Přejít na obsah

ze Života .....


Návštěvník YPO

Doporučené příspěvky

Návštěvník YPO

jasně že sereš a vobtěžuješ ..... kdyby se mě na každý zastávce ptalo pět vocasů, který sou líný si přečíst jízdní řád, tak sem na pátý zastávce zpožděnej vo deset minut a tam mě zjebe bába že jedu pozdě, potažmo se na konečný ani nevyčůrám a můžu jet zase zpátky .... trochu samostatnosti Klozmane ..... a hlavně pozdravit .... stačí dobrý den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv).

 

Ale já tě chápu, pracoval jsem s lidmi taky a vím jaké to je. Nicméně je to součást práce s lidmi a musí se s tím počítat. Když se člověk dostane do fáze, že ho tohle začíná deptat, měl by začít uvažovat o změně (v rámci zachování vlastního zdraví a důstojnosti své, zákazníků i onoho povolání).

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv).

zkus se zamyslet nad tím co sem napsal výše .... seš chytrej takže bys to moh pochopit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Karlosi, priznam se, ze tady bych se YPOuse zastal- dotycnej stoji na zastavce, cumi na net, tak se muze kouknout, kam co jede. A s tema intervalama, co musi dodrzovat ( ktere vymyslel asi d...l ), se to neda s odpovedi kazdymu, stihnout. Leda by nekde obcas nezastavil, neotevrel dvere a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vylévat si zlost na zákaznících ničemu nepomůže, naopak to všem jen uškodí.

Jestliže se lidi ptají, tak to podle mě znamená dvě věci:

1. Je nedostatečná informovanost.

2. je chyba v harmonogramu jízdy, kdy není čas dělat vše, co se od řidiče očekává.

Pokud to řidiči vadí, tak to musí řešit, ale musí jinde a jinak. A když to neřeší, tak buď ať si nestěžuje, nebo ať tu práci nedělá.

 

A jak jsem psal výš, práci s lidmi chápu zažil jsem ji, ale nechat se tím semlít nic nevyřeší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

YPO, opovaž se sám někdy někde někoho na něco zeptat (v obchodě, kanceláři, úřadě, kdekoliv).

 

Ale já tě chápu, pracoval jsem s lidmi taky a vím jaké to je. Nicméně je to součást práce s lidmi a musí se s tím počítat. Když se člověk dostane do fáze, že ho tohle začíná deptat, měl by začít uvažovat o změně (v rámci zachování vlastního zdraví a důstojnosti své, zákazníků i onoho povolání).

vidím, že si tady domaloval nějaké povídání o morálce, tak se ti to pokusím více vysvětlit 

 

řidič je řidič ... nic víc .... není to informátor, ani řešitel tvejch potíží .... je pouze povinen dostat tě bezpečně z bodu a do bodu b a k tomu potřebuje klid, daleko větší klid než uředník v kanceláři kterej sedí na prdeli a nemůže nikoho přímo ohrozit

 

ač se zdá, že městská doprava nejezdí podle jizdních řádů tak opak je pravdou kromě vyjímečných situací (silný provoz, překážky v dopravě atd)

 

jezdíme na vteřiny ... ano čteš správně na vteřiny a vesměs se to daří

 

přidávám ti pro ilustraci kousek jízdního řádu jedné linky kde jedno půlkolo trvá skoro hodinu a na konečné mám pět minut na žrádlo, záchod, kafe .... 

 

takže každá píčovinka navíc (dotazy, blbě zaparkovaná auta, nefunkční semafor apod.) mě zdržuje ... už tomu rozumíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, abych byl upřímný, YPO, cestující tvoje problémy nezajímají a nevím proč si svůj vztek vyléváš na nic netušících a nevinných cestujících. Ti s tím přece nemají nic společného, a že si dokážeš stěžovat jen tady není jejich vina a tvůj problém oni přece nijak nevyřeší.

Tohle musíš řešit ty sám, ale u svých nadřízených.

Znovu (když mám mít nadhled) - chápu to, ale jdeš na to úplně opačně a špatně a jen to zhoršuješ - jak jiným, tak sobě.

 

Nebo očekáváš politování a kapesník? Jsi snad holka?

 

Projevuješ se dost drsňácky, takový člověk by neměl mít problém si prosadit u nadřízených svoje pracovní potřeby.

Upraveno uživatelem Karlos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

když už sem se tak rozvášnil, tak mě sere taky tohle .... blbcům co takhle parkujou bych přál klidnej život na vozejku ....

 

takže až si pudete koupit kolečko salámu, nebo noviny a zaparkujete jako páni na zastávce si vzpomeňte, že v tom dalším busu co přijede třeba jede vozíčkář, kterej tam chtěl vyjet ven, ale musí jet o zastávku dál páč tam stojí nějakej velkopán

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

No, abych byl upřímný, YPO, cestující tvoje problémy nezajímají a nevím proč si svůj vztek vyléváš na nic netušících a nevinných cestujících. Ti s tím přece nemají nic společného, a že si dokážeš stěžovat jen tady není jejich vina a tvůj problém oni přece nijak nevyřeší.

Tohle musíš řešit ty sám, ale u svých nadřízených.

Znovu (když mám mít nadhled) - chápu to, ale jdeš na to úplně opačně a špatně a jen to zhoršuješ - jak jiným, tak sobě.

 

Nebo očekáváš politování a kapesník? Jsi snad holka?

 

Projevuješ se dost drsňácky, takový člověk by neměl mít problém si prosadit u nadřízených svoje pracovní potřeby.

Karlosi já si přeci nestěžuji na svoje zaměstnání ... naopak jsem velmi spokojen ... co bych jako měl říct nadřízenému ? .... bába se mě ptala na cestu a kvůli tomu jsem přijel pozdě ... moh by ste jí zastřelit aby to příště nedělala ?

 

já nevím jak to děláš ty, ale když někam cestuju tak si zjistím spojení dopředu ... totéž když se učím trasu .... buď to dám z voleje nebo když si nejsem jistej tak si to jedu projet nanečisto ... to mi přijde normální a každej normální člověk to udělá

 

nebo se mám ptát báby vzadu "paninko nevíte kudy mám jet" ? .... bych působil asi dost divně .... co ?

Upraveno uživatelem YPO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...