - ale stejně radši pudu pěšky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv).zkus se zamyslet nad tím co sem napsal výše .... seš chytrej takže bys to moh pochopit Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Ano, také jsem výše něco připsal, zkus se zamyslet taky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Karlosi, priznam se, ze tady bych se YPOuse zastal- dotycnej stoji na zastavce, cumi na net, tak se muze kouknout, kam co jede. A s tema intervalama, co musi dodrzovat ( ktere vymyslel asi d...l ), se to neda s odpovedi kazdymu, stihnout. Leda by nekde obcas nezastavil, neotevrel dvere a pod. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Vylévat si zlost na zákaznících ničemu nepomůže, naopak to všem jen uškodí.Jestliže se lidi ptají, tak to podle mě znamená dvě věci:1. Je nedostatečná informovanost.2. je chyba v harmonogramu jízdy, kdy není čas dělat vše, co se od řidiče očekává.Pokud to řidiči vadí, tak to musí řešit, ale musí jinde a jinak. A když to neřeší, tak buď ať si nestěžuje, nebo ať tu práci nedělá. A jak jsem psal výš, práci s lidmi chápu zažil jsem ji, ale nechat se tím semlít nic nevyřeší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv). Ale já tě chápu, pracoval jsem s lidmi taky a vím jaké to je. Nicméně je to součást práce s lidmi a musí se s tím počítat. Když se člověk dostane do fáze, že ho tohle začíná deptat, měl by začít uvažovat o změně (v rámci zachování vlastního zdraví a důstojnosti své, zákazníků i onoho povolání).vidím, že si tady domaloval nějaké povídání o morálce, tak se ti to pokusím více vysvětlit řidič je řidič ... nic víc .... není to informátor, ani řešitel tvejch potíží .... je pouze povinen dostat tě bezpečně z bodu a do bodu b a k tomu potřebuje klid, daleko větší klid než uředník v kanceláři kterej sedí na prdeli a nemůže nikoho přímo ohrozit ač se zdá, že městská doprava nejezdí podle jizdních řádů tak opak je pravdou kromě vyjímečných situací (silný provoz, překážky v dopravě atd) jezdíme na vteřiny ... ano čteš správně na vteřiny a vesměs se to daří přidávám ti pro ilustraci kousek jízdního řádu jedné linky kde jedno půlkolo trvá skoro hodinu a na konečné mám pět minut na žrádlo, záchod, kafe .... takže každá píčovinka navíc (dotazy, blbě zaparkovaná auta, nefunkční semafor apod.) mě zdržuje ... už tomu rozumíš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ewolucionar Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 (upraveno) Karlos.. Nadhlad Upraveno 24. listopadu 2016 uživatelem ewolucionar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuncák7 Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 Presne toto jsem se snazil ve zkratce popsat tez.Ridic s tim nic nenadela, jen za nedodzeni casu dostane pokutu. Jizdni rad a casy jsou schvalovany normove a meni se velice nepruzne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karlos Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 (upraveno) No, abych byl upřímný, YPO, cestující tvoje problémy nezajímají a nevím proč si svůj vztek vyléváš na nic netušících a nevinných cestujících. Ti s tím přece nemají nic společného, a že si dokážeš stěžovat jen tady není jejich vina a tvůj problém oni přece nijak nevyřeší.Tohle musíš řešit ty sám, ale u svých nadřízených.Znovu (když mám mít nadhled) - chápu to, ale jdeš na to úplně opačně a špatně a jen to zhoršuješ - jak jiným, tak sobě. Nebo očekáváš politování a kapesník? Jsi snad holka? Projevuješ se dost drsňácky, takový člověk by neměl mít problém si prosadit u nadřízených svoje pracovní potřeby. Upraveno 24. listopadu 2016 uživatelem Karlos Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 když už sem se tak rozvášnil, tak mě sere taky tohle .... blbcům co takhle parkujou bych přál klidnej život na vozejku .... takže až si pudete koupit kolečko salámu, nebo noviny a zaparkujete jako páni na zastávce si vzpomeňte, že v tom dalším busu co přijede třeba jede vozíčkář, kterej tam chtěl vyjet ven, ale musí jet o zastávku dál páč tam stojí nějakej velkopán Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 24. listopadu 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. listopadu 2016 (upraveno) No, abych byl upřímný, YPO, cestující tvoje problémy nezajímají a nevím proč si svůj vztek vyléváš na nic netušících a nevinných cestujících. Ti s tím přece nemají nic společného, a že si dokážeš stěžovat jen tady není jejich vina a tvůj problém oni přece nijak nevyřeší.Tohle musíš řešit ty sám, ale u svých nadřízených.Znovu (když mám mít nadhled) - chápu to, ale jdeš na to úplně opačně a špatně a jen to zhoršuješ - jak jiným, tak sobě. Nebo očekáváš politování a kapesník? Jsi snad holka? Projevuješ se dost drsňácky, takový člověk by neměl mít problém si prosadit u nadřízených svoje pracovní potřeby.Karlosi já si přeci nestěžuji na svoje zaměstnání ... naopak jsem velmi spokojen ... co bych jako měl říct nadřízenému ? .... bába se mě ptala na cestu a kvůli tomu jsem přijel pozdě ... moh by ste jí zastřelit aby to příště nedělala ? já nevím jak to děláš ty, ale když někam cestuju tak si zjistím spojení dopředu ... totéž když se učím trasu .... buď to dám z voleje nebo když si nejsem jistej tak si to jedu projet nanečisto ... to mi přijde normální a každej normální člověk to udělá nebo se mám ptát báby vzadu "paninko nevíte kudy mám jet" ? .... bych působil asi dost divně .... co ? Upraveno 24. listopadu 2016 uživatelem YPO Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se