Ladis Odesláno 30. května 2006 Nahlásit Odesláno 30. května 2006 Jsem úplný nováček a začínám tomu propadat. Pročítám postupně celé forum a je to moc poučné. Někde jsem narazil i na firmu Adriatica, hodinky jsem viděl, ale ve foru nikdo o ní nic nepíše. Jaké jsou zkušenosti s jejími hodinkami?
Winder Odesláno 31. května 2006 Nahlásit Odesláno 31. května 2006 Jsem úplný nováček a začínám tomu propadat. Pročítám postupně celé forum a je to moc poučné. Někde jsem narazil i na firmu Adriatica, hodinky jsem viděl, ale ve foru nikdo o ní nic nepíše. Jaké jsou zkušenosti s jejími hodinkami? Tady jsem našel docela hezkou nabídku http://www.ehodinarstvi.cz/ADRIATICA-swiss_d73.html V nabídce je mají i tady http://www.moon.cz/scripts/detail.asp co já vím, vše je swiss made, dříve jsem jeden model od nich měl a bez problémů. Jedn se podle mě o nepříliš známou značku, roto není cena na švýcarské hodinky příliš vysoká. Mají ale většinou quartz, i když jsem viděl i nějaké automaty s Etou.
Qvido Odesláno 1. června 2006 Nahlásit Odesláno 1. června 2006 Od pondělí vlastním tento model:http://www.ehodinarstvi.cz/ADRIATICA-M10-swiss-made_g1658.html a zatím plná spokojenost.Jenom malá poznámka k diskusi která tady probíhala před časem a kterou jsem dnes marně hledal,řešilo se tam že hodinky s tímto big date zobrazí po 31 dále 32,33 a je nutno tím pádem je seřídit manuálně na 01 neboť toto nastavení z 31 na 01 quartz neumí.Není to pravda,dnes ráno koukám na hodinky a datum mám 01 !
Ladis Odesláno 1. června 2006 Autor Nahlásit Odesláno 1. června 2006 Ty hodinky maji super vzhled, být v mechanickém provedení byl by to hit. Docela o nich uvažuju a budu moc rád pokud sem hodíš pár postřehů a zkušeností, myslím hlavně takové ty osobní dojmy, bývají většinou moc zajímavé. Dík